Mies, tiedän että olet hiton kateellinen Erling Haalandille !
Hän ajelee 4 miljoonan autolla ja kantaa 380 000 euron Hermes kassia, sinulla vain K-marketin muovipussi jossa 5 panttitölkkiä jolla saa yhden oluen. Auton on niin entinen kuin olla ja voi, pakoputki roikkuu ja niin roikkuu kuskikin.
Kommentit (30)
Kateellinen? Lähempänä on että laitan kuvan seinälle.
Kaikki kunnia Haalandille, mutta miksi pitää olla kateellinen jostain ylihintaisesta kassista? Eikö halvempi riittäisi. Niitä saa muutamalla kympillä.
Ap taitaa olla kateellinen Haalandin tyttöystävälle 😂
On minulla pantillisia pulloja paljon enemmän kuin ap väittää!
No totta helvetissä olen chadille kateellinen.
Mutta olen kuitenkin kävelevä ase, kauhistus. Keski-ikäinen, kaljamahainen mies jolla on seksuaalisuus. Mikään ei kuvota naista niin paljoa kun alempitasoinen mies joka kuvittelee kelpaavansa seksiin, rakkauteen ja onneen.
En ainakaan ulkonäölleen. En ole komea, mutta huomattavasti paremmannäköinen kuin hän.
Minun piireissäni luksustuotteisiin törsääviä pidetään vähän yksinkertaisina. Tulevat joko köyhästä perheestä tai kunnon öky. Eivät ole tajunneet ettei luksuksella ole muuta funktiota kuin saada sinut luopumaan omaisuudestasi.
Olipa hieno matsi yöllä. Ja pelin ykkösestä ei ollut kahta sanaa. Kaksi hienoa maalia. Sananmukaisesti päätä pidempi kuin kukaan Brasialaisista, ja siinäkin oli hieno joukkue. Tuollainen esitys ansaitsee kaiken ihailun.
Kyllä komea Duunarikin tuo leivän pöytään.