Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen ja alistuminen seksissä

Vierailija
08.07.2026 |

Eilen oli ihan hyviä keskusteluja aiheesta. Ketju poistettiin, kun ehdotin siirtymistä toiselle alustalle, kellon tullessa 23.

Yritetään uudestaan tänään. 
Nainen, nautitko alistumisesta seksissä? Minkälaisesta, tai minkälaista toivoisit? Vai haluaisitko, että roolit on toisinpäin ja sinä määräät reitit nautintoon?

M

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nautin, kunnolla tukasta kiinni ja sormet pyllyyn, piiskaa myös :)

Vierailija
2/44 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nautin, kunnolla tukasta kiinni ja sormet pyllyyn, piiskaa myös :)

Oletko kiinnostunut sitomisesta, tai verbaalisesta alistamisesta?

M

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nauti minkäänlaisesta alistamisesta johon sisältyy minkäänlaista satuttamista. En esimerkiksi tykkää hiuksista vetämisestä tai pyllyn läpsimisestä. En väkivaltaisista otteista muutenkaan enkä minkäänlaisesta pakottamisesta. 

Siinä mielessä olen kyllä alistuva että tykkään jos mies ottaa ohjat mutta osaan tarvittaessa olla siinä roolissa itsekin. Mutta itsekään en voisi koskaan mitään kovia otteita käyttää joten sellaisesta kiksinsä saava mies olisi minulle aivan väärä. 

Vierailija
4/44 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi verbaalinen alistaminen ei kauheen tuttua, mut sitomisesta kokemusta on ja tykkään kyllä. 

Vierailija
5/44 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites aloittaja tykkäis alistaa naista?

Vierailija
6/44 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään tiettyyn rajaan asti. Hyvin kiihottavaa! Tukasta saa ja pitää vetää ja naida rajusti. Huomaan vaan pitkässä liitossa, että miehen on vähän vaikea omalle naiselleen olla kovin alistava, onko liikaa tunteita pelissä tai jotain. Kommentoin samaa jo tuohon poistettuun.

N53

Vierailija
7/44 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites aloittaja tykkäis alistaa naista?

Päällimmäisenä ja itselleni antoisampaa haluaisin tehdä naiselle sen mistä hän nauttii eniten. Kaikista kiihottavinta on tuottaa nautintoa naiselle. On tietysti myös asioita, joita haluaisin, että voisin tehdä, olettaen että nainen haluaisi minun niitä hänelle tekevän.

Haluatko tietää omista toiveistani?

M

Vierailija
8/44 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro vaan, kiinnostaisi 

Vierailija
9/44 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että keskustelu poistetaan, mutta koitan vältellä yksityiskohtia.

Minua on aina kiinnostanut nyrkkinainti ja se että voisin käyttää naiseen isokokoisia leluja. Rakastan myös sitä miltä sidotut, turvonneet rinnat näyttävät ja mitä niille voisi tehdä.

Mitä olet näistä mieltä? Olisiko jotakin, jota olisit itse valmis kokeilemaan?

M

Vierailija
10/44 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykään alistua miehille, siitä että ne käyttää minu pillua, ja tyhjentävät kullinsa minuun

Vierailija
11/44 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla että keskustelu poistetaan, mutta koitan vältellä yksityiskohtia.

Minua on aina kiinnostanut nyrkkinainti ja se että voisin käyttää naiseen isokokoisia leluja. Rakastan myös sitä miltä sidotut, turvonneet rinnat näyttävät ja mitä niille voisi tehdä.

Mitä olet näistä mieltä? Olisiko jotakin, jota olisit itse valmis kokeilemaan?

M

Mä oon eri kun kysyjä, mutta ootko päässyt ikinä oikeasti kokeileen nyrkkinaintia? Mikä siinä erityisesti kiinnostaa? Minkä kokoisia leluja oot käyttänyt naiseen?

N

Vierailija
12/44 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä kuulostaa, aina Fistaus kiinnostanut, mutta en oo uskaltanut vielä kokeilla. Isokokoinen dildo kyllä löytyy :)

Vierailija
13/44 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavan vähän oon päässyt, tällä saralla toteuttamaan halujani. Ikinä ei ole ollut sopivaa naista. Toki olen käyttänyt kättäni/sormia. Ikinä en ole päässyt koko kättä työntämään sisään naiseen. Lelutkin, joita olen naisten kanssa käyttänyt, ovat olleet ns. tavanomaisia.

Kiinnostaako sinua tämmöinen aihealue? Haluaisitko kokea jotakin tämän kaltaista?

M

Vierailija
14/44 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautit siis siitä kun olet mahdollisimman auki?

Kummasta reiästä olet, tämän suhteen halukas kokemaan asioita? +Kuinka iso on suurin dildosta?

M

Vierailija
15/44 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kulkien tyhjentämisestä mahdollisuus myös pissaleikkeihin?

M

Vierailija
16/44 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavan vähän oon päässyt, tällä saralla toteuttamaan halujani. Ikinä ei ole ollut sopivaa naista. Toki olen käyttänyt kättäni/sormia. Ikinä en ole päässyt koko kättä työntämään sisään naiseen. Lelutkin, joita olen naisten kanssa käyttänyt, ovat olleet ns. tavanomaisia.

Kiinnostaako sinua tämmöinen aihealue? Haluaisitko kokea jotakin tämän kaltaista?

M

Ajatuksena valtavan kiihottava, mutta en oikeasti haluaisi. 
Mikä on sulla alistavinta, mitä oot päässy naiselle tekemään?
N

Vierailija
17/44 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitonut rinnat ja piiskannut niitä ja pakaroita. Tätä halua olen alkanut tarkastelemaan (omalta osaltani) pitkän suhteen päätyttyä.

M

Vierailija
18/44 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluisin kokea molemmat reiät , kakkoseen ei ehkä kuitenkaan rohkeus oikeesti riittäisi… mutta fantasioissa kyllä olis upeeta olla näin alistettuna miehelle ja tarjota molemmat. En oo tota dildoa mittaillut mutta ei siitä mene sisään kun ehkä kolmasosa eli iso on 

Vierailija
19/44 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni kiinnostaa enemmän naisen ykkönen. Se kun olisi kunnolla auki ja löysä. Toki kakkonen on hyvä kakkonen ja kiinnostaa sekin. On kuitenkin totuus, että kakkosen venyttäminen on pitkä tie ja vaatisi pitkän, kärsivällisen työn. Vähintään useita kuukausia.

Haluja olisi kovasti kokeilla.

M

Ps. Onko sinulla muita mielitekoja tällä sektorilla?

Vierailija
20/44 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ja alistuminen seksissä on eri asia kuin naisen ALISTAMINEN seksissä.

Alistun kyllä seksissä/seksuaalisesti, mutta en ole kiinnostunut ainakaan kovin rajuista BDSM-leikeistä. 

"Alistuminen" on sellainen kattotermi, jonka alle mahtuu koko spektri aivan laidasta laitaan monenlaisia asioita. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä