Jos unelmoi päästä lentäjän vaimoksi, pitääkö olla tosi kaunis?
Kommentit (158)
Joo, siis rumat ei saa edes unelmoida.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Rumakin voi unelmoida sellaisesta.
Kappas, miten meillä olikin täysin päinvastainen näkemys. t. kommentti numero 82 (ainakin tällä hetkellä on tuo numero).
Olen vuosien aikana huomannut yhden asian, jota kukaan ei uskalla sanoa ääneen: mies menestyy treffeillä paljon paremmin, kun hän puhuu naiselle kuin viisivuotiaalle lapselle.
Tarkoitan sitä, että älä oleta hänen jaksavan seurata pitkiä selityksiä, monimutkaisia kokonaisuuksia tai syvällistä pohdintaa. Puhu todella hitaasti, yksinkertaisesti ja hymyile paljon. Kehu pienistäkin asioista. Kysy helppoja kysymyksiä. Vaihda aihetta usein.
Kummasti keskustelu alkaa sujua.
Olen kokeillut molempia. Kun kohtelin treffikumppania tasavertaisena aikuisena, keskustelimme politiikasta, taloudesta, historiasta ja työelämästä. Tunnelma lässähti.
Kun taas menin “eskarilinjalla”, kaikki muuttui. “Vau, onpa hieno mekko!” “Mikä jäätelömaku on sun lemppari?” “Arvaa mitä hauskaa mulle tapahtui tänään!”
Yhtäkkiä ilta oli “ihan paras”, nainen nauroi koko ajan ja halusi nähdä uudestaan.
Moni nainen väittää haluavansa älykkään miehen. Todellisuudessa hän haluaa miehen, joka tekee olosta mahdollisimman vaivattoman eikä pakota ajattelemaan liian vaikeita asioita.
Siksi monet insinöörit ja menestyneet miehet ihmettelevät, miksi he jäävät ilman toisia treffejä samalla kun rento supliikkimies vie potin.
Ehkä ongelma ei ole miehissä. Ehkä ongelma on siinä, että miehet yliarvioivat sen, kuinka monimutkaista keskustelua treffeillä oikeasti kannattaa käydä. Ei viisivuotias lapsikaan halua keskustella politiikasta tai liike-elämän kiemuroista. Sitä kiinnostaa jäätelö ja värikynät.
Väittäkää vastaan, mutta omien kokemusteni perusteella yksinkertaistaminen toimii lähes aina paremmin kuin syvällisyys.
Yksi tuttuni on lentäjän vaimo, ja vaikka keskivertoa kauniimpi onkin, niin luulen että kyllä siinä eniten painoi hänen kykynsä ja kutsumuksensa pitää talosta ja lapsista huolta sillä aikaa, kun mies on pitkillä työmatkoilla
Vierailija kirjoitti:
Olen vuosien aikana huomannut yhden asian, jota kukaan ei uskalla sanoa ääneen: mies menestyy treffeillä paljon paremmin, kun hän puhuu naiselle kuin viisivuotiaalle lapselle.
Tarkoitan sitä, että älä oleta hänen jaksavan seurata pitkiä selityksiä, monimutkaisia kokonaisuuksia tai syvällistä pohdintaa. Puhu todella hitaasti, yksinkertaisesti ja hymyile paljon. Kehu pienistäkin asioista. Kysy helppoja kysymyksiä. Vaihda aihetta usein.
Kummasti keskustelu alkaa sujua.
Olen kokeillut molempia. Kun kohtelin treffikumppania tasavertaisena aikuisena, keskustelimme politiikasta, taloudesta, historiasta ja työelämästä. Tunnelma lässähti.
Kun taas menin “eskarilinjalla”, kaikki muuttui. “Vau, onpa hieno mekko!” “Mikä jäätelömaku on sun lemppari?” “Arvaa mitä hauskaa mulle tapahtui tänään!”
Yhtäkkiä ilta oli “ihan paras”, nainen nauroi koko ajan ja halusi nähdä uudestaan.
Moni nainen väittää haluavansa älykkään miehen. Todellisuudessa hän haluaa miehen, joka tekee olosta mahdollisimman vaivattoman eikä pakota ajattelemaan liian vaikeita asioita.
Siksi monet insinöörit ja menestyneet miehet ihmettelevät, miksi he jäävät ilman toisia treffejä samalla kun rento supliikkimies vie potin.
Ehkä ongelma ei ole miehissä. Ehkä ongelma on siinä, että miehet yliarvioivat sen, kuinka monimutkaista keskustelua treffeillä oikeasti kannattaa käydä. Ei viisivuotias lapsikaan halua keskustella politiikasta tai liike-elämän kiemuroista. Sitä kiinnostaa jäätelö ja värikynät.
Väittäkää vastaan, mutta omien kokemusteni perusteella yksinkertaistaminen toimii lähes aina paremmin kuin syvällisyys.
Ootko miettinyt, että ehkä sun treffikumppanit ei halua heti ensitreffeillä keskustella sun kanssa politiikasta ja syvällisistä? Ihmekään jos tunnelma lässähtää jos heti huomaatte olevanne vaikka täysin eri puoluekannalla eikä mitään toivoa yhteisestä jatkosta ole
Ensin pitää löytää lentäjä joka hyväksyy sinunlaisesi transnaisen ap?
Kaunis tottakai, mutta myös pitää olla kärsivällinen kun mies pitkiä aikoja pois.
Tunnen pari lentäjän vaimoa. Ovat kauniita, mutta eivät mitään laitettuja.
Miksi haluat lentäjän vaimoksi? Etkä voi itse alkaa lentäjäksi?
Vierailija kirjoitti:
Eihän se ole sama. Lentäjän rouvana voi nauttia lippueduista ja palkasta yhtä hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se ole sama. Lentäjän rouvana voi nauttia lippueduista ja palkasta yhtä hyvin.
Muttei saa lentää ite ja joutuu kattoa kuppasta ukkoakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muttei saa lentää ite ja joutuu kattoa kuppasta ukkoakin.
Kyllä mä komeaa lentäjää kattelisin.
No jos mietitään, että aika moni nainen ilmeisesti haluaisi lentäjän puolisokseen niin kyllä lentäjällä on varaa valita. Eiköhän ulkonäköäkin silloin katota, vaikka varmasti fiksuina miehinä valitsevat vaimonsa tarkasti ja katsovat myös älykkyyttä ja luonnetta.
Vierailija kirjoitti:
Yksi tuttuni on lentäjän vaimo, ja vaikka keskivertoa kauniimpi onkin, niin luulen että kyllä siinä eniten painoi hänen kykynsä ja kutsumuksensa pitää talosta ja lapsista huolta sillä aikaa, kun mies on pitkillä työmatkoilla
Ensin ihastutaan ulkonäköön ja yleensä pian keskustelussa tulee jo ilmi ihmisen älykkyys ja kyky fiksuihin keskusteluihin.
Uskoisin että valitsevat vain kauniita!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää, mutta bussikuski tai veturinkuljettaja on yleensä vähemmän nirso.
Veturi- tai bussikuski ei olekaan statusammatti, joten ei ole naisia jonoksi.
Ei yhtään huumorin tajua ihmisellä.
Voithan sinä tatuoitu ja ”räväkkä” yh-mamma koittaa hurmata lentäjän :D
Ei. Rumakin voi unelmoida sellaisesta.