Nainen ja alistuminen seksissä
Eilen oli ihan hyviä keskusteluja aiheesta. Ketju poistettiin, kun ehdotin siirtymistä toiselle alustalle, kellon tullessa 23.
Yritetään uudestaan tänään.
Nainen, nautitko alistumisesta seksissä? Minkälaisesta, tai minkälaista toivoisit? Vai haluaisitko, että roolit on toisinpäin ja sinä määräät reitit nautintoon?
M
Kommentit (44)
Olen aina tykännyt alistua, mies ottaa eikä kysele kysymyksiä, mutta nykyisen n. puolen vuoden suhteen aikana tunne on vahvistunut voimakkaasti. Ehkä siksi, että alistaminen seksissä tulee mieheltäni luonnostaan ja suhteemme on muuten rakastava, turvallinen, tasapainoinen ja tasa-arvoinen. On myös erittäin kiihottavaa, koska mieheni on fiksu, asiallinen, herrasmies, mutta seksissä hänestä kuoriutuu varsinainen dominoija. Tässä suhteessa olen myös ensimmäistä kertaa rohkaistunut tuomaan kaikista salaisimpianikin toiveitani esille. Rakastan sitä tunnetta, kun mies osoittaa haluavansa minua niin paljon, ettei kontrolli enää kestä. Haluan tulla kutsutuksi lutkaksi, sidotuksi sänkyyn, vikistä nautinnosta, kun mies nauttii vartalostani ja tekee minulle mitä haluaa. Ihan oikeasta nöyryyttämisestä tai kivun aiheuttamisesta en pidä, mutta mies saa pitää minua kaulasta kiinni ja kohdella rajumminkin. Tiedän, että kaikki on kuitenkin sovittujen rajojen sisällä ja ympäristö on turvallinen. Jälkikäteen osoitamme toisillemme hellää rakkautta nyhjäämällä sängyssä sylikkäin.
Löytyykö naista, jolla alistuminen on vielä toteutumatta, mutta haaveena? Miten haluaisit että asiat menisi, sen suhteen?
M
Vierailija kirjoitti:
En nauti. YÖK. Seksin kuuluu olla tasa-arvoista.
Kummankin tulee myös tulla kantavaksi sekä synnyttää, mieluiten samanaikaisesti.
Itselläni on saman kaltainen tilanne. Kohti ero ja en vain saa suustani auki, tosin nyt on jo liian myöhäistä.
Minä olen mies. Haluaisitko vaihtaa ajatuksia aiheesta kanssani?
M