Tyttö sai kesätöitä mutta itkee joka ilta ettei halua mennä sinne
Kuulemma naiset ovat hänelle karmeita ja asiakaspalvelutyö epäkiitollista. Asiakkaat huutavat päin naamaa ja arvostelevat mm ulkonäköä. Sisulla ollut kuitenkin töissä. Onko työssäkäynti nykyään noin raskasta vai alkaako nuorellani jo kuuppa levitä ahkeran opiskeluputken jälkeen? Pitäisikö olla huolissaan?
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun tytär jokunen vuosi sitten aloitti mäkissä. Ihmiset oli tosi ilkeitä ja oli hämen eka kesätyö.
Häntä ahdisti mennä joka kerta ja sit yks yö oksensi ja sanoi että ei pysty enää.
Sanoin, että ei kannata jatkaa.
Sai sitten kivemmasta paikasta myöhemmin töitä.
Terve reaktio kun sanoo että ei pysty eikä halua enää olla työpaikassa jossa on sairas työilmapiiri. Minäkin olen lähtenyt aika monesta työpaikasta just tuon vuoksi että työkaverit haukkuu toisensa ja asiakkaat. Miten ihmisistä on tullut näin rajattomia ja hävyttömiä?
Nou häpyhuuli tudei
Voisiko tytär olla esihenkilöön yhteydessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Helsingin ulkopuolella on toisin. Täällä maalla ollaan ystävällisiä, jutellaan, ei suututa turhista ja maltetaan odottaa omaa vuoroa. Vain näin kesälomien aikaan tänne saapuu pääkaupunkilaisia valittamaan ja huutamaan.
Eilenkin yksi nainen oli huutanut pojalleni melkein vartin ja lopulta soittanut poliisit paikalle, kun poika ei suostuntu siirtämään traktoria, jotta hän pääsisi ohi.
Paskapuhetta. Mitä oikein sönkötät? Taidat itse olla tällainen vajaa vit tumainen jankkaaja joka tykkää itkettää nuoria työntekijöitä. Nähty on kaltaisesi. T. Asiakaspalvelua pitkään tehnyt
Kaikesta päätellen olet se nuori, joka kokee, että muut ovat hänelle ilkeitä. Sinä et ole koskaan ollut töissä, joten kommenttisi on yhtä turha kuin koko elämäsi.
Tämän tyttösen elämähän tässä vasta turhaa on, samalla logiikalla! Edes KESÄTYÖPAIKKAA ei pysty pitämään muutamaa hassua kuukautta. Oikein huippuainesta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi itku. Sellaista se työnteko on. Aika törkeää tässä työllisyystilanteessa muutenkin valittaa, kun toiset ei löydä töitä ollenkaan kovasta yrittämisestä huolimatta.
Kysymys kuuluukin että MIKSI nykyinen työelämä on tuollaista? Jokaisen pitäisi pysähtyä miettimään omaa käytöstään.
Mä pysähdyin. Koska saa liikkua?
Nuoria pitää tsempata ja valmistaa työhön ja muistuttaa, että ei pidä välittää ilkeistä ihmisistä, ei ilkeistä työtovereista eikä asiakkaista. Jotkut ovat perusluonteeltaan ilkeitä valittajia jotka eivät koskaan nää missään tai kenessäkään hyvä. Pysy iloisena ja oalvelualttiina aina tapahtuu mitä hyvänsä. Kyllä elämä opettaa.
En voi ymmärtää miten ilkeitä ovat ihan aikuiset ihmiset. Itse boomerina jo nahka kovettunut, että ei osu. Osaan myös napauttaa takaisin, kohteliaan napakasti kuitenkin. Yleensä saan länkyttäjän hiljenemään. Itse olen aina ystävällinen varsinkin nuorille. Eihän kukaan voi heti osata kaikkea ja monia vielä jännittää alussa uudet tilanteet.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko tytär olla esihenkilöön yhteydessä?
Ennemmin kuolen, kun olen siihen yhteyksissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi itku. Sellaista se työnteko on. Aika törkeää tässä työllisyystilanteessa muutenkin valittaa, kun toiset ei löydä töitä ollenkaan kovasta yrittämisestä huolimatta.
Sitäpä se tytär sanoikin että tuntuu pahalta kun tietää että moni olisi niin iloinen mahdollisuudesta kesätöihin. Tuntee syyllisyyttä siitäkin. Tytöllä on korkea työmoraali, joten ei saikuta tai jättäydy pois, mutta kyllä, joskus iltaisin oikeasti itkee pahaa oloa. Odottaa vaan että pesti loppuu.
Minä olen vähän huolissani kun ei ole hänen tyylistä. Siksi mietin että voiko naisvaltainen asiakaspalvelutyö tosiaan olla noin kamala vai onko tyttö saamassa burnoutia tai jotakin?
ap
No, etkö voi sanoa, että jos on ihan mahdotonta, niin ei tarvii jaksaa pestiä loppuun. Se voi olla ihan tärkeä opetus myös. ja ehkä jaksaakin sinnitellä kun tietää, että keskeyttääkin voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Helsingin ulkopuolella on toisin. Täällä maalla ollaan ystävällisiä, jutellaan, ei suututa turhista ja maltetaan odottaa omaa vuoroa. Vain näin kesälomien aikaan tänne saapuu pääkaupunkilaisia valittamaan ja huutamaan.
Eilenkin yksi nainen oli huutanut pojalleni melkein vartin ja lopulta soittanut poliisit paikalle, kun poika ei suostuntu siirtämään traktoria, jotta hän pääsisi ohi.
Paskapuhetta. Mitä oikein sönkötät? Taidat itse olla tällainen vajaa vit tumainen jankkaaja joka tykkää itkettää nuoria työntekijöitä. Nähty on kaltaisesi. T. Asiakaspalvelua pitkään tehnyt
Kaikesta päätellen olet se nuori, joka kokee, että muut ovat hänelle ilkeitä. Sinä et ole koskaan ollut töissä, joten kommenttisi on yhtä turha kuin koko elämäsi.
Tämän tyttösen elämähän tässä vasta turhaa on, samalla logiikalla! Edes KESÄTYÖPAIKKAA ei pysty pitämään muutamaa hassua kuukautta. Oikein huippuainesta!
Kuka sanoi ettei pysty pitämään paikkaa?
Vierailija kirjoitti:
Nykynuoriso on pilalla. Mihinkään ei pystytä.
Ai nykynuoriso on pilalla, kun ei kestä sun kaltaisten haukkuja ja v*ttuilua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä tällaisia asiakkaita on? Joku dementikkojen hoivakoti?
Ihan vaikka marketissa. Ihmiset ovat todella ilkeitä.
Olen ilmeisesti jotenkin onnistunut välttämään, kun en ole koskaan ollut edes kuullut mitään tuollaista aspan kiusaamista.
Päivystätkö kaupossa 24/7?
Vierailija kirjoitti:
Hienosti olet kasvattanut :D Oletko ihan ylpeäkin?
Minusta aloittaja saa olla ylpeä itsestään. Ei ole kasvattanut lapsestaan kiusaajaa. Mitenkäs se sinun äitisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitäpä se tytär sanoikin että tuntuu pahalta kun tietää että moni olisi niin iloinen mahdollisuudesta kesätöihin. Tuntee syyllisyyttä siitäkin. Tytöllä on korkea työmoraali, joten ei saikuta tai jättäydy pois, mutta kyllä, joskus iltaisin oikeasti itkee pahaa oloa. Odottaa vaan että pesti loppuu.
Minä olen vähän huolissani kun ei ole hänen tyylistä. Siksi mietin että voiko naisvaltainen asiakaspalvelutyö tosiaan olla noin kamala vai onko tyttö saamassa burnoutia tai jotakin?
ap
Ei kukaan muukaan tuossa paikassa viihtyisi töissä.
Työn voi lopettaa.
Epäilen että tämä on se poika itkee intissä-trolli.
minä en ehdi töitä ja mitä ne on olen jatkuvasti puhelimella.
Löytyisikö sieltä työpaikalta joku, jolla enemmän kokemusta. Voisi käydä asiaa läpi hänen kanssaan. Mä muistan, kun vuosia sitten lohduttelin yhtä nuorta tyttöä. En ole esihenkilö. Käytiin asiaa läpi tsemppailin ja vähän huumoriakin sekaan. Loppukesä sujui tosi hyvin. Esihenkilöön vaikka yhteys jos ei muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äitiinsä on tullut.
En ole. <3
Meinasitko ikuisesti asua äipän nurkissa kun ei työnteko kiinnosta?
Otan lainaa ja muutan ulkomaille. Teen töitä ja nain ja NAURAN siellä.
Tässä vaan vahditaan ruman tuppukylän turhaa taloa tämä viikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apNo, etkö voi sanoa, että jos on ihan mahdotonta, niin ei tarvii jaksaa pestiä loppuun. Se voi olla ihan tärkeä opetus myös. ja ehkä jaksaakin sinnitellä kun tietää, että keskeyttääkin voi.
Jos on korkea työmoraali, ei voi. Loppuun asti mennään ja vähän vielä yli. Sitä ei ymmärrä kuin muut yhtä tunnolliset.
Meinasitko ikuisesti asua äipän nurkissa kun ei työnteko kiinnosta?