Jenni Vartiainen on varas
Tyyppi ottaa lavashowt ja vaatteideat indie artistin instasta, on se helppoa kun ei tarvitse luoda itse mitään, ei vaivautua tekemään mitään itse. Apurahat kelpasi kyllä
Kommentit (80)
Kuunnelkaa jotain muuta kun näitä halpoja kopioita, vaikka oikeaa musiikkia.
#35: kenelle puhut?
Minulla ei ole kotimaista
puolisoa eikä edes 'kahvikaveria'.
(Ulkomainen 'mieskaverini' ei
juuri tunne suomalaisia julkkiksia.
Mä olen aina täällä naisia
puolustamassa ja kehumassa). x
Vierailija kirjoitti:
Kuunnelkaa jotain muuta kun näitä halpoja kopioita, vaikka oikeaa musiikkia.
Kuten...?
Ap on pedari, joka varastaa lapsia kouluista ja harrastaa "leikkejä".
Levy-yhtiöiden huonosti laulavia tuotteita.. Jotka tungetaan joka radioon rahalla. Varastavat tosiaan ideat pienemmiltä nimiltä
Vierailija kirjoitti:
Levy-yhtiöiden huonosti laulavia tuotteita.. Jotka tungetaan joka radioon rahalla. Varastavat tosiaan ideat pienemmiltä nimiltä
Joita et osaa edes nimetä, kunhan jauhat paskaa.
Heillä on rahaa tehdä isommin se pienemmän yksi yrittäjän idea
Kaikki ovat kopioiden kopioita.
Maalitat siitä Jenniä koska et pidä hänestä.
Taiteilija luo uutta eikä kopioi, nämä levy-yhtiön gimmelit ei tiedä taiteesta mitään
Menisi jennikin vaikka ihan sävellys kurssille muiden alakoululaisten kanssa. Sitten kun sieltä syntyy hittejä omasta kynästä niin kinuaisi niitä taiteilija-apurahoja
Oikeita "mestareita" koko porukka nykyisin levy-yhtiöissä.. Puolet maannut tuottajan kanssa tai vanhemmat maanneet
Oikeat taiteilijat kuolee nälkään ja katsoo Emma gaalassa kun varkaat palkitaan. Radioa ei kannata edes avata. Tulee jotain nenä-ääntä
Voisi tehdä sellaisen kuoro levyn jossa laulaa vaan nylon beat, mirella, Sanni ja joku muu näistä uusista nenä-äänistä. Miettikää nyt
Nää hönkäilijät Behm ja vartiainen on sitten niitä kaukaa kuuluvia alaääniä
Ihan näin ulkopuolisen silmin näyttää, että aloittaja on kirjoittanut 11 ensimmäistä kommenttia 🤭. Noloa!
Jännä kun tää kuuluu levy-yhtiöiden kanssa samaan omistukseen tämäkin ketju kuten moni muukin media. Täällä ylläpitäjät puolustaa näitä rahasampojaan aina. Sitten kun joku sanoo jotain jostain levy-yhtiön ulkopuolisesta artistista niin heitä ei puolusteta ja ei varmasti ketjuja poisteta
Ap on itse itselleen vastaileva juoppo, joka ei kestä menestyjiä ja siksi avaa tällaisen ketjun aina välillä, lievittääkseen masennustaan keksimällä paskapuheita julkkiksista.