21-vuotias tyttäreni kertoi seurustelevansa nelikymppisen miehen kanssa
Tämä saa oloni erittäin epämukavaksi. En halua edes tavata koko miestä. Voinko kieltää tyttöä tapaamasta miestä enää?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika tavallinen ikäero ellei mies sitten ole jo miltei 50-vuotias.
Mieheni täyttää pian 50v ja minä olen 72. Ihan normaali ikäero.
Harvalla miehellä grannyfetissi, oli oma ikä mikä vaan.
Harvalla naisella on pappafetissi, oli oma ikä mikä vaan.
Määrittele "pappa"? Kyllä tosi moni nainen tykkää vanhemmasta miehestä, "daddysta", ei nyt isoisänsä ikäisestä, mutta vanhemmasta silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos luulet, että tuo provosoi minua, olet väärässä. Tiedän, että trollaat, mutta vaikket trollaisikaan, minua ei voisi vähempää kiinnostaa ikäeronne. Kuuluuko minun mielestäsi olla mustasukkainen keski-ikäisestä miehestä? :D
Ja sinä palstainkkeli luulet, että sinun soämmäyksesi provosoi palstan naisia, vaikka heitä ei voi vähempää kiinnostaa. Sinäkin tiedät, että sinulle vasataan vain hoitoajatuksella. Vähä-älyistä pitää auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai ei palstainkkeleitä häiritse, jos naiset seurustelevat nuorempien miehien kanssa, kun pitää näitä spämmäysaloitukdua tehdä ihan solkebaan 😂🤣😅
Tämä. Inkkeleillä hirveä hätä.
Inkkelihul lulla taas psykoosit tulilla.
Kerro sille että osa miehistä dementoituu jo hiukan yli 60-vuotiaina.
Että nauttii kaikesta nyt kaksin verroin ennen kuin alkaa omaishoitajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Määrittele "pappa"? Kyllä tosi moni nainen tykkää vanhemmasta miehestä, "daddysta", ei nyt isoisänsä ikäisestä, mutta vanhemmasta silti.
Se, että "moni" nuori nainen tekee bisnestä, ei ole tykkäämistä. Vaikka sinä harhoissasi luulet niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai ei palstainkkeleitä häiritse, jos naiset seurustelevat nuorempien miehien kanssa, kun pitää näitä spämmäysaloitukdua tehdä ihan solkebaan 😂🤣😅
Tämä. Inkkeleillä hirveä hätä.
Inkkelihul lulla taas psykoosit tulilla.
Palstaunkkelihullu srkosi kokonaan 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos luulet, että tuo provosoi minua, olet väärässä. Tiedän, että trollaat, mutta vaikket trollaisikaan, minua ei voisi vähempää kiinnostaa ikäeronne. Kuuluuko minun mielestäsi olla mustasukkainen keski-ikäisestä miehestä? :D
Ja sinä palstainkkeli luulet, että sinun soämmäyksesi provosoi palstan naisia, vaikka heitä ei voi vähempää kiinnostaa. Sinäkin tiedät, että sinulle vasataan vain hoitoajatuksella. Vähä-älyistä pitää auttaa.
Hoivavietti on kova. Kuinka saisimme palstainkkelin kunnostautumaan?
Vierailija kirjoitti:
Ottaapa mammoilla koville :D
Montako mamman tekemään aloitusta ikäerosta olet nähnyt palstalla. Kyllä ne ovat inkkelien spämmäyksiä 😂 ja inkkeleillä ottaa koville.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että "moni" nuori nainen tekee bisnestä, ei ole tykkäämistä. Vaikka sinä harhoissasi luulet niin.
Aika naisvihamielistä leimata suuri joukko naisia prostituoiduiksi ilman mitään todisteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika naisvihamielistä leimata suuri joukko naisia prostituoiduiksi ilman mitään todisteita.
Kaupankäynti on molemminpuolista. Jos myyjä ja ostaja ovat tyytyväisiä, niin eikö kauppa ole kannattava?
Saa kokenutta munaa..tautiriski myös olemassa..
Jos tuo 21-vuotias on hyllyvä ihrakasa ei hän ehkä ikäistään miestä ihan helpolla saisikaan?
Vierailija kirjoitti:
Ottaapa mammoilla koville :D
Mikä ottaa koville? Miten ottaa koville? Puskista huutelu mukatotuuksilla on typerää.