Erjan 52, päivät kuluvat nukkuen, palstaillen, tupakoiden. Hän poistuu asunnosta vain, jos on pakko, viikottain kuntouttavaan työtoimintaan
Kommentit (49)
Mitä Erjan sitten pitäisi muuta tehdä?
Palstailu ja nukkuminen ovat parhaita harrastuksia.
Erjalla on ainakin suhinaa siellä kutyssä, toisin kuin sulla
Olen melkein Erja. Suurin ero on siinä, että käyn töissä. En myöskään tupakoi. Muuten elän melko pitkälti tuollaista elämää.
Kuulostaa pitkäaikaistyöttömän elämältä. Jos ei ole rahaa, mitä muuta voi tehdä????
Siihen on varmasti olemassa joku hyvä syy.
Vierailija kirjoitti:
Vaimomatskua
Ihana Av-mamma. Varmasti menee kaljaakin.
Laita ap pilkataksesi vähän tietoja tehdyistä rikosilmoista, kun POLIISI on niin luotettava! Kiitos jo etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimomatskua
Ihana Av-mamma. Varmasti menee kaljaakin.
Sinulle juopolle ihan sopiva.
Miksi pitäisi käydä ulkona jos ei ole varaa?
Erjoja tulee olemaan Suomessa yhä enemmän kun julkista sektoria tehostetaan eli suojatyöpaikkoja kitketään urakalla. Naisten työllisyyskupla puhkeaa viimein. Ei ole oiken, että naisislla on etuoikeus elää veronmaksajien rahoilla eli käytännössä miehet elättävät naisia tänäkin päivänä! Se on vain verhottu julkiseksi työpaikaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ahaa, noin siis kuluu Erjan päivät. Mitäpä se minulle kuuluu?
Erjan rennosti ottamisen kustannamme ME. On tämä sosialismi sitten mahtava systeemi!
Olisi ihan OK jos tekisi tuon omilla rahoillaan
Heh mun kaveri on saman ikäinen ja erja nimeltään, on kyl sairaseläkkeellä mut päivän kuluu kahvia vuoden, tupakoiden ja surffailen, olen kateellinen 😍
Vierailija kirjoitti:
Miten olisi vaikkapa TÖITÄ?
Vierailija kirjoitti:
Erjoja tulee olemaan Suomessa yhä enemmän kun julkista sektoria tehostetaan eli suojatyöpaikkoja kitketään urakalla. Naisten työllisyyskupla puhkeaa viimein. Ei ole oiken, että naisislla on etuoikeus elää veronmaksajien rahoilla eli käytännössä miehet elättävät naisia tänäkin päivänä! Se on vain verhottu julkiseksi työpaikaksi.
Ja vielä jotkut viitsii kiittää kuinka Marinin hallitus loi lumetyöpaikkoja!!
Logiikka: jos kerta marinistien mielestä upea jumalatar antoi töitä kymmenille tuhansille niin miksi sitten työpaikat vähentyneet ja ihmisiä irtisanottu tuotannollisista ja taloudellisista syistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten olisi vaikkapa TÖITÄ?
Hyvä milloin Erja voi aloittaa teidän työmaalla? Heti maanantaina klo 6.00? Muista laittaa osoite niin Erja tulee heti töihin!
Erja? Pasi paremminkin. Tosin saattaahan Pasi tykätä tyttöilystä.