Voisitko käydä rannalla yläosattomissa?
Suomessa ei ehkä niin yleistä mutta Etelä-Euroopassa hyvinkin normaalia myös nuorten naisten keskuudessa.
Kommentit (95)
En totisesti menisi mun luppakorviani/ kansallispuvun taskujani esittelemään. Ja vaikka omaisin timmit tissit, en siltikään. En oo ikinä ymmärtänyt, miksi sitä aurinkoa pitäis ottaa ilman yläosaa?? Syyksi sanotaan usein, ettei halua bikinin rajojen näkyvän 🙄. No missä ne näkyy, kulkeeko jotkut ihan yleisestikin yläosattomissa? Kertokaa pöljälle 👍🏻
Vierailija kirjoitti:
En totisesti menisi mun luppakorviani/ kansallispuvun taskujani esittelemään. Ja vaikka omaisin timmit tissit, en siltikään. En oo ikinä ymmärtänyt, miksi sitä aurinkoa pitäis ottaa ilman yläosaa?? Syyksi sanotaan usein, ettei halua bikinin rajojen näkyvän 🙄. No missä ne näkyy, kulkeeko jotkut ihan yleisestikin yläosattomissa? Kertokaa pöljälle 👍🏻
Espanjassa ja Etelä-Euroopassa kuljetaan useinkin rannoilla yläosattomissa mutta muuten en ole nähnyt.
En. Olen nätimpi uimapuvussa.
Ja muutenkin haluan suojata rintojen ihon.
Mulle tulee yläosattomissa naisista mieleen jotkut vanhat filmit Afrikasta missä naiset tanssii heinähameissa ja tissit heiluu.
Olen käynyt Etelä-Euroopassa.
Suomessa vain yksityisillä tai hiljaisilla luonnon rannoilla.
Vierailija kirjoitti:
Olkaimettoman mekon tai topin kanssa näkyy ainakin bikinien olkainten rajat.
Toki on olkaimettomia bikinejä.
Vierailija kirjoitti:
En. Olen nätimpi uimapuvussa.
Ja muutenkin haluan suojata rintojen ihon.
muu iho saa syöpääntyä auringossa?
Voisin ja olen käynytkin. Jos on sellainen paikka, että pitää laittaa yläosa, niin laitan vaan kevyet lappubikinit jotka peittää lähinnä ne pelottavat Naisen Nännit.
Vierailija kirjoitti:
en koska kuka tahansa voisi ottaa kuvia
mitä sitten. itse olet tunkenut someen tuhansia kuvia itsestäsi ja luulet että jotain kiinnostaa
Nuorena kasarilla oli ihan tavanomaista olla etelänlomilla yläosattomana biisillä. Voisin olla vieläkin, jos olisi tisut samassa kuosissa.
En. Miksi näyttelisin tissejäni rannalla tuntemattomille. Kuka tahansa voi kuvatakin. Muutenkin auringonotto on so last season. Se vanhentaa ja rumentaa ja on terveyshaitta.
En todellakaan olisi yläosattomissa yleisellä rannalla. Minulla on nätit rinnat mutta ovat vain omaa puolisoani varten eikä mikään yleinen nähtävyys.
Suomessa en koska ei kukaan muukaan nainen ole yläosattomissa mutta Espanjassa olen käynyt monestikin
Missä näkis kauniita naisia yläosattomissa rannalla?
en koska kuka tahansa voisi ottaa kuvia