Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies kutsui minua "lut.kaksi" muka vitsillä

Vierailija
07.07.2026 |

Kävi niin, että töissä dementoitunut asiakas, herttaisen näköinen mummo kutsui minua sanalla "huo.ra". Kerroin tästä miehelle, jota tapailen. Mies oli huvittunut ja sanoi minulle: "senkin lut.ka!" Heti perään sanoi, ettei ollut tosissaan. 

Olin vähän tyrmistynyt, kun mielestäni tuollaista ei läheiselle ihmiselle pitäisi sanoa edes vitsillå. Mies möläyttelee muutenkin välillä. Mitä tästä pitäisi ajatella?

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Men talks, sanoi Bond ja läpsäytti perseelle.

Bond on fiktiivinen hahmo.

Vierailija
22/51 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille miehelle, että tästä ei taida mitään vakavaa kehittyä, koska teillä on aivan liian erilainen huumorintaju.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä että mene roskiin ja lopeta vammailu.

Vierailija
24/51 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on hinta?

Teen tutkimusta.

Vierailija
25/51 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi mielestä on hauska juttu, että joudut henkisen väkivallan kohteeksi töissä ja hän ilmaisee huvittineisuuttaan haukkumalla sua lisää. Sitä ajattelen. 

Hyvä pointti! 

Joudun töissä usein haukkumisen ja sättimisen kohteeksi. Joskus se naurattaa, joskus ei tunnu miltään, joskus tuntuu pahalta. 

Mies oli tilannetajuton möläyttäessään. 

- ap

Vierailija
26/51 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sinä hänelle " no mitä aisankannattaja, ups ihan läpällä sanoin" kato vieläkö nauraa, tuskin

Vierailija
27/51 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin tilannetsjuton mies. Dementoitunut mummu on ihan eri asia

Vierailija
28/51 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ilmeisesti mitään rajoja ja puolustautumiskykyä, koska en olisi ollut milläänkään tuosta kommentista. Minulle on sanottu paljon pahempiakin juttuja. Ei varmaan sattumaa, että minulla on ollut kaksi narsistimiestä. Onko normaalia reagoida tuollaiseen kommenttiin, reagoisivatko kaikki muut?

Vierailija
29/51 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä miehet provosoituu kahdesta sanasta: 

1. Juoppo

2. Pummi

Vierailija
30/51 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä pitää vähän naiselle sanoa. 

M19

Pojulla on vielä paljon opittavaa.

Vierailija
31/51 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero. Parisuhdekriisi. Mies on lapsi?

Vierailija
32/51 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainoa, jota olisi alkanut naurattamaan vastaavassa tilanteessa 🤔

Vierailija
33/51 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä sanonut, kuhan provoilet. 

Kyllä miehet sanovat näin. Jopa äideilleen, sisarilleen, tyttärilleen, vaimoilleen, tyttöystävilleen ja työkavereilleen. Näin on aina ollut. 

Eivät varmasti sano kunnon miehet ja sä et kuulu heihin. Tuskin sulla on vakit naista tai tytärtäkään. Toivottavasti EI ole. 

Vierailija
34/51 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystäväni sanoo minua välillä huoraksi, kun leikimme aikuisten leikkejä. Muulloin ei.

Vierailija
35/51 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika. Tai no, älä jätä. Taidat olla vähän huumorintajuton? Ei se miesystäväsi varmaan tarkoittanut kuin vitsillä tuossa tilanteessa. Tietty jos alkaa useammin sanomaan, niin sitten jätä se sika.

Vierailija
36/51 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin seksin jälkeen, että pakko käyttää dildoa kun sun minimuna ei tyydytä. Sitten perään vitsivitsi. 

Oikeasti tuossa ei ollut mitään hauskaa ja vitsiä, hänen jutussaan. Taatusti nyrkki heiluu jossain vaiheessa kun kans esim menee hermo. Varo! 

Vierailija
37/51 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole ilmeisesti mitään rajoja ja puolustautumiskykyä, koska en olisi ollut milläänkään tuosta kommentista. Minulle on sanottu paljon pahempiakin juttuja. Ei varmaan sattumaa, että minulla on ollut kaksi narsistimiestä. Onko normaalia reagoida tuollaiseen kommenttiin, reagoisivatko kaikki muut?

Kyllä on normaalia reagoida, eikä hyväksyä tuollaista puhetta. Tosi s.....it äijä. 

Vierailija
38/51 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kauniita naisia kontrolloidaan näin. Liian kaunis nainen on uhka. 

Vierailija
39/51 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet miehen oma panohuora ja lut ka. Varmasti olet pyllistänyt pakaroitasi levittäen ja anellut kalua molempiin reikiin ja kullia suukkiin, spermaa naamallesi :)

Vierailija
40/51 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet miehen oma panohuora ja lut ka. Varmasti olet pyllistänyt pakaroitasi levittäen ja anellut kalua molempiin reikiin ja kullia suukkiin, spermaa naamallesi :)

Kieltämättä seksileikkimme ovat tämän tyylisiä ja tykkään anella kalua reikiini ja rakastan spermaa.

Ap