Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla Australia kausi 12

Vierailija
06.07.2026 |

Alkoi tänään vihdoin Katsomossa ilmaiseksi! Aikooko joku katsoa? 👋

Kommentit (693)

Vierailija
501/693 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alan myös kallistua siihen suuntaan, että Jaken kommentit olivat huumoria, osuvia, vähän kuin karikatyyriä ja hän tuli väärin ymmärretyksi nyt koko köörin taholta. Varmaan tosi huonot fiilikset nyt Jakella.

roastaaminen on huumorinlaji. sitä ei vaan tehdä ihmisistä, joita olet tavannut parin tunnin ajan.

Tässä ei varsinaisesti roastattu kun ei huumori ollut tarkoitettu muiden kuin oman rouvan kuultavaksi. Olettaisin että Jake tietää kyllä että painivat vähän eri ulkonäköliigassa kuin muut osallistujat ja käsitteli sitä sitten kovin kömpelösti. Ei se mun mielestä mikään hieno ele ollut rouvaltakaan tehdä asiasta tuollaista numeroa kantelemalla kaikille selvittämättä asiaa ensin Jaken kanssa. 

Rouvan toiminta oli hätiköityä. Taisi sitten tulla tuosta episodista kokonaisuudessaan suhteen luottamuksen kompastuskivi. Jakehan kirjoitti jo lappuun "leave".

Jake käytti luottamuspulaa pelkkänä tekosyynä. Munas itsensä, eikä kestänyt seurauksia. Eikä ollut edes kiinnostunut Ashistä. Ohjelman jälkeen oli viestitellyt kavereidensa kanssa ja kutsunut Ashia Fat Fuckiksi. Opettajaa kerrakseen.

https://www.rova.nz/articles/mafs-au-groom-jake-luiks-leaked-text-expos…

Aivan karsea tyyppi, kyllähän nuo kammottavat kommentit naisosallistujista kertoi jo osaltaan siitä. Nuo viestit kavereidensa kanssa oli just sellainen lopetus minkä tuollainen kypsymätön moukka vielä kaiken päälle tekee.

Itse ensin mokaa isosti ja sitten kääntää asian niin päin että hän ei voi luottaa kumppaniinsa kun tämä kokee tarvetta jutella asiasta muiden kanssa. 

Tulee eräs entinen heilani mieleen, aikuinen mies mutta jotenkin just ihan kykenemätön näkemään omien sanojensa (vitsiensä muka, tottakai...) seurauksia. Häneltä tuli jatkuvasti jotain vastaavaa, kehittymätöntä kommenttia milloin mistäkin asiasta, mutta loukkaanstui sydänjuuriaan myöten kun yritin saada hänet näkemään sanojensa seuraukset. Minä olin sitten se pahis ja hänhän vain hyvää hyvyyttään tai huumorilla ja plaa plaa plaa...

Hyvä että asiantuntijat pistivät tuon Jaken selkä seinää vasten sanoistaan! 

Mun mielestä taas tuo olisi mennyt ihan huumorilla. Mitä räsistis tä siinä oli että sanoi faktan että ei ole tapaillut kuin kansallisuuden Ihmisiä. 
Olisin myös jättänyt sarjan kesken mikäli minusta olisi tehty kahden kesken sanotuista huumorijutuista ras sisti ja muita haukkuva hirviö. 

Vierailija
502/693 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alan myös kallistua siihen suuntaan, että Jaken kommentit olivat huumoria, osuvia, vähän kuin karikatyyriä ja hän tuli väärin ymmärretyksi nyt koko köörin taholta. Varmaan tosi huonot fiilikset nyt Jakella.

roastaaminen on huumorinlaji. sitä ei vaan tehdä ihmisistä, joita olet tavannut parin tunnin ajan.

Tässä ei varsinaisesti roastattu kun ei huumori ollut tarkoitettu muiden kuin oman rouvan kuultavaksi. Olettaisin että Jake tietää kyllä että painivat vähän eri ulkonäköliigassa kuin muut osallistujat ja käsitteli sitä sitten kovin kömpelösti. Ei se mun mielestä mikään hieno ele ollut rouvaltakaan tehdä asiasta tuollaista numeroa kantelemalla kaikille selvittämättä asiaa ensin Jaken kanssa. 

Rouvan toiminta oli hätiköityä. Taisi sitten tulla tuosta episodista kokonaisuudessaan suhteen luottamuksen kompastuskivi. Jakehan kirjoitti jo lappuun "leave".

Jake käytti luottamuspulaa pelkkänä tekosyynä. Munas itsensä, eikä kestänyt seurauksia. Eikä ollut edes kiinnostunut Ashistä. Ohjelman jälkeen oli viestitellyt kavereidensa kanssa ja kutsunut Ashia Fat Fuckiksi. Opettajaa kerrakseen.

https://www.rova.nz/articles/mafs-au-groom-jake-luiks-leaked-text-expos…

Aivan karsea tyyppi, kyllähän nuo kammottavat kommentit naisosallistujista kertoi jo osaltaan siitä. Nuo viestit kavereidensa kanssa oli just sellainen lopetus minkä tuollainen kypsymätön moukka vielä kaiken päälle tekee.

Itse ensin mokaa isosti ja sitten kääntää asian niin päin että hän ei voi luottaa kumppaniinsa kun tämä kokee tarvetta jutella asiasta muiden kanssa. 

Tulee eräs entinen heilani mieleen, aikuinen mies mutta jotenkin just ihan kykenemätön näkemään omien sanojensa (vitsiensä muka, tottakai...) seurauksia. Häneltä tuli jatkuvasti jotain vastaavaa, kehittymätöntä kommenttia milloin mistäkin asiasta, mutta loukkaanstui sydänjuuriaan myöten kun yritin saada hänet näkemään sanojensa seuraukset. Minä olin sitten se pahis ja hänhän vain hyvää hyvyyttään tai huumorilla ja plaa plaa plaa...

Hyvä että asiantuntijat pistivät tuon Jaken selkä seinää vasten sanoistaan! 

Mun mielestä taas tuo olisi mennyt ihan huumorilla. Mitä räsistis tä siinä oli että sanoi faktan että ei ole tapaillut kuin kansallisuuden Ihmisiä. 
Olisin myös jättänyt sarjan kesken mikäli minusta olisi tehty kahden kesken sanotuista huumorijutuista ras sisti ja muita haukkuva hirviö. 

Jaken kommentit oli tyhmiä ja huonoa huumoria, mutta ei kyllä rasistisia. (Ja hänen vastareaktio ja lähteminen ohjelmasta oli pöyristyttävää.) Mutta hänhän sanoi Awhinasta jotenkin niin että on itse ”more into caucasian women” . Mä voin ihan suoraan sanoa että en viehäty ollenkaan esimerkiksi aasialaisista miehistä ulkonäöllisesti. Olenko siis rasisti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/693 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli aika kamalan näköistä tuo Sierahin ja Billyn selän hieronta. Miten voi noin epäsensitiivisesti toimia kuin Billy loiskiessaan öljyä sinne tänne ja hieroessaan kovilla otteilla. Sierah yritti opastaa, ei sujunut lainkaan. Ehkä olisi tarvinnut etukäteen Billyä ohjeistaa paremmin, kun vaikutti ihan säikähtäneen tehtävää.

Morenalla ja Tonylla oli kiva hetki, kiva tehtävä, jonka Tony teki Morenaa kunnioittaen, ei vitsillä.

Tony ns. suoritti maalaustehtävän asiallisesti ja kunnialla, ja olihan se kiva kuulla että hän jopa nautti siitä. Ymmärrän Tonyn valtavan hermostuksen siinä alussa. Mieti jos itse joutuisit tekemään jotain intiimiä ihmisen kanssa josta et pidä, jota kohtaan et tunne minkäänlaista kipinää tai ihastusta, ja joka itse asiassa ärsyttää sua todella paljon.

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Jacqui terve ? Ihain kuin kaksi persoonaa. Itkiminen välillä ihan naurettavaa. Mitä uusi mies näkee hänessä.

Jacqui ei ole terve. Australiassa on käsittämättömän huono lääkärisysteemi, kun tuollainen ihminen ei ole päässyt hoitoon. Ihmetyttää myös omaiset, kai heillä on vastuu huolehtia, että vammainen nainen pääsee hoidon piiriin. - Asiantuntijoiden uskottavuus romahti, kun he käsittelivät tapausta, kuin J olisi normaali. No, ei ole.

Kyllähän tuotantotiimi ihan härskisti hyväksikäyttää ihmisiä tuossa. Sinne valitaan sellaisia, joilla voidaan tehdä rahaa.

Mä en ole vielä edes puolivälissä kautta, mutta mietin ihan samaa. En tiedä, mitä Jacquin elämässä on tapahtunut eikä mun katsojana tietenkään tarvitsekaan tietää, mutta ylisuorittaja yhdistettynä manipuloivaan toimintatapaan ei todennäköisesti saa haluamaansa parisuhdetta kuin korkeintaan jostain äärettömän  kärsivällisestä  psykiatrista, Noi sen tekoitkut on oikeasti aika vastenmielisiä. Monta kertaa olen jo kautta katsoessani ajatellut Ryuanille, että juokse poika, juokse.

Vierailija
505/693 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spoiler Jacquista:

Jacqui löytää tästä ohjelmasta kelpo miehen, joka oli ohjelmassa toisen morsiamen puoliso eli C. Ei varmaan haittaa se, että mies on miljonääri, niin Jacquin on helpompaa olla kiva. He ovat kerenneet jo naimisiin viime keväänä.

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spoiler Jacquista:

Jacqui löytää tästä ohjelmasta kelpo miehen, joka oli ohjelmassa toisen morsiamen puoliso eli C. Ei varmaan haittaa se, että mies on miljonääri, niin Jacquin on helpompaa olla kiva. He ovat kerenneet jo naimisiin viime keväänä.

Ai hitto! Jacquin ei tarvitsekaan tienata itse sitä 500 miljoonaa, minkä halua vaan löytääkin uuden ukon, joka tarjoaa sen hänelle. Jostain syystä en ole yllättynyt.  Ja jos Ryanin sanoihin on uskomista, niin Jacqui  on hyvä ottamaan suihin :D :D 

Vierailija
507/693 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spoiler Jacquista:

Olis kiva olla kärpäsenä katossa että miten siellä sujuu. En jaksais noin raskasta ihmistä hetkeäkään.

Vierailija
508/693 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morena on kanssa yksi rasittava, voimaantunut sekopää.

Ei tosiaaan anna ukolleen hetkeksikään puheenvuoroa. Tony parka.

Vierailija
509/693 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tonyhan on itse naimisissa jonkun toisen kanssa. Ja pyöritti koko ohjelman ajan muita naisia. Varmaan hermostuisit itsekin, jos lähtisit ohjelmaan löytääksesi rakkauden ja miestä ei kiinnostais, koska olet liian vanha. Tai lopulta Tony väitti, että syy oli se, että haluaa 53-vuotiaana isäksi

Vierailija
510/693 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tonyhan on itse naimisissa jonkun toisen kanssa. Ja pyöritti koko ohjelman ajan muita naisia. Varmaan hermostuisit itsekin, jos lähtisit ohjelmaan löytääksesi rakkauden ja miestä ei kiinnostais, koska olet liian vanha. Tai lopulta Tony väitti, että syy oli se, että haluaa 53-vuotiaana isäksi

Ok, tätä en tiennyt. Mutta ei muuta mielipidettäni Morenasta. Eihän tuollaista kukaan kestä.

Vierailija
511/693 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hurjaa, jos ohjelmaan hyväksytään tyypit kuten Tony ja Sierah, jos nämä heidän taustastaan kerrotut asiat pitävät paikkansa. Suorastaan törkeää heille valittuja puolisoita kohtaan.

Vierailija
512/693 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta nuo ukot ovat friikkejä. Ihan kummallisia. 

Vierailija
513/693 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta nuo ukot ovat friikkejä. Ihan kummallisia. 

Mitenkäs Jeff? Normaalin oloinen mies ainakin tähän mennessä nähdyn perusteella.

Vierailija
514/693 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokavika jakso ja Jacqui ja Clift yhdessä. Tekee jotenkin pahaa. Rahan perässä vaan toi nainen. Hihittelee ja räkättää. 

Vierailija
515/693 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, tätä en tiennyt. Mutta ei muuta mielipidettäni Morenasta. Eihän tuollaista kukaan kestä.

Katson telkkarin tahtiin ja tähän mennessä mun sympatiat on Tonyn puolella. Morena on väsyttävä! Mut harmi että Tonykin paljastuu jatkossa niljakkeeksi. 

Vierailija
516/693 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Spoiler Jacquista:

Ai hitto! Jacquin ei tarvitsekaan tienata itse sitä 500 miljoonaa, minkä halua vaan löytääkin uuden ukon, joka tarjoaa sen hänelle. Jostain syystä en ole yllättynyt.  Ja jos Ryanin sanoihin on uskomista, niin Jacqui  on hyvä ottamaan suihin :D :D 

Tuskin Ryan pääsi niin lähelle Jacquita, eihän he tulleet toimeen ollenkaan. Tyypillistä näille torjutuille miehille, että jälkeenpäin puhutaan pahaa ja ollaan ilkeitä.

Vierailija
517/693 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Spoiler Jacquista:

Tuskin Ryan pääsi niin lähelle Jacquita, eihän he tulleet toimeen ollenkaan. Tyypillistä näille torjutuille miehille, että jälkeenpäin puhutaan pahaa ja ollaan ilkeitä.

Loppuvalassa tulee ilmi että seksiä oli.

Vierailija
518/693 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tokavika jakso ja Jacqui ja Clift yhdessä. Tekee jotenkin pahaa. Rahan perässä vaan toi nainen. Hihittelee ja räkättää. 

Ei todellakaan ole kaikki hattivatit saarella.

Vierailija
519/693 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika hurjaa, jos ohjelmaan hyväksytään tyypit kuten Tony ja Sierah, jos nämä heidän taustastaan kerrotut asiat pitävät paikkansa. Suorastaan törkeää heille valittuja puolisoita kohtaan.

Sierah? Mitä se on tehnyt? Ja Tony siis naimisissa?

Vierailija
520/693 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sierah? Mitä se on tehnyt? Ja Tony siis naimisissa?

En tiedä, mutta sillä on niin kamalan nariseva ääni että korvat vuotaa verta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme