Jenni Vartiainen on varas
Tyyppi ottaa lavashowt ja vaatteideat indie artistin instasta, on se helppoa kun ei tarvitse luoda itse mitään, ei vaivautua tekemään mitään itse. Apurahat kelpasi kyllä
Kommentit (80)
Jenni voisi opetella itse luomaan ja lopettaa muilta lainaamisen🙈
Aloittaisi vaikka siitä laulamisesta
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen pallinaama
Niin olet, mutta mites se Jenniin liittyy?
AP on tämä vuosia palstalla aikaisemminkin Jennia haukkunut ns. "Jenni Vartiainen -hullu". Käyttää etenkin sanaa "hönkäillä", siitä hänet tunnistaa.
Suurin osa ketjun viesteistä ovat varmasti hänen taiteellisia, ei muilta varastettuja "tuotoksiaan". Sairasta kamaa.
Mikä ihmeen vihaketju??
Antakaa työtä tekevän perheenäidin olla rauhassa
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen ulkoisestikin, managerilla on riittänyt hommaa tunkea joka haastatteluun ja listalle ja ohjelmaan ja festareille. Tekisi itse edes jotain..
No ei todellakaan, kauniimpi kuin vähintään 95% muista suominaisista😍😍
Vierailija kirjoitti:
AP on tämä vuosia palstalla aikaisemminkin Jennia haukkunut ns. "Jenni Vartiainen -hullu". Käyttää etenkin sanaa "hönkäillä", siitä hänet tunnistaa.
Suurin osa ketjun viesteistä ovat varmasti hänen taiteellisia, ei muilta varastettuja "tuotoksiaan". Sairasta kamaa.
Niin, tämä Jenni-hullu on ollut palstalla ainakin yli 10 vuotta. Täytyy olla mahtava elämä, kun jonkun julkkiksen vihaamiseen ja mustamaalaamiseen käyttää yli vuosikymmenen elämästään.
Taas levy-yhtiön tyypit täällä yrittää mustamaalata ketjun aloittajaa että raha virtaa
Miten tuosta saa kaunista kun katsot kuvia ja videoita ilman muokkauksia niin silmiä kirvelee
Ikinä ei saa näiden isojen levy-yhtiöiden tuotteista sanoa sanaakaan kun ketju joko poistetaan tai joku hyökkää jotenkin takaisin olen huomannut saman..ihme sanan vapauden rajoittamista.
Faktat on ne että indie artistilla on ollut ensin instassa tyyli ja sitten tämä pelle menee esittelemään sen omanaan. Fakta on Teoston mukaan se että tämä ei ole ainuttakaan biisiä itse kirjoittanut. Fakta on se että tämä on saanut koronatukia 20 000 euroa asuessaan ulkomailla tekemättä yhtään biisiä. Ja hänen edustamansa warner maksaa veronsa ulkomaille. Kaikki on todistettavissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, tämä Jenni-hullu on ollut palstalla ainakin yli 10 vuotta. Täytyy olla mahtava elämä, kun jonkun julkkiksen vihaamiseen ja mustamaalaamiseen käyttää yli vuosikymmenen elämästään.
Mä taidan tietää tän Jenni hullun. Kavereillekin puhuu siitä, kuinka inhoaa Jennia ja kuinka se hönkäilee vain. En ole koskaan kuulkut, että Jennistä puhuttais tosi pahasti. Hänhän on yksi järkevin artisti, ketä Suomesta löytyy.
Ja Jukka I on syy että hän on pinnalla joka teki hänen kappaleet ja jonka kanssa hän oli pedissä. Nyt se on kierrätetty Anna Puulle.. Ja mitä hän olikaan uransa eteen tehnyt
Tämä Jenni hulluksi haukkuja on levy-yhtiön työntekijä
Tarkistakaa vaan faktat fanitatte kusettajaa
Ton akan kähisevästä, kaikki toisiaan muistuttavista kappaleista tulee vain mieleen voimakas pil lunhaju.
Sitten kun se nenäkuoro on tehty niin voi tehdä strippari shown. Sinne Minttu, Bess Nelli Matula ja Erika Vikman ja moni muu eikun se onkin joku perus festari. Millaiset naiset katsoo näitä strippareita.. Miehet on tietysti niitä jotka ei ole naista saanut koskaan. Mites se laulutaito ja oikea musiikki, oisko mitä?