Ensitreffit alttarilla Australia kausi 12
Alkoi tänään vihdoin Katsomossa ilmaiseksi! Aikooko joku katsoa? 👋
Kommentit (1301)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näistä naisista ystäväksi haluaisin ainoastaan Carinan ja Rhin. Ainoat fiksut ja empaattiset.
Minä en haluaisi. Vaikuttavat omalla tavallaan fiksuilta, mutta heihin ei voisi luottaa tiukan paikan tullen. Yhteen suuntaan ovat yhtä mieltä ja toiseen suuntaan toista, joten kun joutuivat siihen kaikkien yhteiseen hetkeen nuotiolle, he joutuivat tavallaan seinää vasten siinä kun eivät tienneet kenelle siinä pyllistää ja kenelle kumartaa.
Tämä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Australian ensi treffit alattarilla jokainen jakso on enemmän ja vähemmän tuottajien ohjaama,he manipuloivat
kilpailijoita.
Jos ei ole tarpeeksi draamaa se käsikirjoitetaan,tämän takia että katsoja luvut pysyvät hyvänä.
Edellisiltä kausilta tästä on osallistujien kommentteja,osa osallistuu sen takia että saavat julkisuutta.
Myös ilmaiset lomat,tarjoilut ja juomat ovat kiinostaneet ei puoliso.
Varmasti on myös mukana oikeita tunteita ja ihastusta,mutta jos sinulla on lapsi kotona jota ikävöit.
Mitä järkeä on roikkua ohjelmassa kun ihan tasan tiedät,tämä ei tule ulkomaailmassa onnistumaan.
Tämä kausi on minun mielestä samaa toistoa,mutta silti minäkin sitä seuraan.
Asiantuntijat ovat sympaattisia tosin vaalea nainen on valitettavasti menehtynyt,jos oikein muistan.
Aina joku pölhö paasaa tuosta "käsikirjoitetaan draamaa". Kyllä nuo osallistujat sen draamansa luovat ihan itse, usko tai älä. Tällaisessa ohjelmassa se käsikirjoitus tarkoittaa ainoastaan sitä että ohjelma on tietyn muotoinen, että siinä tapahtuu asioita kaikille samalla kaavalla kuten että tapaavat läheisiään tai että jokainen tekee tiettyjä tehtäviä jne... Aivan itse ne kuitenkin luovat näitä klikkejä ja konflikteja muiden osallistujien ja kumppaninsa kanssa, aivan kuten oikeassakin elämässä.
Miksi nimittelet toista kirjoittajaa pölhöksi? Ei ole asiallista eikä sopivaa.
- eri
Mikäs tuossa nyt oli? Ihminen joka ei ajattele loppuun. Pölhö on siitä sellainen pehmeämpi ja lyhyempi ilmaisu.
Heh 😅 määrittelet suomen kielen sanoja ihan uudelleen. Ihan sellainen kiltimpi ilmaisu.
Kyllä se on ihan sanakirjasta. Ajattelematon.
Kielitoimiston sanakirjasta pöhlö-sanan merkitys: hölmö, pöhkö, pöljä, tollo.
Nyt olisi kaunis ele pahoitella sanavalintaasi tuolle toiselle kirjoittajalle. Olit ehkä itsekin ajattelematon, kuten jokainen meistä toisinaan.
Tuo leiri oli aikamoista kaahotusta kaikkineen. Kyllähän nuo ihan tavallisia ihmisiä ovat, hieno läpileikkaus siitä millaisia persoonia täällä maan päällä yleensäkin palloilee. Saavat kyllä varmasti itse sen draamansa aikaan, kuten joku muukin totesi. Eihän näitä tosi-tv ohjelmia sillä tavalla tosiaan käsikirjoiteta, että tuotannon puolelta keksittäisiin ja näyteltäisiin tilanteita. Aitoja ihmisiä erilaisin taustoin, siinä syntyy soppaa ihan itsestäänkin kun puitteet ja raamit ovat nuo.
Tällä leirillä soppa sakeni kun olivat tuolla enemmän yhdessä kaikki ja ehkä vähän enemmän alkoholiakin kuvioissa. Itseäni kiinnostaa tässä ohjelmassa enemmän se parisuhdedynamiikka mitä tässä yleensä seurataan. Leirillä tuli kaikkien muidenkin yhteensopivuudet ja sopimattomuudet enemmän framille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin jostakin, että Clint ja Jaqui olisivat aviossa. Varmaan parenpi mies kuin pihtaava ja määräilevä salipoika.
Menivät tämän vuoden huhtikuussa naimisiin Uudessa Seelannissa.
Tätä on turha alapeukuttaa kun tieto löytyy ihan googlaamalla. 20.4.2026 menivät naimisiin.
Luulen että porukka alapeukuttaa: älä spoilaa. Täällä on paljon meitä jotka katsovat sarjaa telkkarin tahtiin, joo ei tule yllätyksenä että nämä parit eivät oikeasti päädy yhteen, mutta älkää nyt viitsikö googlata ja jakaa täällä tietoa sarjan jälkeisistä jutuista.
Telkkarin tahtiin katson myös, eivätkä he tietääkseni tuossa sarjassa tule yhdessä olemaankaan. Vasta sen jälkeen.
Mutta onhan tuo "tieto" tullut vastaan itsellenikin jo aikaisemmin tässäkin ketjussa.
Jamie on melkoisen energiaa vievä, kun hän on niin nopea reagoimaan ja ärhäkkä puheissaan, vaikka usein asiasta sanookin. Vaativakin on toista kohtaan, vaikea on hitaamman pysyä hänen tahdissaan ja volyymissaan. Mitenhän Dave lopulta jaksoi, on kuitenkin selvästi temperamentiltaan rauhallisempi.
Rhi taisi siinä iltanuotiolla yrittää sanoa, että joutuu itse ensin kokoamaan ajatuksiaan ennen kuin sanoo mitään, mutta Jamie ei tätä ymmärtänyt, vaan piti tekosyynä.
Olisko tuolla vähän narsismin piirteitä joillakin tyypeillä, ovat niin ylivertaisia omasta mielestään,en ole asiantuntija mutta jostain kumman syystä tuli mieleen...
Haluatteko kuulla tällaisen 70v äijänkäppänän ajatuksia sarjasta – no kerron silti 😁
Ensinnäkin ohjelma on todella hyvin tehty, mielenkiintoinen ja näkee myös Australian luontoa ja elämäntyyliä.
Hienoa seurata tällä elämänkokemuksella omia fiiliksiä ja ihmistuntemusta – siis muodostaa kuva ihmisestä mahdollisimman alussa ja todeta onko oikeassa vai ihan metsässä.
Osallistujista voisi miettiä että ketä tuollaiseen lähtee – pinnallisia hiukan hörhöjä – ja näkyy pitävän paikkansa.
Mietin omaa nuoruuttani, kotoa pois muutto 16v opiskelemaan, naimisiin 21v ja pari lasta siinä heti avioliiton alussa. Jos ajattelee noiden osallistujien tunneälyä ja muiden huomioimista niin voisi kuvitella nuoruuteni aikana heidän olevan jotain 14-17 vuotiaita.
Olen hiukan buumeri varmaan. Mutta tuo pinnallisuus ja ulkonäkö keskisyys (minua) ihmetyttää. Mikä ihmeen juttu tuo huulien turvotus oikein on? Melkein kaikki naiset on kuin kumiankkoja, en ymmärrä (ja taas kerron vain oman mielipiteeni ). Lisäksi vaikuttaa että kaikilla naisilla on silikonirinnat. Ja ne tatuoinnit – joo oisi pitänyt jo oppia hyväksymään mutta kun on tän ikäinen niin ne tatuoinnit kuulu merimiehille tai linnakundeille.
Narsistisia piirteitä on ihmeen paljon, toki se selittää tunneälyn puuttumisenkin ja aika paljon muutakin.
Jacqui on aivan mahdoton ihmisenä, saati parisuhteessa – mielestäni nolasi itsensä julkisesti ihan kokonaan kun oli ohjelmassa.
Jamie ”peikko” 😊 myös tooodella rasittava – ja ne huulet 🙄
Lauren – sekopää
Ryan – 14-vuotiaan tasolla kaikessa
Adrian – itsekeskinen ”pentu”
Paul – vaarallinen, ei vihanhallintaa
Vierailija kirjoitti:
Miehiä kiinnostaa ihan kybällä puida naisten raporttia Laurenin käytöksestä! 😂 Ihme juorukerho. Lauren oli kylmä ja töykeä, mutta ei siitä nyt tarvitse sen isompaa numeroa tehdä.
Siis mä nauroin ääneen kun tää Dave? (Jamien poikkis) sössötti pitkin kyliä kuinka kauhia kauhia kauhia se Lauren onkaan, hui! :DDDDD
Oikeesti nyt on aivan alle alatasoa tämä meininki kaiken kaikkiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehiä kiinnostaa ihan kybällä puida naisten raporttia Laurenin käytöksestä! 😂 Ihme juorukerho. Lauren oli kylmä ja töykeä, mutta ei siitä nyt tarvitse sen isompaa numeroa tehdä.
Siis mä nauroin ääneen kun tää Dave? (Jamien poikkis) sössötti pitkin kyliä kuinka kauhia kauhia kauhia se Lauren onkaan, hui! :DDDDD
Nauratti nyt muakin sun kirjoitus tuosta tilanteesta 😅 Davella hätä, äkkiä Clintille sanomaan lääh puuh juoksee kovempaa, missä on Clintti, kiire kiire, nyt tuotannon väki pois Clinttiä puhuttamasta, Davella on tärkeämpää asiaa! 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauratti nyt muakin sun kirjoitus tuosta tilanteesta 😅 Davella hätä, äkkiä Clintille sanomaan lääh puuh juoksee kovempaa, missä on Clintti, kiire kiire, nyt tuotannon väki pois Clinttiä puhuttamasta, Davella on tärkeämpää asiaa! 😅
Tämä!! 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä!! 😂😂😂
Hauskaa hekotella täällä yhdessä 😅😅😅
Voi apua, katselen tämän illan jaksoa ja nyt oli pakko laittaa ääni mutelle. Kammottava rääkyminen vaan pahenee. 🙉 Miksi mä katson tätä? 😆
Minä en ole pöljä ja joka näin kommentoi on ihan hänen henkilökohtainen mielide.
Jokaisella on oikeus sanoa mielipiteensä ja nämä mitä kirjoitin draamasta,mikä on osin käsikirjoitettua on
ihan tasan totta.
Mutta se siitä kaikille ihanaa syksyä ja kohta alkaa TTK,oppilaat juuri julkaistu.
Ihanata.
Vierailija kirjoitti:
Vanha pari on näköjään jo häipynyt. Hyvä, koska täysin sopimattomat toisilleen.
Mikä niille tuli? Ja miksi lähtemistä ei ole näytetty?
Täällä lopputulos, joku haluaa tietää https://www.glamourmagazine.co.uk/article/mafs-australia-2025-couples-s…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanha pari on näköjään jo häipynyt. Hyvä, koska täysin sopimattomat toisilleen.
Mikä niille tuli? Ja miksi lähtemistä ei ole näytetty?
Kuulemma lähtevät viimeisessä tiputuksessa. Miksi eivät ole retriitillä sitten? Jokin ei nyt täsmää.
Redditissä joku kirjoitti osuvasti:
Ultimately we have a situation where Jamie is basically in the same mindset as Lauren. She thinks she’s better than those she’s against (repeatedly calling Carina stupid), finds it hard to empathise with others (her comments about empathy over the past few episodes), and demands acquiescence over finding common ground (making Rhi grovel at the dinner party). The difference between them is that Lauren is honest about her crueler instincts, while Jamie has wrapped her in a cloak of morality that obscures that her main issue is based around ego.
Carina walked away feeling stupid, but her main point was that Jamie’s communication style is often draining and aggressive, and she’s correct. Rhi spent the night visibly shaken and upset. If your friends can’t disagree with your actions (while still affirming your position isn’t wrong) without being scared of you, you are a problem.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mikä koomisinta: Dave teki Jamielle aivan samaa harhaanjohtamista mitä Lauren Clintille
Parinvaihtoviikko saa vipinää aikaiseksi.
Kyllä se on ihan sanakirjasta. Ajattelematon.