Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttö sai kesätöitä mutta itkee joka ilta ettei halua mennä sinne

Vierailija
08.07.2026 |

Kuulemma naiset ovat hänelle karmeita ja asiakaspalvelutyö epäkiitollista. Asiakkaat huutavat päin naamaa ja arvostelevat mm ulkonäköä.  Sisulla ollut kuitenkin töissä. Onko työssäkäynti nykyään noin raskasta vai alkaako nuorellani jo kuuppa levitä ahkeran opiskeluputken jälkeen? Pitäisikö olla huolissaan?

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienosti olet kasvattanut :D Oletko ihan ylpeäkin?

Minusta aloittaja saa olla ylpeä itsestään. Ei ole kasvattanut lapsestaan kiusaajaa. Mitenkäs se sinun äitisi?

VOI EI: Valehtelevalla suolipsykollahan se tajusi kuolla jo nuorena pois!! HEHHEE.

Vierailija
82/91 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuiko, kusiruma Psykopaatti. On SIINÄ niin ruma tyyppi, että äitikin tajusi kuolla pois. 

Koulukiusaaja jo alkujaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hänen työnantaja sanonu hänelle,että voi vaikka vartijan hälyttää paikalle jos on uhkaavaa käytöstä asiakkailta?

Vierailija
84/91 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tähän ikään oppinut,et jos joku asiakas mua alkaa haukkuu tai arvostelee kun teen töitä niin hälytän vartijan paikalle. Saa heittää niskpers otteella ulos, että saan työrauhan. 

Vierailija
85/91 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko hänen työnantaja sanonu hänelle,että voi vaikka vartijan hälyttää paikalle jos on uhkaavaa käytöstä asiakkailta?

Ai sen raiskaajan?

Vierailija
86/91 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakkaat ovat usein vihaisia ja hankalia. Eivät myöskään usko alan ammattilaisia vaan tietävät itse kaiken parhaiten. 

Vierailija
87/91 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi itku. Sellaista se työnteko on. Aika törkeää tässä työllisyystilanteessa muutenkin valittaa, kun toiset ei löydä töitä ollenkaan kovasta yrittämisestä huolimatta.

Kysymys kuuluukin että MIKSI nykyinen työelämä on tuollaista? Jokaisen pitäisi pysähtyä miettimään omaa käytöstään.

Mä pysähdyin. Koska saa liikkua?

Sitten kun tajuat toimivasi väärin.

Vierailija
88/91 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein myös 16-20v töitä mm. kaupan kassalla, ravintolassa, kahvilassa, mansikan myyjänä jne.

Asiakaspalvelutyöt on tosi raskaita, en pystyis ikinä enää tekemään vastaavaa työtä. Oon nykyään tutkijana eräässä yrityksessä ja nykyduuni paljon vähemmän henkisesti kuormittavaa

Vierailija
89/91 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kurjaa.

Vierailija
90/91 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiakkaat ovat usein vihaisia ja hankalia. Eivät myöskään usko alan ammattilaisia vaan tietävät itse kaiken parhaiten. 

Kyllä. Esimerkiksi minulta apteekissa kysyttiin kerran että mikä se on se pyöreävalkoinen pilleri, en muista sen nimeä, violetti pakkaus. Kun sanoin etten voi noilla tiedoilla sanoa, asiakas hermostui että kyllä minun pitäisi nyt tietää kun olen töissä siellä! Pitkällisen etsimisen jälkeen löytyi lääke, asiakas itse tunnisti pakkauksen kuvasta. Tämä se on! Oranssi oli pakkaus.

Mutta ensin piti tietysti haukkua ja vähätellä, kun en heti tiennyt mikä lääke se on se valkoinen pilleri, pyöreä. Näitä kun sattui monta peräjälkeen niin kyllä siinä usko ihmiskuntaan meni.

Vierailija
91/91 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi itku. Sellaista se työnteko on. Aika törkeää tässä työllisyystilanteessa muutenkin valittaa, kun toiset ei löydä töitä ollenkaan kovasta yrittämisestä huolimatta.

Kysymys kuuluukin että MIKSI nykyinen työelämä on tuollaista? Jokaisen pitäisi pysähtyä miettimään omaa käytöstään.

Ei työelämä ole tuollaista, nuoret vain kokevat, että heille ollaan ilkeitä. Erehdyin viime viikolla kysymään, koska mansikat on poimittu. Myyjä ilmoitti, että ei hänelle saa tiuskia, hän tietää oikeutensa. Ei ihme, että työelämä on kamalaa, kun kysymys on loukkaus.

Höpsis, äläpä keksi juttuja. Jokainen joka on ollut työelämässä viimeisen 15 vuoden aikana, on huomannut että meno on muuttunut ihan sairaaksi. Ihmisillä on todella paha olla töissä, kotona, joka paikassa. Pilkallisuus ja vttumaisuus päällimmäiset piirteet.

Nuo ovat nuorten omaa selitystä sille, että heitä ei koko ajan ihastella ja ylistetä eikä käydä läpi tunteita. Olen ollut työelämässä viimeiset 23 vuotta ja vasta viime vuosina töihin tullut sukupolvi kokee kaiken työssään kamalana. Erityisen hirveää on, jos heille puhutaan tai heille ei puhuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi