Meillä on avioero käynnissä
Mies kuittailee (suomeksi siis vittuilee) lähes kaikesta, näytän itse vaan keskisormea ja kun hän lisää kierroksia, näytän hänelle kahta keskisormea. Mielenkiintoista pakata laatikoita ja yrittää pitää kahta keskisormea samanaikaisesti ilmassa.
Kommentit (13)
Pyydä naapurit pientä vaivanpalkkaa vastaan näyttämään lisää keskisormia, niin saat henkisen yliotteen
Vierailija kirjoitti:
Pyydä naapurit pientä vaivanpalkkaa vastaan näyttämään lisää keskisormia, niin saat henkisen yliotteen
Kiitti vaan, mutten tarvitse apua, kantoapua olen jo tilannut. Persereiästä eroaminen ei vaadi henkistä yliotetta vaan riskejä kantajia.
Osta jokin rock-tyylinen t-paita, jossa on kaksi tai useampi keskisormi pystyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitti vaan, mutten tarvitse apua, kantoapua olen jo tilannut. Persereiästä eroaminen ei vaadi henkistä yliotetta vaan riskejä kantajia.
Girl power💪
Kiitti kun kerroit. Nyt voi jatkaa päivääni tätä tietoa viisaampana.
Meillä on käynnissä vain tiskikone.
Sitä se on kun kaksi aikuista lasta on eroamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, sanoo nainen joka heiluu keskarit pystyssä kuin joku esiteini, kun äiti ei anna karkkirahaa.😂
Vierailija kirjoitti:
......................//)
....................,/../
.................../..../
.............//'...'/`
........../'/.../..../......./\
........('(.......... ~/'...')
.........\.................'...../
..........''...\.......... _.
............\..............(
..............\.............\...
Kuvaako tuo sinun ensiviikkoista kuntoharjoitteluohjelmaa ?
Jaa