Ensitreffit alttarilla Australia kausi 12
Alkoi tänään vihdoin Katsomossa ilmaiseksi! Aikooko joku katsoa? 👋
Kommentit (2528)
Vierailija kirjoitti:
Paul on varoittava esimerkki kaikille naisille vaarallisesta miehestä. Tuo itku ja katumus ja kaikki.
Mua häiritsi se että sohvalla kun oli Carinan vuoro puhua niin Paul oikein kietoutui häneen kiinni. Käsivarsi hartioille ja tukeva ote olkapäästä, toinen käsi reidellä taputtaa ja silittää ja vähän puristaa, Paul hautaa itkevät kasvonsa Carinan kaulaan. Ihan kuin se yrittäisi tukehduttaa Carinan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väkivaltainen käytös on väkivaltaista käytöstä, aina. Olen tyrmistynyt että Paul saa jatkaa ohjelmassa. Hänen selityksensä oli suoraan väkivaltaisen ihmisen käsikirjasta, ei koskaan ennen, ei ikinä enää. Aivan puppua koko ohjelma. Tätä tehdään ainoastaan katsojalukujen takia. Mitään taustoja eivät näköjään tarkasta osallistujilta ja aivan epäaitoa, käsikirjoitettua p@skaa. Asiantuntijat eivät ole todellakaan ole mitään asiantuntijoita. Tämä riitti mulle. Mutta eipä minun katsomisellani tietenkään ole mitään väliä.
Tyyppi löi ovea, ei ihmistä! Minäkin saattaisin nurkkaan ahdistettuna tempaista jotain seinää mutta en ihmistä ellen joutuisi puolustautumaan. Uskon että ohjelmassa oleminen aiheuttaa stressiä joka purkautui huonolla tavalla. Pois joutuminen tuon takia olisi liioittelua kun katsoo Adrianin harjoittamaa henkistä väkivaltaa.
En ole samaa mieltä. Ihminen joka ei osaa hillitä itseään vaan suuttuu niin paljon että lyö ovea, voi ihan hyvin seuraavaksi lyödä toista ihmistä.
Tony ei kuulu niihin miehiin jotka 55 - vuotiaana saavat 30-vuotiaan. Korkeintaan kumppanuusvanhemmuuden kautta voi tärpätä se isyys.
Seuraavassa retriittijaksossa vaikutti klipin perusteella monella olevan hauskaa ja osasivat irrotella. Mutta mikäs Laurenilla on? Oliko meno liian rahvaanomaista? Ja riitautuiko hän Jamien kanssa? Silloin muuten ihan eka jaksossa, kun morsiamet tapasivat, Lauren kovastikin nyrpisteli nenäänsä Jamien hulvattomalle käytökselle. Clint-parka, jos joutuu kökkimään retriitillä vain Laurenin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paul on varoittava esimerkki kaikille naisille vaarallisesta miehestä. Tuo itku ja katumus ja kaikki.
Mua häiritsi se että sohvalla kun oli Carinan vuoro puhua niin Paul oikein kietoutui häneen kiinni. Käsivarsi hartioille ja tukeva ote olkapäästä, toinen käsi reidellä taputtaa ja silittää ja vähän puristaa, Paul hautaa itkevät kasvonsa Carinan kaulaan. Ihan kuin se yrittäisi tukehduttaa Carinan?
Kontrollointia, ripustautumista, emotionaalista manipulointia. Tuollainen ei hyvään pääty. Ei ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Tony ei kuulu niihin miehiin jotka 55 - vuotiaana saavat 30-vuotiaan. Korkeintaan kumppanuusvanhemmuuden kautta voi tärpätä se isyys.
Juu todellakaan ei kuulu. Mutta luulee kuuluvansa koska kokee olevansa hyvin nuorekas. Niinkuin varmaan 80% yli viiskymppisistä miehistä kokee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Morena! Voi kamala mikä dramaqueen! Tony on tukahduttanut hänet, hiljentänyt hänet, kieltänyt puhumasta, vaientanut hänet jne jne. Tonyhan silloin kerran vain pyysi, että hänkin saisi puhua ja kertoa tuntemuksensa. Ja se oli Morenasta hänen lyttäämistään. Alkaa epäilyttää, oliko se hänen ex miehensäkään niin dominoiva, kuin Morena väittää...
Morena on hurja, mutta toi Tonyn ”haluan vauvan” oli hänelle niin ultimate loukkaus. Ikä on herkkä asia, varsinkin tuossa iässä kun naisista ihan oikeasti tuppaa tulemaan näkymättömiä. Ja Tony vielä on vähän nuorempi. Tiedän kokemuksesta, itsekin olen jo yli 50-vuotias.
Nehän oli ne Morenan ystävät, jotka ehdottivat Tonylle, että jos ei yhteyttä ole, niin sano selitykseksi että haluat vielä lapsen. Heidän mielestä Morena olisi muka ymmärtänyt sen ja se olisi muka ollut vähiten loukkaava tapa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väkivaltainen käytös on väkivaltaista käytöstä, aina. Olen tyrmistynyt että Paul saa jatkaa ohjelmassa. Hänen selityksensä oli suoraan väkivaltaisen ihmisen käsikirjasta, ei koskaan ennen, ei ikinä enää. Aivan puppua koko ohjelma. Tätä tehdään ainoastaan katsojalukujen takia. Mitään taustoja eivät näköjään tarkasta osallistujilta ja aivan epäaitoa, käsikirjoitettua p@skaa. Asiantuntijat eivät ole todellakaan ole mitään asiantuntijoita. Tämä riitti mulle. Mutta eipä minun katsomisellani tietenkään ole mitään väliä.
Tyyppi löi ovea, ei ihmistä! Minäkin saattaisin nurkkaan ahdistettuna tempaista jotain seinää mutta en ihmistä ellen joutuisi puolustautumaan. Uskon että ohjelmassa oleminen aiheuttaa stressiä joka purkautui huonolla tavalla. Pois joutuminen tuon takia olisi liioittelua kun katsoo Adrianin harjoittamaa henkistä väkivaltaa.
Onhan se mahdollista, että tuollainen mustasukkaisuus agressiivisuus tarkoittaa, että on taipumuksia olla jatkossakin fyysisesti hyökkäävä. Mutta silti kun tietää ettei tv-sarjan kuvaus ja koko tilanne ole ihan normaalia elämää - voisi se olla ehkä ylireagointiakin. Ketään ei pitäisi lopullisesti tuomita yhden teon perusteella, kun se ei kohdistunut kuitenkaan elävään olentoon. Seurata ja varoa ehkä, muttei kokonaan vielä tuomita.
Juu, olen samaa mieltä, että yhden tulistumisen vuoksi ei vielä pitäisi ihmistä tuomita. Kova stressi monta viikkoa uuvuttaa, lisäksi hän on oikeasti jo rakastunut vaimoonsa, sen näkee kaikesta. Ja sitten tulee tuommoinen tilanne, missä vaimo kehuskelee että on p.nnut tunnetun räppärin kanssa, siinä on muitakin kuulemassa. Yhtäkkiä omat epävarmuudet heräävät, että minä olen vain tavallinen Paul, mikä minä olen jonkun räppärin rinnalla, haikaileeko hän sen jätkän perään vieläkin jne. Tulee hirveä tunnekuohu, vaimo koettaa halailla, on päästävä ulos, kaikki purkautuu lyöntinä oveen. Näin kuvittelisin tilanteen.
Mielestäni on oikein että hän saa jatkaa, kun lisäksi saisi apua, mustasukkaisuuden taustalla on aina hylkäämisen kokemuksia ja riittämättömyyden tunteita ja vaikka onkin nuori ja riski mies, niin silti voi olla haavoitettu sielu.
Tuo teko on kuitenkin rikkonut luottamuksen Paulin ja Carinan liitossa lopullisesti, se tulee vaikuttamaan heidän suhteessaan aina, ja se on iso vahinko. Paul tietää sen itsekin. Ja sekin on totta, että jos hän ei pysty kehittämään impulssikontrolliaan, niin tuo on vaarallisen väkivallan kierteen alku. Surettaa niin kovasti heidän puolestaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et taida tietää yhtään mitään tästä aiheesta =(
Vierailija kirjoitti:
Tämän päivän jakson jälkeen mäkin alan kyllä jo epäillä vahvasti käsikirjoitettua schaipaa.
Katsokaapa kun sohvalla on Eliot ja Veronica. Ensin Veronica pyörittelee silmiään eikä ollenkaan muka tajua yhtään mistään mitään, mitä Eliot ja valmentajat tarkoittavat.
Sitten -tadah- yhtäkkiä pahoitteleekin ja ymmärtää. Lopuksi molemmat ovat kirjoittaneet etukäteen lappuihinsa STAY ja hymyilyt päälle. Justiinsa.
Lauren on kyllä aikas kauhea, mutta toisaalta hauska bitch, joka vähät välittää mitä muut hänestä ajattelee. Ei todellakaan mielistele ketään ei edes Clintiä, jolla on miljoonat tilillä :D
Tämä!
Vierailija kirjoitti:
Jep, kyyneleetön itku on niiiiin bullshittiä kuin olla voi. Häntä korkeintaan harmittaa että jäi kiinni oikeasta luonteestaan liian aikaisin.
Australian New South Walesin poliisi (NSW Police) käynnisti Paulin tapauksesta virallisen esitutkinnan perheväkivaltaepäilynä selvittääkseen, rikkoiko Paulin käytös lakia. Tapaus herätti maassa valtavan kohun parisuhteessa tapahtuvan henkisen ja fyysisen väkivallan merkeistä.
Eli ei mikään pikkujuttu ollut eikä ole.
Ja tässä vielä lisää:
Carina paljasti myöhemmin haastatteluissa, että Paulia ei heitetty ulos, mutta tuotanto asetti hänelle erittäin tiukat ehdot ja säännöt, mikäli hän halusi jatkaa kuvausten loppuun
Tunteidenhallintastrategiat: Paul velvoitettiin ottamaan vastaan psykologista apua ja hänelle annettiin de-eskalaatiotyökaluja vihan hallintaan kesken kuvausten.
Kameraryhmien läsnäolo: Pariskunnan yksityisyyttä rajoitettiin, ja tuotanto seurasi heidän arkeaan entistä tiukemmin varmistaakseen Carinan turvallisuuden.
Miksi tuotanto sai rajua kritiikkiä?
Katsojat ja naisjärjestöt syyttivät tuotantoyhtiötä siitä, että parisuhteessa tapahtuvaa väkivaltaa ja pelottelua käytettiin viihdearvona ja katsojalukujen maksimoimiseen sen sijaan, että väkivaltaisesti käyttäytynyt ihminen olisi poistettu sarjasta välittömästi. Ohjelma kuitenkin jatkoi voittokulkuaan katsojatilastoissa kohusta huolimatta.
Tuo Lauren on ihan hukassa.. ei alfamies tarkoita sitä ettei saisi tiskata tai tehdä ruokaa🙄 melko varmasti ammattikokeissakin löytyy alfoja.
Pikemminkin asia on päinvastoin, eli alfa tekee sen mitä täytyy tehdä kitisemättä ja muille asioita siirtämättä, saati että odottelisi kotona että joku tulee kotiin tiskaamaan tai viikaamaan pyykkejä kun sen voi aivan hyvin tehdä itsekin. Kyllä voi nuorintyttö olla ihan hukassa käsitystensä kanssa. Hakea nyt jotain fetissintapaista tällaisesta ohjelmasta 🙄
Vierailija kirjoitti:
Tuo Lauren on ihan hukassa.. ei alfamies tarkoita sitä ettei saisi tiskata tai tehdä ruokaa🙄 melko varmasti ammattikokeissakin löytyy alfoja.
Pikemminkin asia on päinvastoin, eli alfa tekee sen mitä täytyy tehdä kitisemättä ja muille asioita siirtämättä, saati että odottelisi kotona että joku tulee kotiin tiskaamaan tai viikaamaan pyykkejä kun sen voi aivan hyvin tehdä itsekin. Kyllä voi nuorintyttö olla ihan hukassa käsitystensä kanssa. Hakea nyt jotain fetissintapaista tällaisesta ohjelmasta 🙄
Samaa mieltä. Toki Lauren ei ole mikään ihan nuori tyttö, tuossa kuvausten aikaan 37v. Siksihän alkuperäinen sulho Eliot oli niin sydämistynytkin asiasta :D
Jotain kirjon tyyppejä varmaan tuolla myöskin....
Vierailija kirjoitti:
Jotain kirjon tyyppejä varmaan tuolla myöskin....
Meitä kirjontyyppejä on ojan joka paikassa koska se on yksi ihmisten ominaisuuksista.
Clint on kyllä kaikesta päätellen rauhallinen mies. Tai ainakin tähän mennessä nähdyn perusteella. Siinä sohvaistunnollakin vaan tyynesti totesi kysymykseen siitä, onko hän alfamies, että täytyy guuglettaa, mikä on alfamies.
Luulin ensin, että Lauren ihan läpällä tuon tiskaamisjutun kertoi, mutta taisi olla enemmän kuin tosissaan. Tai sitten Lauren on otettu ohjelmaan tuomaan viihdearvoa ja sopivasti jännitteitä myös naisten porukkaan.