Jos unelmoi päästä lentäjän vaimoksi, pitääkö olla tosi kaunis?
Kommentit (158)
Kauniita ovat varmaan vaimot vai tunteeko joku sellaisen, jonka vaimo ei ole nätti?
Vierailija kirjoitti:
Kauniita ovat varmaan vaimot vai tunteeko joku sellaisen, jonka vaimo ei ole nätti?
Tunnen montakin lentäjän vaimoa ja kaikki ihan nättejä. Ei mitään missejä, mutta kuvankauniita ja mukavan tuntuisia.
Kyllä ja ei. Ei ja kyllä. Ehkä.
Ajattelin , että lentäjät valitsevat kauniita ja fiksuja vaimoja.
Mietitään. Olet tavoiteltu lentäjä ja ”saisit melkein kenet vaan”. Tarjolla liuta naisia. Merkkaisiko ulkonäkö mitään?
Vierailija kirjoitti:
Minä pääsin vaikka en ole.
Tuskin olet vaimo
Mun vävy on lentäjä. Ja meillä suvussa me kaikki naiset ollaan asiantuntija ammateissa.
Ei tarvitse. Lentoemäntien vaatimukset kun täyttää, niin loppu on kiinni minulle sopivasta luonteesta. Etsin juuri nyt kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse. Lentoemäntien vaatimukset kun täyttää, niin loppu on kiinni minulle sopivasta luonteesta. Etsin juuri nyt kumppania.
Siis olet lentäjä ja etsit kumppania??! Wau! Missä lennät, Finskillä?
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän vaimo voi olla kauniimpikin kuin lentoemäntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän vaimo voi olla kauniimpikin kuin lentoemäntä.
Ja onkin <3
Menistkö naimisiin vain miehen ammatin vuoksi?
Entäpä jos mies ei vastaisi odotuksiasi? Muista, että olisit naimisissa myös sen jälkeen kun on eläkeikä. Vai?
Vierailija kirjoitti:
Menistkö naimisiin vain miehen ammatin vuoksi?
Entäpä jos mies ei vastaisi odotuksiasi? Muista, että olisit naimisissa myös sen jälkeen kun on eläkeikä. Vai?
Tärkeää ammatti. Saa hyvätuloisen miehen ja edut.
Tää!