Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla Australia kausi 12

Vierailija
06.07.2026 |

Alkoi tänään vihdoin Katsomossa ilmaiseksi! Aikooko joku katsoa? 👋

Kommentit (1027)

Vierailija
1021/1027 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väkivaltainen käytös on väkivaltaista käytöstä, aina. Olen tyrmistynyt että Paul saa jatkaa ohjelmassa. Hänen selityksensä oli suoraan väkivaltaisen ihmisen käsikirjasta, ei koskaan ennen, ei ikinä enää. Aivan puppua koko ohjelma. Tätä tehdään ainoastaan katsojalukujen takia. Mitään taustoja eivät näköjään tarkasta osallistujilta ja aivan epäaitoa, käsikirjoitettua p@skaa. Asiantuntijat eivät ole todellakaan ole mitään asiantuntijoita. Tämä riitti mulle. Mutta eipä minun katsomisellani tietenkään ole mitään väliä.

Tyyppi löi ovea, ei ihmistä! Minäkin saattaisin nurkkaan ahdistettuna tempaista jotain seinää mutta en ihmistä ellen joutuisi puolustautumaan. Uskon että ohjelmassa oleminen aiheuttaa stressiä joka purkautui huonolla tavalla. Pois joutuminen tuon takia olisi liioittelua kun katsoo Adrianin harjoittamaa henkistä väkivaltaa.

Vierailija
1022/1027 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paul on varoittava esimerkki kaikille naisille vaarallisesta miehestä. Tuo itku ja katumus ja kaikki.

Mua häiritsi se että sohvalla kun oli Carinan vuoro puhua niin Paul oikein kietoutui häneen kiinni. Käsivarsi hartioille ja tukeva ote olkapäästä, toinen käsi reidellä taputtaa ja silittää ja vähän puristaa, Paul hautaa itkevät kasvonsa Carinan kaulaan. Ihan kuin se yrittäisi tukehduttaa Carinan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1023/1027 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väkivaltainen käytös on väkivaltaista käytöstä, aina. Olen tyrmistynyt että Paul saa jatkaa ohjelmassa. Hänen selityksensä oli suoraan väkivaltaisen ihmisen käsikirjasta, ei koskaan ennen, ei ikinä enää. Aivan puppua koko ohjelma. Tätä tehdään ainoastaan katsojalukujen takia. Mitään taustoja eivät näköjään tarkasta osallistujilta ja aivan epäaitoa, käsikirjoitettua p@skaa. Asiantuntijat eivät ole todellakaan ole mitään asiantuntijoita. Tämä riitti mulle. Mutta eipä minun katsomisellani tietenkään ole mitään väliä.

Tyyppi löi ovea, ei ihmistä! Minäkin saattaisin nurkkaan ahdistettuna tempaista jotain seinää mutta en ihmistä ellen joutuisi puolustautumaan. Uskon että ohjelmassa oleminen aiheuttaa stressiä joka purkautui huonolla tavalla. Pois joutuminen tuon takia olisi liioittelua kun katsoo Adrianin harjoittamaa henkistä väkivaltaa.

En ole samaa mieltä. Ihminen joka ei osaa hillitä itseään vaan suuttuu niin paljon että lyö ovea, voi ihan hyvin seuraavaksi lyödä toista ihmistä.

Vierailija
1024/1027 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tony ei kuulu niihin miehiin jotka 55 - vuotiaana saavat 30-vuotiaan. Korkeintaan kumppanuusvanhemmuuden kautta voi tärpätä se isyys.

Vierailija
1025/1027 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavassa retriittijaksossa vaikutti klipin perusteella monella olevan hauskaa ja osasivat irrotella. Mutta mikäs Laurenilla on? Oliko meno liian rahvaanomaista? Ja riitautuiko hän Jamien kanssa? Silloin muuten ihan eka jaksossa, kun morsiamet tapasivat, Lauren kovastikin nyrpisteli nenäänsä Jamien hulvattomalle käytökselle. Clint-parka, jos joutuu kökkimään retriitillä vain Laurenin kanssa.

Vierailija
1026/1027 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paul on varoittava esimerkki kaikille naisille vaarallisesta miehestä. Tuo itku ja katumus ja kaikki.

Mua häiritsi se että sohvalla kun oli Carinan vuoro puhua niin Paul oikein kietoutui häneen kiinni. Käsivarsi hartioille ja tukeva ote olkapäästä, toinen käsi reidellä taputtaa ja silittää ja vähän puristaa, Paul hautaa itkevät kasvonsa Carinan kaulaan. Ihan kuin se yrittäisi tukehduttaa Carinan?

Kontrollointia, ripustautumista, emotionaalista manipulointia. Tuollainen ei hyvään pääty. Ei ikinä. 

Vierailija
1027/1027 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tony ei kuulu niihin miehiin jotka 55 - vuotiaana saavat 30-vuotiaan. Korkeintaan kumppanuusvanhemmuuden kautta voi tärpätä se isyys.

Juu todellakaan ei kuulu. Mutta luulee kuuluvansa koska kokee olevansa hyvin nuorekas. Niinkuin varmaan 80% yli viiskymppisistä miehistä kokee. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan