Pitää varautua henkisesti siihen, että olen loppuelämän yksin
Henkinen väkivalta tuhosi elämäni. En luota enää kenenkään enkä uskalla mennä töihin.
Kommentit (11)
Sellainen vaihe oli itselläkin ja tavallaan on edelleen. Elämääni on kuitenkin tullut sen myötä lopulta paljon enemmän ja terveempää rakkautta, kuin aiemmin olen edes ajatellut olevan olemassa. Koita siis jaksaa ja nauttia niistä asioista, mitä nyt elämässäsi on nautittavina
Vierailija kirjoitti:
Sellainen vaihe oli itselläkin ja tavallaan on edelleen. Elämääni on kuitenkin tullut sen myötä lopulta paljon enemmän ja terveempää rakkautta, kuin aiemmin olen edes ajatellut olevan olemassa. Koita siis jaksaa ja nauttia niistä asioista, mitä nyt elämässäsi on nautittavina
Kiva kommentti. /E sivulta/
Mitään tolkkua tässä tilanteessa ei kuitenkaan ole. Ei ihmistä ole luotu olemaan yksin.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Mitään tolkkua tässä tilanteessa ei kuitenkaan ole. Ei ihmistä ole luotu olemaan yksin.
-ap
Juu vaikka ei olekkaan niin ei tässä paljoa ole vaihtoehtoja. Sillä on mentävä mitä on. Asiat muuttuu jos on muuttuakseen. Osalla on käynyt tuuri ja muuttunut asiat. Osa kuolee yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Juu vaikka ei olekkaan niin ei tässä paljoa ole vaihtoehtoja. Sillä on mentävä mitä on. Asiat muuttuu jos on muuttuakseen. Osalla on käynyt tuuri ja muuttunut asiat. Osa kuolee yksin.
Voimavarat on loppuneet. Ei vaan jaksa enää yrittää. Tuntuu jo siltä, että kaikki ovet on kiinni joka suuntaan muiden ihmisten takia.
Älä Ap luovuta. 💪💪💪
Älä milloinkaan luovuta. E
Henkisen väkivallan mestarit onnistuivat työssään
Tämä koko tilanne sen osoitta, että Suomessa voi vain voida pahoin ja epäonnistua. Suomi on siksi väärä maa ap:lle. Tämä realismi pitää hyväksyä. Espanjassa oli onnellisempi.
Ei tarvitse. Täältä saa poistua vaikka hetimmiten. Ei enää koskaan yksinäisyyttä. Ikuinen rauha.
Joo samaa mut pääosin parisuhteet taitaa jäädä koska sain tarpeeksi niistä selkään puuukottamisen ja valehtelun takia. Mut ei siin mitää oma seura on paras.
No tässä asiassa et ole yksin.