Ensitreffit alttarilla Australia kausi 12
Alkoi tänään vihdoin Katsomossa ilmaiseksi! Aikooko joku katsoa? 👋
Kommentit (985)
Tim taitaa olla sateenkaareva, mutta kaapin perällä varmaan loppu ikänsä...
Vierailija kirjoitti:
Adrianin narsismi ja se miten vähällä se päästettiin viime sitoutumisseremoniassa on niin kamalaa katsottavaa. Triggeröidyn koska oon ollut suhteessa narsistin kanssa ja se näytti juurikin tuolta.
Todella käy sääliksi Awhina. Olin jo toiveikas kun näytti että löysi äänensä ja piti puoliaan, mutta nyt taas Adrianin uhkailun ja manipuloinnin takia tuli takapakkia. Toivon vielä asiantuntijoilta lisää palautetta Adrianille. Vaikkakin on toivoton tapaus.
Ihmettelin todella, että Awhina halusi vielä jatkaa. Hän on ollut ihan surunmurtama, Adrian on ollut ärsyttävä + sukulaiset hirveitä myös. Ja olla erossa lapsesta viikkoja: ei voi ymmärtää. Adrian on kammottava.
Tosi ikävää, että Jacqui puhui heidän seksielämästään kaikille naisille ja teki Ryanista ihan naurunalaisen.
Miten toi Veronica voi vähätellä toisen kokemusta tuolla tavoin? Eliotille se oli mullistava kokemus, mikä joku muu on sanomaan muuta.
Kauhea akka.
Jos olisin itse tuossa tilanteessa Veronicana, olisin sanonut et ok, ja jatkanut tutustumista. Mitä hän itse mahtoi kertoa itsestään?
Eliot kävi sääliksi.
Kysytäänkö näiltä ehdokkailta ennen valintaa haluavatko he aviopuolisokseen kumppanin jolla on jo lapsia. Tosi asia on että on paljon ihmisiä jotka eivät halua kuten on niitäkin joista se on ok. Minusta on arveluttavaa valita sellaista ihmistä jolla on lapsi tai lapsia olemaan viikkotolkulla pois lapsensa luota ilman että tulevalta kumppanilta on sitä kysytty ja joutua sitten jätetyksi. Kaikki eivät vain ole kypsiä siihen.