Uunon tiedot: Pyhimys on vuosia alaikäisen tytön kanssa viestitellyt kohumuusikko
https://www.uuno.fi/uunon-tiedot-pyhimys-on-vuosia-alaikaisen-tyton-kan…
Onneksi totuus tuli julki vaikka sitä yritettiin peitellä
Kommentit (20)
Luulin että tekijä oli muusikko. Mutta tuolla hepulla on sen verran vauhdikkaasti mennyt, että eihän juuri kenelläkään muulla.
Itse viestittelin alaikäisen tytön kanssa amiksessa. Eikö olekin irstasta?
Vierailija kirjoitti:
Itse viestittelin alaikäisen tytön kanssa amiksessa. Eikö olekin irstasta?
Entä perheenisänä?
Pyhimys on ollut (vassari) median lemmikki jo vuosia, yrittivät peitellä herran pervoiluja mutta onneksi tuli julki?!!!
Yrittääkö hesari kaiken vihjailunsa ja maalittamisensa jälkeen tosissaan sensuurilla peitellä sitä nimeä kun muut lehdet sen kuitenkin jo julkaisi?
Eikä nuo(kaan) voi toimituksessa olla niin tyhmiä että uskoisi ettei se vihjaillun artistin nimi tulisi jossain julki, vaikkei nuo sitä itse kertoisikaan. Vai voiko?
Vierailija kirjoitti:
Yrittääkö hesari kaiken vihjailunsa ja maalittamisensa jälkeen tosissaan sensuurilla peitellä sitä nimeä kun muut lehdet sen kuitenkin jo julkaisi?
Eikä nuo(kaan) voi toimituksessa olla niin tyhmiä että uskoisi ettei se vihjaillun artistin nimi tulisi jossain julki, vaikkei nuo sitä itse kertoisikaan. Vai voiko?
Hyvä kysymys, miksi eivät julkaisseet nimeä samantien? Ilmi tuli kuitenkin
Sen kuulee tämän kaverin musiikistakin ettei ole kaikki muumit kanootissa, vaikka jotain ihan kauniita sointuja osaakin tehdä.
Tämä jannu ei tainnutkaan olla ihan pyhimys!
Mitä sitten? Eihän se tehnyt tuossa mitään väärää ennen kuin se oli aikuinen.
Luotettavia aikuisystäviä on aina ollut.
Vierailija kirjoitti:
Jeps. Lapsi etsii turvaa aikuishahmosta ja mies kaivaa munansa esiin. Ei näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tässäkään käynyt näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tässäkään käynyt näin.
Kyllä kävi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten? Eihän se tehnyt tuossa mitään väärää ennen kuin se oli aikuinen.
Nykypäivänä yritetään maalata suorastaan hysteerinen kuva kaikesta. Miehet esim. on kaikki naiselle riski jos noita omaan paranoiaansa hukkuneita äärifeministejä uskotaan, jokainen mies yhdenkään alaikäisen lähistölläkään on samantien pedari ilman selitysmahdollisuutta, etc.
Hesarin artikkeli näyttää käytännössä miten helppo asiat on esittää tavalla jossa mies näyttää automaattisesti pelkältä syypäältä. Hesari vaan on kadottanut uskottavuutensa ihan omilla toimillaan jo ajat sitten koska noilla ei ole arvostelukykyä eikä lähdekritiikkiä.
Ja ei, en kannata groomausta millään tasolla. Kaikki ei vaan ole groomausta automaattisesti pelkästään siksi että kyseessä on mies ja alaikäinen.
Tuossa puhuttiin vain viestittelystä.
Vierailija kirjoitti:
Me pantiin lumipallo liikkeelle, mutta emme ole vastuussa siitä, minne ja kuinka pitkälle se kierii.
t. hesarin toimittelijat
**ttu mikä pökäle