Vanhin ihminen, jonka olette nähneet kuntosalilla? Arvioikaa
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt 92v naisen kuntosalilla. Hänellä oli tapana hetkeksi torkahtaa laitteiden välillä.
Oikeasti? Oliko se joku vanhusten kuntosali? Ap
Arvioisin että 70-75 -vuotias mies.
Eilen oli kuntosalilla rouva, arvioisin n 90 vuotiaaksi. Käveli keppien kanssa laitteelta toiselle ja olisiko ollut lapsenlapsi opastamassa. Arvostin.
Ja tuo 90 vuotias oli ihan Helsingin keskustan kuntosalilla. Siinä vieressä hauiksiaan pumppasi lihasjärkäle.
Ikää en osaa sanoa ikää, mutta aika paljon meidän salilla käy heitä, joilla on viimeinen väri päässä. Toiset ovat hyvinkin kovassa kunnossa.
Joku jalaton n.80-kymppinen mies...könkkösi edestakaisin..
Siis kerran mä näin jonkun tosi vanhan ukon, oli varmasti joku 27 vuotta. Miks noin vanhat enää käy missään?
- Jessica 17-v-
Vierailija kirjoitti:
104 vuotias rouva.
Siis nyt kyllä keksitte omasta päästänne näitä! Ap
N 93-vuotias mies. Hän oli huippu-urheilija 1950-luuvulla, olympialaisissa jopa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
104 vuotias rouva.
No en keksi, on eräs Tikkurilassa asuva 104 vuotias rouva joka käy meijän salilla tyttären tyttärensä kanssa.
Arviolta 8-kymppinen rouva. Mun salilla käy säännöllisesti paljon ihmisiä suunnilleen ikäluokassa 65-75. Ei se mua haittaa, tuntee itsensä vielä nuoreksi näin 52-vuotiaana heh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
104 vuotias rouva.
No en keksi, on eräs Tikkurilassa asuva 104 vuotias rouva joka käy meijän salilla tyttären tyttärensä kanssa.
Uskomatonta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Arvioisin että 70-75 -vuotias mies.
Tuo on vielä aika perus.
Isäni 80v käy 3x vkossa ja lisäksi 3x vkossa juoksee ylös kuntoportaita ulkona. Ootko hänet tavannut?
94v. Toki työskentelen hoitokodissa, jonka kuntosalilla tämä tapahtui.
Omalla (naisten)salillani käy arviolta 90-vuotias rouva rollaattorin kanssa. Kun pääsee sisään, jättää kyllä rollaattorin tiskin viereen. Käsilaukku jää siihen myös odottamaan, kokee ilmeisesti pukuhuoneiden kautta kulkemisen liian hankalana.
Vierailija kirjoitti:
Siis kerran mä näin jonkun tosi vanhan ukon, oli varmasti joku 27 vuotta. Miks noin vanhat enää käy missään?
- Jessica 17-v-
Siis omg mikä fossiili.
Olen nähnyt 92v naisen kuntosalilla. Hänellä oli tapana hetkeksi torkahtaa laitteiden välillä.