Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihdutuksesta

Vierailija
20.05.2007 |

Millä tavoilla olette laihduttaneet ja millaisia tuloksia olette saaneet? Missä ajassa? Onko mahdollista saada 18 kg pois syyskuuhun mennessä? Aloitin huhtikuun puolessa välissä ja ensimmäiset seitsemän kiloa on nyt karistettu. Viime vuonna laihdutin karppaamalla, mutta nyt olen vähentänyt epäterveelliset rasvat ja lisännyt liikuntaa. Liikun nyt keskimäärin 300 kcal / päivä. Hiilihydraatteja vahdin edelleen, mutta syön mm. Uotilan ruisleipää, jotta saan kuituja. Onko lapselle terveellistä antaa samanlainen ruokavalio? Lapseni on 6-vuotias.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni on normaalipainoinen ja ruokavalioon kuuluu siis paljon hedelmiä ja rahkaa. Proteiini tulee pääasiallisesti tofusta ja kalasta, lapselle satunnaisesti myös lihasta (hoitopaikassa.)

Ansku

Vierailija
2/4 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä vain alkoi ap:n viestissä hymyilyttää:" Liikun nyt keskimäärin 300 kcal / päivä" :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvaa, pekonia, lihaa - ihanaa. Lapset syövät samalla lailla ja heilläkin on kilot karisseet.

Vierailija
4/4 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tiputtanut keventäjissä, keventäjien ohjeiden mukaan 45 kg viimeisen vuoden aikana :) Nyt tasapainoilu alkaa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä