Jenni Vartiainen on varas
Tyyppi ottaa lavashowt ja vaatteideat indie artistin instasta, on se helppoa kun ei tarvitse luoda itse mitään, ei vaivautua tekemään mitään itse. Apurahat kelpasi kyllä
Kommentit (80)
Levy-yhtiö tuottaja äijänsä teki biisitkin millä pääsi pinnalle
Hän oli kupla joka puhkesi. No ehkä sukan varteen jäi jotakin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kun pelkkä popstars gimmel niin minkä sille mahtaa. Kaikki tehty valmiiksi
Ja näitähän vastaavia riittää. Taviksissakin. Jotkut ämm.ät kun ei koskaan osaa keksiä mitään OMAA.
Ei kukaan artisti omaa tyyliään päätä vaan heillä on joukko stylistejä sitä päättämässä. Ne pukee päälle sen mitä käsketään.
Jos vaikka yrittäisi edes itse keksiä joskus jotain.. Naurettava akka. Koronatukia haki kun oli new Yorkissakin 2000e tekisi sitten itse jotain eikä varastaisi tunkisi ne raidat ja Sirkus vehkeet ja naamarit sinne minne ei aurinko paista ja olisi hiljaa.
20 000e vinkui ja sai koronatukia. Ei asunut edes Suomessa. Hakemuksessa luki että harjoittelee nyt tekemään itse biisejä.. 😆 Indie artistit maksaa tuhansia tuotannoistakin itse ja kirjoittaa biisinsä itse.. Niin tätä palvotaan ja rahoitetaan vaikka warner maksaa viulut
Suomi rahoittaa ja kutsuu linnaan näitä varkaita
Ei ole luova vaan aika narsistinen ja tottunut saamaan haluamansa vaikka muut kärsisi
Voi ollakin, mutta on niin kuuma etten välitä😍😍
Mitäs Jenni on nyt tehnyt, kun perskutaleilla on kuppi nurin?
En juuri ole häntä
kuunnellut. Muutama
biisi kolahti.
'Suru on kunniavieras',
'Turvasana' + eräät muut.
Kuopion oma tyttö.
Huippulahjakas
taitoluistelija ennen
musiikkiuraansa.
Kaikkea hyvää
savottarelle jatkoon. E
Aeto savolaenen viäräleuka, mutta mahtottoman hyvä laalammaan.
Vierailija kirjoitti:
Minkä artistin? Nimi
Kerros tää, niin päästään mekin spekuloimaan.
En oo kyllä Jennin tyyliä koskaan ihaillut, kuunnellut sen kappaleitakin ilman videoita.
Ja nimenomaan tietäen sanoitukset Mariskan tekemiksi. Joka on loistava sanoittaja.
Musta on ollut tavallaan virkistävääkin, että laulaja tekee tiimityötä muiden kanssa. Eikä kaikkea itse.
Vierailija kirjoitti:
Popstars gimmel tuote
Gimmel oli kyllä kauhea, mutta jostain sitä on aina aloitettava.
Ei ole kun pelkkä popstars gimmel niin minkä sille mahtaa. Kaikki tehty valmiiksi