Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, jotka käytte suihkussa minuutissa tai kahdessa, ettekö käytä mitään pesuaineita?

Vierailija
06.07.2026 |

Tai pese hiuksia? Yksi minuutti kuluu jo siihen, että saa hiukset kasteltua kunnolla ja pesuaineita kai pitäisi hetken aikaa hieroa ihoon (ja päänahkaan) eikä heti huuhdella pois.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen aina ymmärtänyt, että 1-2 minuuttia on vedenvalutusaika eikä kokonaissuihkuaika. Eli sitä aikaa jolloin saippuoidaan hana kiinni ei lasketa suihkuaikaan.

No näinhän se ainoastaan on mahdollista. Vaikka silti kin tup aika kuulostaa tosi lyhyeltä. Ja ainakaan paksuhiuksiset ja pitkätukkaiset eivät selviä tuossa ajassa. Eivät myöskään liikerajoitteiset yms., joilla on toiminta hidasta jostain syystä.

Notkea, kalju mieskään ei pysty pesemään itseään kunnolla 1-2 minuutin suihkuttelulla. Kyllä kunnollinen kastelu ja "esipesu" vie monta minuuttia, shampoon ja saippuan jälkeinen huuhtelu vielä enemmän

Shampoota ja saippuaa ei tarvita joka kerta. Hullun hommaa pestä ihon luonnollinen rasvakerros pois saippualla ja sitten perään lotrata tilalle erinäisiä lotioneita ym. rasvoja.

Vierailija
42/54 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus käyn pikasuihkussa, jolloin laitan suihkumyssyn päähän ja siihen menee pari minuuttia. Esim. tänään aamulla tein noin kun oli kuuma ja halusin vähän vain virkistää oloani. Sitten jos pesen pitkät hiukseni menee paljon kauemmin,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pesen hiukset 5-7 päivän välein. Ei ole kukaan valittanut likaisiksi.

Ei tuollaisesta kukaan kehtaa sanoa, pidättävät vaan hengitystä läheisyydessäsi.

Vierailija
44/54 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin joskus yhtä miestä vähän aikaa, jonka suihkut kestivät ehkä tuon kaksi minuuttia. 

No, ei tullut tietenkään puhtaaksi. Hiukset olivat edelleen rasvaiset ja mies haisi muutenkin pahalta. Ei nähty montaa kertaa, en vaan pystynyt olemaan sen haisulin lähellä! 🤢 

Vierailija
45/54 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

^ Peset hiukset kerran kuussa, oikeesti. Oletko kuin se sarjakuva-Elmeri, jolla kasvaa kaksi hiusta päälaella? 

Sinun kommenttisi 

vaikuttaa trøllaukselta.

Oletko psykoosissa tai

psykopaatti? x

Vierailija
46/54 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hullu pesee tukan joka päivä ?  Kastelu 20 sek. saippuan levitys  minuutti, huuhtelu minuutti

Vierailija
47/54 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä oikeasti mene kauaa, jos ei pese tukkaa samalla. Kastellaan. Kasvot, kainalot, jalkoväli pestään ilman veden valuttelua. Huuhdotaan.

Vierailija
48/54 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pesen hiukset 5-7 päivän välein. Ei ole kukaan valittanut likaisiksi.

Ei tuollaisesta kukaan kehtaa sanoa, pidättävät vaan hengitystä läheisyydessäsi.

Ei, vaan kaikilla ei rasvoitu tukka ja sitäpaitsi päänahka tottuu harvempaan pesemiseen  . Minulla on kumppani joka on erittäin hyvä hajuaistiltaan, ei ole koskaan vihjannutkaan että haisisin, vaikka pesen tukkaa harvemmin

Vierailija
49/54 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tilitä täällä mun pillünpesujani.

Sori siitä, kamut. None of your business.

I always smell fresh, saan tästä kehuja.

E

Vierailija
50/54 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes jaksa kommentoida näit vauvalla pyöriviä maanisesta pätemisen tarpeesta kärsiviä kahden minuutin suihkuttelijoita sun muita +15C riittää talvella ihan hyvin sisälämpötilaksi eikä kukaan voi tarvita yli 20€ kuukauden ruokiin-tapauksia.

Mutta kiroan silti joka kerta hotellissa nukkuessani sitä nestesaippuatyyppiä jota löytyy joka hotellin suihkusta. En tajua mistä se on tehty mutta veteen se ei ainakaan liukene ja suihkussa saa seistä ylimääräiset 10 minuuttia että edes osan saa huuhdeltua pois.

Itse käytän kotona kuivan ihon takia vain oliivi/laakerisöljy-palasaippuaa joka pesee tehokkaasti ja huuhtoutuu välittömästi pois.

Vierailija
51/54 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka hullu pesee tukan joka päivä ?  Kastelu 20 sek. saippuan levitys  minuutti, huuhtelu minuutti

Minä >= kaikki muut ihmiset.

Kun minä jotain, kukaan muu ei voi tarvita enempää.

Minä. Minä. Minä. Minä. Minä.

Vierailija
52/54 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kaksi suihkussakäyntitapaa. Tapa 1. pari, kolme kertaa viikossa: pestään hiukset shampoolla ja koko kroppa suihkusaippualla. Kestää varmaan 10 - 12 minuuttia. Tapa 2. muut päivät: ei pestä hiuksia, pestään kainalot, intiimialueet, nivuset, jalkaterät, osa suihkusaippualla, osa vedellä, n. 2 minuuttia. 

Siinähän sen muunkin kropan ja pyyhkäisee niillä saippuakäsillä kun kainalot ja muut. Ei siihen montaa ylimääräistä sekuntia kulu. 

Mutta iho kuivuu.

Sulla on vääränlainen saippua. 

Ei ole. Ja uskon mieluummin ihotautilääkäriä kuin vauva-palstan tyyppejä.

Vierailija
53/54 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pesen tukkani lähes päivittäin, se on ohut, hius liukaspintainen ja tukka todella rasvainen nukutun yön jälkeen (ja ihan pystyssä sekä mahdoton saada mitenkään järkevän näköiseksi kastelematta täysin). Kainalot ja tissinaluset pesen samalla aineella kuin tukkani, muuten käytän vain vettä. Sori siitä.

Vierailija
54/54 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pesen tukkani lähes päivittäin, se on ohut, hius liukaspintainen ja tukka todella rasvainen nukutun yön jälkeen (ja ihan pystyssä sekä mahdoton saada mitenkään järkevän näköiseksi kastelematta täysin). Kainalot ja tissinaluset pesen samalla aineella kuin tukkani, muuten käytän vain vettä. Sori siitä.

Päänahkasi rasvoittuu siis. Tsekkaapa syömisesi, siinä se syy varmaan on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi