Ystävä hylkäsi
Ystävä jonka kanssa tunnettu 15v, jätti vastaamatta viestiin ja esti puhelimessa. Syytä en osaa sanoa kun en minä loukannut mistään. Viimeisin viesti kuulumisten kyselyä. Ystävä sai keskenmenon kesällä ja sen jälkeen oli outo ja lakkasi pitämästä yhteyttä. Kannattsako vain unohtaa hänet? Surettaa kun olimme parhaita ystäviä
Kommentit (11)
Mietin millainen hirviö pitää olla että voi toiselle tehdä näin.. Ei edes kerro syytä, esti vain.
Vierailija kirjoitti:
Mietin millainen hirviö pitää olla että voi toiselle tehdä näin.. Ei edes kerro syytä, esti vain.
Joo keskenmenon saaneet (ja ehkä siitä jopa masentuneet?) on hirviöitä. Hyvä että sinä et oo kokenut sitä.
Olet todennäköisesti vaan jauhanut omista miesasioistasi kun toinen saanut keskenmenon
Ehkä sä, ap, olit hänen mielestään ikävä ihminen.
Nämä ystävyydet eivät aina tunnu samanlaisilta molemmista osapuolista.
Näiden tietojen valossa vaikuttaisi, että ystäväsi varmaan loukkaantui siitä, miten reagoit keskenmenoon tai miten kommentoit sitä myöhemmin. Mutta sehän on voinut olla jokin mitätön nyanssi, väärä äänensävy tai ystävälläsi on saattanut olla sellainen asenne, että kaikki mahdolliset vastaukset on vääriä.
Pakkohan se on unohtaa. Itselläni oli myös ystävä, joka hylkäsi. Puhelimessa ei estänyt ja hän viimeisen viestin laittoi, jossa pahoitteli ohareitaan. Niitä ohareita vain oli kertynyt niin paljon kyseisen vuoden aikana, että olin päättänyt jo, että homma loppuu seuraavaan.
En tiedä mikä taustalla. Tiedän ihan varmasti, että oli yhteydessä muihin ystäviinsä. Minun puheluihini ja viesteihin ei vastannut. Hänestä ei enää kuulunut tuon pahoitteli viestin jälkeen. Ei toista viestiä, ei soittoa.
Jotainhan tuossa nyt on, olet ehkä tahtomattasi loukannut tai sitten ystäväsi on keskenmenon jäljiltä niin rikki, ettei vaan jaksa.
Anna ajan kulua ja katso mitä tapahtuu.
Anna olla. Se on hänen valintansa. Minä en jaksaisi kysellä