HARMITTAA! Tyttö lainasi kaverilleen barbeja ja..
Tytöllä 5v oli kaveri käymässä ja tyttö lainasi luvallani kaverilleen neljä barbiaan. Tuo tyttö oli maalla mummolassaan, eikä hänellä ollut mukanaan yhtään lelua eikä spartalaisessa (oikeasti!) mummolassa ollut yhtään ainutta lelua tai muutakaan viihdykettä, ei tvtä tms.
Noh, tyttö lähti mummulastaan ja jätti lelut mummulleen. Noh, demontoitunut mummu on nyt kadottanut ne lelut jonnekin. Soitin hänelle pariin otteeseen, mutta hän ei kuulemma löydä niitä mistään. Muistaa kun sai ne lapsenlapseltaan muttei muista minne pani ne. Hyvin inhimillistä, enkä ole hänelle vihainen. En ole kenellekään vihainen, itsehän ne annoinkin ja lainaamisessa on aina riskinsä mutta silti... Siinä meni ehkä parinsadan euron barbit. Olivat kaikki kalliita keräilybarbeja oheiskrääsöineen. :( No, uusia tietysti saa ja jatkossa on ehkä viisaampi mutta ketuttaa silti.
Kommentit (4)
ja joo, jatkossa olen viisaampi.
En oikein tiedä miten minä sitä sieltä menisin etsimään. Penkomaan toisten komeroita?
ap
tunnen kyllä tätä perhettä sen verran. Ovat kehitysmaassa lähetystyössä ja ehkä siksikin halusin lainata hänelle nuo barbit, tyttö kun elää tosi niukasti.
ap
no omani halusi kovasti noita kaverilleen lainata, kun itsekin niistä pitää. Eikä meillä niin paljon muuta lainattavaa ollut. Meillä on muumitalo, muumimajakka, junarata, legoja, piirustus/askartelutarvikkeita jne, niitä on vaikeampi lainata. Baby born taas on omalle niin kovin rakas ja kallishan sekin muuten on. Meillä on melko vähän leluja, laadukkaita ja mieluisia kuitenkin.
ap
Olisit kyllä voinut antaa jotain sellaista minkä rikkoontuminen/häviäminen ei olisi harmittanut niin paljon. Eiköhän ne sitäpaitsi löydy vielä, etkö itse voisi mennä etsimään?