Miesten baarireissut / saunaillat /risteilyt
Jos miehesi haluaa lähteä työpaikan saunailtoihin /risteilyreissuille tai kavereiden kanssa baareihin, niin taka-ajatuksena on pettäminen.
Mies varmasti vakuuttaa että haluaa vaan lähteä tuulettumaan / kaljalle / jne, mutta jos tilaisuus tulee, niin PETTÄÄ.
Ja mistäkö tiedän? Kokemuksesta!
Niille joiden miehet ei käy edellä mainituissa paikoissa; ONNEKSI OLKOON! Pitäkää tiukasti kiinni miehistänne.
Tiedän kyllä että pettää voi missä tahansa, vaikka kirjastossa, ruokakaupassa, työpaikalla, jne. mutta tarkoitan vain, että BAARIT, YÖKERHOT, jne. on paljon otollisempia paikkoja kyseiselle toiminnalle.
Siellä naikkoset kännipäissään oikein tyrkyttää itseään ja sitten on niitä reppanoita jotka lankeavat ja mahdollisesti pilaavat monen vuoden hyvän suhteen.
Tiedän kyllä olen katkera, ruma ja muutenkin tyhmä, eli ei paljon vaivaa teidän haukkumiset, tiedän jo valmiiksi.
Kommentit (33)
Sinulla onkin vara arvostella ja haukkua toisia kun et tiedä asiasta yhtään mitään!!!
-23-
Tiedän useita tapauksia, joissa vaimo/tyttöystävä on 100% varma, että EI MINUN MIEHENI!!! Ja totuus on kuitenkin aivan toinen..
Pettämisen kun ei ole pakko tapahtua yöllä baarireissun aikana tai sen jälkeen..
Surullista!
Ja varmaan suurin osa sinisilmäisistä miehiinsä luottajistakin tulee sen vielä joskus huomaamaan.
Vierailija:
Ja varmaan suurin osa sinisilmäisistä miehiinsä luottajistakin tulee sen vielä joskus huomaamaan.
Ei tarvitse olla sinisilmäinen, vaan kun rakentaa suhteen luottamukselle ja keskinäiselle arvostukselle, niin pettäminen on erittäin epätodennäköistä. Suosittelen sinullekin ja ap:lle.
koska olen varma, että oma mieheni ei petä, ja olen varma ystävienikin miehistä. Voi meitä raukkoja, putoamme varmaan 20-25 yhdessäolovuoden jälkeen kaikki korkealta.
Entisessä avioliitossani (suhde alkoi 15-vuotiaana) en edes tiennyt että maailmassa voisi olla pettämistä. Olimme yhdessä toistakymmentä vuotta, ja ah niin onnellisia. Mies ei käynyt yksin baareissa, ei risteilyillä, ei missään. Täydellinen aviomies, joka ei todellakaan petä.
Vaan niin kävi. Ei se sitä kertonut edes silloin kuin lähti. Yhtenä päivänä vain häipyi. Kävi ilmi että oli ollut pitkään suhteessa sihteerinsä kanssa ja menivät sitten naimisiin.
Sinkkuaikana minulla meni lujaa. Kun on keskimääräistä paremman näköinen ja iskumeininki (=hauskanpito, ei suhteen etsiminen) päällä, sain iskettyä joka ikisen miehen, jonka halusin. Surullista mutta totta. Oli monen sortin perheenisää, virkamiestä, poliisia, lastentarhanopettajaa, sähkömiestä, pankkimiestä ja vaikka mitä.
Ja silloin minua ei kiinnostanut, onko varattu vai ei, olin saanut kynsilleni niin pahasti.
Kunnes löysin elämäni rakkauden, jonka kanssa nyt on vuosia jo taivallettu avioliiton auvoisessa arjessa.
Olen töissä miesvaltaisella alalla. Ja liian moni on ehdotellut monenmoista. Ja ehdottelee edelleen. Ylimmästä johdosta alkaen, lähimpiin kollegoihin saakka. Ja perheellisiä miehiä kaikki tyynni.
En usko, että mieheni pettää minua, mutta niin sinisilmäinen en enää ole, ettäkö aivan varma siitä olisin. Älkääkä tekään, pieni skeptisyys on syytä säilyttää, terveellä tavalla. Siten , ettei se syö sitä suhdetta. Mutta jos kelluu sellaisessa untuvassa kuin minä ensimmäisessä avioliitossa, niin pudotus on todella raju.
Eihän tuon ikäisenä osaa mitään suhdetta rakentaa, ihan lapsihan silloin vielä on! En yhtään ihmettele, että nuorena solmituissa suhteissa esiintyy pettämistä, sillä varmasti halutaan kokeilla muitakin kuin sitä omaa. Eikös tästä ollut ihan tutkimuskin, että kolmenkympin tienoilla solmitut suhteet kestävät pidempään kuin nuorena solmitut suhteet? Ei ihme, sillä kolmikymppisenä on se pahin vaihe jo mennyt ohi ja voi keskittyä parisuhteeseen.
Kun mies pettää, päätetään, että kaikki miehet pettää! Meidän suhteessamme tai minussa ei ollut mitään vikaa vaan mies petti ihan vaan sen takia, että kaikki pettää!!
En tarkoita nyt sitä, että pitäisi kurkata peiliin kun mies pettää, mutta sinne peiliin pitäisi kattoa yhdessä miehen kanssa!
Olen sitä koulukuntaa, joka ei usko siihen, että petetään vain himoissaan, eli kaikki eivät petä!
Vaan aina pettämisen taustalla on joku kriisi!! Itseluottamuksen puute tms. Ei kukaan mene baariin ja petä jos on maailman onnellisin. Vaikka se päällepäin siltä näyttäisikin, pettäjällä voi pinnan alla kyteä joku pieni kriisi!!
Voi olla pitkä, vaikka parikymmenvuotinen liitto takana, ja vaimo voi olla satavarma siitä, että mies ei petä. Vaimo siis luottaa ja silti mies pettää.
millään lailla. Hän on käynyt muutamia reissuja ilman minua, jos hän on pettänyt näillä reissuilla, niin onneksi on peittänyt jälkensä niin hyvin, että ei ole tarvetta edes epäillä.
Jos haisee puhtaalta, on pettänyt ja pessyt jälkeenpäin. Jos haisee silliltä niin takuulla on pettänyt. Jos haisee vain kuselta, niin ei ole pettänyt... :)
Tosi paljon -suurin osa- perheellisistä miehistä onneksi tyytyy seuraamaan katseella ja huokaisevat vain syvään, että ei kannata ottaa riskiä..
Ja ne loput kuskaan vieraisiin toinen toistaan ihmeellisimpien selitysten kera, joita he antavat puhelimessa vaimolle/tyttöystävälle..
T: taksikuski, nainen