Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työparini käy tupakalla n. 5-6 kertaa päivässä. Aikaa tuohon kuluu keskimäärin 7 min.

Vierailija
20.05.2007 |

Päivässä teen siis 35 min. enemmän töitä kuin hän. Viikossa melkein kolme tuntia. Vuositasoa ei edes viitsi miettiä. Kannatan tupakkakieltoa

työpaikoilla!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonpa enemmän teetkin töitä kun koko tuon ajan kyttäät kellosta koska se tulee ja kauan sillä meni.

Hanki elämä.

Jotkut saa aikaa tunnissa enemmän kuin ap:n kaltaiset päivässä.

Vierailija
2/10 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan ap:n ehdotusta!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajan 14 lapsesta. Ehkä sinunkin lapsestasi! t.ap

Vierailija
4/10 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidin näitä henkisiä tupakkataukoja lopettamiseni jälkeen, kun harmitti jäädä yksin tekemään raskasta työtä toisten häipyessä. Kun joku kysyi, kerroin auliisti miksi siinä istuskelen tekemättä mitään.

Vierailija
5/10 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän käy tupakalla noin tunnin-kahden välein. Ja jokaisella kerralla viipyy kahvikupin ja parin tupakan kanssa ainakin vartin, monesti enemmän. Eli jos päivässä käy tupakalla

klo 8

klo 9.30

klo 11

kl 12

klo 13.30

klo 15

ja jokaisella keskimäärin 20 min. niin se tekee 2 tuntia! Kyllä. Ja samaa palkkaa nautimme.

Viikossa 10 tuntia, kuukaudessa yhden työviikon verran.

Vierailija
6/10 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdin erittäin suurella ilolla ravintoloiden muuttumista savuttomiksi. On suorastaan käsittämätöntä, että savuton enemmistö joutuu kärsimään tupakoivan vähemmistön mielivallasta. Ehdota, ap, että teidän työpaikalla otetaan käyttöön kellokortti. Joka kerta, kun menee tupakalle, niin leimaa itsensä pois töistä ja palkka ei juokse.

Vierailija
7/10 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lopettanut tupakoinnin ja todellakin ihmettelen ihmisiä, jotka istuvat tietokoneella (niin kuin minun työssäni) yli 2 tuntia putkeen. Tunnissa pitäisi koneen äärestä liikkua ainakin 5 minuuttia. On hyvä liikutella kaikki isot lihasryhmät läpi ja vaikka venytelläkin. Muutoin myös minä maksan tulevaisuudessa näikeden koneella nököttäjien sairaseläkeet.

Vierailija
8/10 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miinuksena vaan passiivinen tupakointi.

Vierailija
9/10 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätee nimittäin valtaosaan ihmisistä. Sopivasti tauotettuna tekee työtä paljon tehokkaammin kuin ilman taukoja. Itse en polta, mutta pidän vähintään kerran tunnissa tauon, jona aikana ensinnäkin nostan perseeni penkistä ja haen esimerkiksi vettä tai kahvia. Jos nökötän vain tasaisesti puurtamassa, saan päivässä paljon vähemmän ja huonommalla laadulla aikaiseksi.

Vierailija:

Mistäköhän johtuu, että tupakoivat aina vakuuttavat tekevänsä enemmän ja tehokkaammin töitä kuin muut? Mielenkiintoinen defenssi.

Vierailija
10/10 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätetään vajaalla hoitohenkilökunnalla ryhmätiloihin noin usein päivän mittaan. Itseäni äitinä ainakin tuo huolestuttaa!