Mies kutsui minua "lut.kaksi" muka vitsillä
Kävi niin, että töissä dementoitunut asiakas, herttaisen näköinen mummo kutsui minua sanalla "huo.ra". Kerroin tästä miehelle, jota tapailen. Mies oli huvittunut ja sanoi minulle: "senkin lut.ka!" Heti perään sanoi, ettei ollut tosissaan.
Olin vähän tyrmistynyt, kun mielestäni tuollaista ei läheiselle ihmiselle pitäisi sanoa edes vitsillå. Mies möläyttelee muutenkin välillä. Mitä tästä pitäisi ajatella?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Ukko vaihtoon. Tuollaista ei kukaan leikillään sano.
Parisuhteessa nimitellään kuule pahemminkin - aivan oikeastikin. Parisuhde ei kaadu yhden sanan vuoksi.
Mies tarjosi näkkäriä: ota H***A pullaa ja se mitä hän teki seuraavaksi sai sappeni kiehahtamaan.
Olemme kuitenkin edelleen yhdessä koska LOWE
Sanoipa minunkin entinen miesystäväni muka leikillään huoraksi, nakkasin häntä valurautapannulla ja käskin helvettiin mun kotoa.
Sano sinä miestä homoksi ja katso miten reagoi?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on mennyt totiseksi tämä touhu. Herttainen dementikkomummeli tuskin sanoi niin harjoittaakseen henkistä väkivaltaa vaan se oli muistisairauden aiheuttama kömmähdys. Etkö sen vertaa tunne miesystävääsi, ettet osaa arvioida oliko tilannekomiikaksi tarkoitettu vai ilkeydellä sanottu?
Ehkä tosiaan emme vielä tunne tarpeeksi hyvin.
Aikaisempien kokemuksieni vuoksi olen vähän yliherkkä kaikenlaiselle nimittelylle.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteessa nimitellään kuule pahemminkin - aivan oikeastikin. Parisuhde ei kaadu yhden sanan vuoksi.
Hassua, kun minun mielestäni läheistä ihmistä ei tulisi nimitellä lutkaksi edes vitsillä, pahemmista nimittelyistä puhumattakaan.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämän_koululaisuus kuultaa nyt kyllä vahvasti tästä kommentista.
Alkaisin ehkä itsekin möläyttelemään ja sitten perään vitsi vitsi!
Jos sanoo miestä samalla nimityksellä, naurattaako miestä silloin. :0 En ehdota tätä.
JÄTÄ SE! Toi on vasta alkua, pahenee vaan.
Lähde!!!
Kyllä on mennyt totiseksi tämä touhu. Herttainen dementikkomummeli tuskin sanoi niin harjoittaakseen henkistä väkivaltaa vaan se oli muistisairauden aiheuttama kömmähdys. Etkö sen vertaa tunne miesystävääsi, ettet osaa arvioida oliko tilannekomiikaksi tarkoitettu vai ilkeydellä sanottu?