Kuinka sinä käyttäytyisit, jos vartijat painaisi maahan
https://yle.fi/a/74-20234497?origin=rss
99% teistä ei voi joutua siihen tilanteeseen, mutta kuvitellaan, että joudut. Siis tilanne, jossa sinut on painettu maahan kahden vartijan toimesta.
Ainakin minä olisin vielä 20-30 vuotta sitten ollut aika tyyni, koska ei Suomessa tapahdu mitään pahaa. Ajattelen näiden olevan asiallisia ihmisiä ja haluavan mulle kaikkea hyvää.
Mutta viime vuosien tapahtumien myötä mulle voisi tulla paniikki. Kuolenko mä nyt tähän? Ja alkaisin rimpuilemaan vaistonvaraisesti henkeni edestä. Jolloin ne käyttää lisää voimaa. Jolloin rimpuiluni kasvaa. Jne.
Onko muita, jotka saattaisi käyttäytyä kuin minä, jolla luotto vartioiden ammattimaisuuteen ja osaamiseen on heikentynyt?
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vartijat ovat ihmis-saastaa. Pienimunaisia heikkoitsetuntoisia väkivaltastereoidihulluja jotka kantavat mukanaan taskupokkariversiota mein kampfista. Toivottavsti saavat tulevaisuudessa brutaalisti turpaan katujengeiltä.
Tahdot itse kuitenkin kaupassa käydessäsi saada asioida rauhassa?
Kun kauppaan tulee riehuva peukkupää siinä ei vartijat ehdi tehdä mitään. Semmoinen ei pysähdy kuin päähän ampumalla. Kokemusta on. Ja niitä on liikaa. Siksi muutan pois stadista.
Olen stadilainen ja en ole nähnyt kuin riehuvia vartiojoita ja mutuja. Narkkikset pyörii omissa kuvioissaan ja koittaa käyttäytä että saa kaupasta kuparinsa.
Kumma että minusa avartija herättää heti aggression ja vittuiluvaihe menee päälle.
En vaan siedä tyhmiä ihmisiä jotka kurahaalareissaan kuvittelevat olevansa muiden yläpuolella.
Oliskos ne vartijat komeita? Toivottavasti mulla on meikki kivasti, eikä hiukset mene sekaisin siinä hötäkässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vartiat ovat vartiakortin haltioita. Kyllä he tietävät, miten tulee toimia.
Se on VARTIJA.
Vaan onko vartijalla hartiat vai hartijat. Mitä häh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vartijat ovat ihmis-saastaa. Pienimunaisia heikkoitsetuntoisia väkivaltastereoidihulluja jotka kantavat mukanaan taskupokkariversiota mein kampfista. Toivottavsti saavat tulevaisuudessa brutaalisti turpaan katujengeiltä.
Juuri näin, kyllä myymälävarkaiden pitää antaa toimia vapaasti ja narkkien ja muiden häiriköiden antaa vallata kauppakeskukset.
Otan varkaat ja narkit tuhat kertaa mielummin kuin vartijat.
Juuri näin ei muodosta mitään uhkaa näpistelijät. Ruokakaupat on muutenkin niin ryöstöhinnoilla.
Vierailija kirjoitti:
Kumma että minusa avartija herättää heti aggression ja vittuiluvaihe menee päälle.
En vaan siedä tyhmiä ihmisiä jotka kurahaalareissaan kuvittelevat olevansa muiden yläpuolella.
Eiköhän tämä selitä miksi palstan kommentoijilla on ongelmia vartijoiden kanssa😅😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vartiat ovat vartiakortin haltioita. Kyllä he tietävät, miten tulee toimia.
Se on VARTIJA.
Ja HALTIJA
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
enpä joudu tilanteeseen, jossa vartijan pitäisi puuttua käytökseeni, mutta jos oletetaan, että noin kävisi: en laittasi vastaan enkä eteenkään alkaisi vatuloimaan ja aukomaan päätäni. tilanteen voi selvittää sitten jälkikäteen. ne vartijat nyt maahan laita syyttä suotta…
Kyllä itseään saa puolustaa ja suomessa on mielipiteen vapaus. Peruslähtökohdilta lain mukaan vartijalla ei ole oikeutta käydä käsiksi muuta kuin todistettavasta perustellusta syystä. Näin sanoo laki. Ongelma on se ettei lakia kunnioita edes viranomaiset. Vartijat saa tehdä suomessa mitä haluaa.
Vartijoista on tullut kuolemanpartioita. Vältän itse paikkoja jossa on vartijoita.
Kyllä. Ihan tavalliset ihmiset pelkäävät näitä suuria johtajia. Saavat tehdä ihan mitä haluavat ilman rangaistusta.
Itse poistun välittömästi paikalta jos näen vartijat. Varsinkin jos liikkuvat isommassa laumassa. Heistä oikein huokuu väkivalta ja tyhmyys.
Vierailija kirjoitti:
Elämä on valintoja. Kun ei perseile ei tarvitse ottaa selvää miten selviää vartijoiden voimankäytöstä.
Kaipa vartijat kuitenkin ensin sanallisesti lähestyvät? Meinaan, että jos olisi käynyt jokin väärinkäsitys, niin ei kuitenkaan heti ruveta maahan painamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tämä selitä miksi palstan kommentoijilla on ongelmia vartijoiden kanssa😅😅
Ei selitä. Vaan selittää sen että vartijat luovat väkivallan ja pelon ilmapiirin.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa olla mahdollisimman rauhallinen, niin tilanne menee oikeiden oppien mukaan. Vastaan laittaessa ylilyöntien riski kasvaa kummallakin osapuolella.
- portsari
Kannatta välttää paikkoja missä pyörii vartijoita ja portsareita. Jos on pakko mennä niin hoitaa asiointinsa ripeästi ja poistuu oman turvallisuuden takia nopeasti turvalliselle alueelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei selitä. Vaan selittää sen että vartijat luovat väkivallan ja pelon ilmapiirin.
Omalla käytöksellään ei tietenkään ole vaikutusta asiaan?👀
Sellaista tilannetta ei tule jos ihminen osaa käyttäytyä ja puhua vartijoiden kanssa ihmismäisesti eikä ala samantien veetuilemaan niille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa olla mahdollisimman rauhallinen, niin tilanne menee oikeiden oppien mukaan. Vastaan laittaessa ylilyöntien riski kasvaa kummallakin osapuolella.
- portsari
Kannatta välttää paikkoja missä pyörii vartijoita ja portsareita. Jos on pakko mennä niin hoitaa asiointinsa ripeästi ja poistuu oman turvallisuuden takia nopeasti turvalliselle alueelle.
Väkivaltaan vastataan väkivallalla. Itiksessä ei vartijoita juuri näy. Eivät uskalla liikkua siellä. 100 mutiaista on heti päällä aseiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämä on valintoja. Kun ei perseile ei tarvitse ottaa selvää miten selviää vartijoiden voimankäytöstä.
Kaipa vartijat kuitenkin ensin sanallisesti lähestyvät? Meinaan, että jos olisi käynyt jokin väärinkäsitys, niin ei kuitenkaan heti ruveta maahan painamaan.
Suurin osa vartijoiden päällekäymisistä on niiden vartijoiden epäasiallisen suuntosoiton ja uhkailun lopputulema vartijat ensin suullisesti provosoi usein myös suoraan käy käsiksi "epäilyttävään" tämä on ihan sallittua suomessa ja maantapa. En suosittelisi jo pelkästään tuon vartijoiden kuolemanpartijoiden takia suomeen matkaamista.
Puhos on turvallisimpia ostareita Suomessa. Siellä ei näy haalarinatseja. Irakilainen mafia hoitaa järjestyksen.
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkään en juoksisi karkuun vaan jäisin selvittämään asian. Mutta ei ole kokemusta tuollaisesta kun elän siististi enkä ole Y-kromosomia kantava i d i o o t t i, kuten 99% kaikista rikollisista.
Rikollisista enemmistö ei myöskään ole tummaihoisia vaan vitivalkoisia pellejä. Niistä tulee myöhemmin persujen kansanedustajia, jotka itkee kun poika tuomittiin pedofiliasta. Että "kaikkihan me on sitä tehty".
Olet ihan v.tun kujalla. Mt-ongelmasi on erittäin pahanlaatuinen. Parhaan avun saat kun poistat itsesi biomassasta.
Kaksi vartijaa ei riitä mun maahan painamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- portsari
Väkivaltaan vastataan väkivallalla. Itiksessä ei vartijoita juuri näy. Eivät uskalla liikkua siellä. 100 mutiaista on heti päällä aseiden kanssa.
Vartijoita pyörii vaan siellä missä on helposti hakattavia suomalaisia.
Otan varkaat ja narkit tuhat kertaa mielummin kuin vartijat.