Mies kutsui minua "lut.kaksi" muka vitsillä
Kävi niin, että töissä dementoitunut asiakas, herttaisen näköinen mummo kutsui minua sanalla "huo.ra". Kerroin tästä miehelle, jota tapailen. Mies oli huvittunut ja sanoi minulle: "senkin lut.ka!" Heti perään sanoi, ettei ollut tosissaan.
Olin vähän tyrmistynyt, kun mielestäni tuollaista ei läheiselle ihmiselle pitäisi sanoa edes vitsillå. Mies möläyttelee muutenkin välillä. Mitä tästä pitäisi ajatella?
Kommentit (25)
Ukko vaihtoon. Tuollaista ei kukaan leikillään sano.
Miehesi mielestä on hauska juttu, että joudut henkisen väkivallan kohteeksi töissä ja hän ilmaisee huvittineisuuttaan haukkumalla sua lisää. Sitä ajattelen.
Vierailija kirjoitti:
Ukko vaihtoon. Tuollaista ei kukaan leikillään sano.
Mutta, jos on. 😯
Ilmiselvää naispiilovihaa taustalla. Yhteiskunnat käyttävät järjestelmällisesti naisiin kohdistuvaa piiloaggressiota. Mistä se johtuu pohjimmiltaan? Sitä ei uskalla kukaan edes arvata.
Oletkohan mun exän kanssa. Siltä tuli myös kaikenlaista paskaa suusta. Siksikin ex.
Välillä pitää vähän naiselle sanoa.
M19
Tuo ei tule vähentymään. Seuraavaksi mies sanoo jotain yhtä "hauskaa" sukulaisten edessä.
Vierailija kirjoitti:
Eikä sanonut, kuhan provoilet.
Kyllä miehet sanovat näin. Jopa äideilleen, sisarilleen, tyttärilleen, vaimoilleen, tyttöystävilleen ja työkavereilleen. Näin on aina ollut.
Vierailija kirjoitti:
Välillä pitää vähän naiselle sanoa.
M19
Kakara larppaa isoa ja pahaa jätkää.
Men talks, sanoi Bond ja läpsäytti perseelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miehet sanovat näin. Jopa äideilleen, sisarilleen, tyttärilleen, vaimoilleen, tyttöystävilleen ja työkavereilleen. Näin on aina ollut.
Monille miehiin katkeroituneille naisille tuntuu olevan aidosti vaikeaa hyväksyä, että useimmat miehet eivät ole tuollaisia vaan varsin neutraaleja ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, eikä sano.
Mitä nyt taas! Inter sektionaaliset feministit ovat pitäneet lu tka-marsseja jo vuosia. Lut ka on kunnianimi nykyajan naiselle. Hesarin artikkelissakin äiti ylpeänä esittää: tyttäreni, seksityöläinen. t. nainen 69 v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, eikä sano.
Jotkut sanoo, jotkut eivät.
Minä taidan ottaa päikkärit.