Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sylettää, koska huomenna töihin 😣

Vierailija
05.07.2026 |

Miks ei aina voi olla lauantai...

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo ollut töitä 16 vuoteen vaikka olen halunnut.... Sylettää joka päivä, mieti sitä!!!

En nyt jaksa miettiä.
- ap

Vierailija
22/68 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt pilaa viimeistä vapaapäivääsi miettimällä töihinmenoa. Pitkä aurinkoinen kesäpäivä alkamassa vasta.

Kiitos, mutta v*ttu täällä sataa vettä.
- ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo ollut töitä 16 vuoteen vaikka olen halunnut.... Sylettää joka päivä, mieti sitä!!!

Suo siellä, vetelä täällä.

Vierailija
24/68 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna työpaikkasi jollekkin jolla on motivaatiota käydä töissä, kyllä suomessa työhaluisia työttömiä riittää.

Hölöhölö. Jos työpaikka on pa*ka, työmotivaation lasku ei ole itseaiheutettua. 

- eri

Vierailija
25/68 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä sylettää ja pahasti. Vielä kaksi kuukautta tätä apatiaa edessä, ja sitten onneksi loppuu. En tiedä mitä sitten teen, mutta ansiosidonnaisen päivät on täynnä, joten voi keskittyä etsimään vain sellaista työtä, joka ei ole apaattista, aivot syövyttävää paskaa. 

Jokainen päivä on liikaa.

Pääsetkö eläkeputkeen vai oletko nuori ihminen? 

No lue tuo viesti, niin asia selviää. 🤦‍ 

Vierailija
26/68 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä sylettää ja pahasti. Vielä kaksi kuukautta tätä apatiaa edessä, ja sitten onneksi loppuu. En tiedä mitä sitten teen, mutta ansiosidonnaisen päivät on täynnä, joten voi keskittyä etsimään vain sellaista työtä, joka ei ole apaattista, aivot syövyttävää paskaa. 

Jokainen päivä on liikaa.

Jokainen päivä on liikaa...

Vierailija
27/68 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorena tein 5+2+5 päivää töitä putkeen, (puolipäiväistä tosin). Palkkalisää en saanut; pomomiehen kanssa sovittiin, et teen sitten vastaavasti lyhyempiä päiviä, jos siltä tuntuu. Se toimi mulle (se halu auttaa ihmisiä; sairaalassa).

Vuosia myöhemmin oli joskus kiva mennä ma-aamuna töihin: kaverit kyseli, et tuliko otettua kuppia, pitikö su-iltana nukkua käsi lattialla (=maadoittaa, ettei viitapihut kömmi yöllä sängyn alta :)))). (Ei tarvinnut, selvä vkl.) 

Vierailija
28/68 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna työpaikkasi jollekkin jolla on motivaatiota käydä töissä, kyllä suomessa työhaluisia työttömiä riittää.

- eri

Tosiaankin. Pakko painaa pitkää päivää, vaikka kuinka v*tuttaisi. 

Vierailija
29/68 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se arki siitä sitten ala rullata rutiinilla. Lomaltapaluuahdistus on yleinen ilmiö. Kun tekee itselleen pehemeän laskun ja elää vapaalla vielä niin kuin olisi kesälomalla, niin se voi hiukan pehmentää töihinpaluuta.

Vierailija
30/68 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- eri

Silti työttömänä menisin sinne "paskaankin" työpaikkaan että saisin ns jalkaa oven väliin, töissä ollessa on sitten huomattavasti helpompi hakea parempia työpaikkoja.

Vierailija
31/68 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olet työpaikkasi valinnut ja alan. 

toisekseen et taida tajuta miten etuoikeutettu olet nykyaikana, jos saat mennä töihin joka viikko ja ilman jatkuvaa pelkoa sen paikan menettämisestä. 

varmaan ei tunnu siltä vähän kuin koulu aikaan ärsytti mennä kouluun, mutta se on kuitenkin eri asia . 

voit vaihtaa työpaikkaa tai vaihtaa asennetta . kyllä se työ on sinulle juuri niin vastenmielistä kun itse siitä itsellesi teet, mutta ainakaan kukaan ei kyylää ja syynää mihin rahasi käytät tai vaadi takaisin, jos olet saanut euronkaan " liikaa " rahaa. eikä pomosi utele tilitietoja, että jaa sair viime kuussa satasen enemmän vähennetään tässä kuussa kaksi

Vierailija
32/68 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei tarvitse lähteä töihin ja eikä tunnu missään.

T: pitkäaikaistyötön

Vierailija
33/68 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt pilaa viimeistä vapaapäivääsi miettimällä töihinmenoa. Pitkä aurinkoinen kesäpäivä alkamassa vasta.

Sivusta: aurinkoinen? Täällä sataa koko päivän.

Vierailija
34/68 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- eri

Silti työttömänä menisin sinne "paskaankin" työpaikkaan että saisin ns jalkaa oven väliin, töissä ollessa on sitten huomattavasti helpompi hakea parempia työpaikkoja.

Mä en oo kertaakaan päässyt paskan työpaikan kautta parempaan paikkaan, vaikka kuinka olen hakenut. Aina on seurannut työttömyys jakso jonka päätteeksi olen pääsääntöisesti saanut jonkun yhtä kamalan työn kuin edellinen oli, pari kertaa sentäs päässyt oman alan kivoihin töihin. 

Vierailija
35/68 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

toisekseen et taida tajuta miten etuoikeutettu olet nykyaikana, jos saat mennä töihin joka viikko ja ilman jatkuvaa pelkoa sen paikan menettämisestä. 

varmaan ei tunnu siltä vähän kuin koulu aikaan ärsytti mennä kouluun, mutta se on kuitenkin eri asia . 

voit vaihtaa työpaikkaa tai vaihtaa asennetta . kyllä se työ on sinulle juuri niin vastenmielistä kun itse siitä itsellesi teet, mutta ainakaan kukaan ei kyylää ja syynää mihin rahasi käytät tai vaadi takaisin, jos olet saanut euronkaan " liikaa " rahaa. eikä pomosi utele tilitietoja, että jaa sair viime kuussa satasen enemmän vähennetään tässä kuussa kaksi

Oikeassahan sinä olet ja itse valitsin ammattini. Nyt en vaan enää jaksaisi. 
- ap

Vierailija
36/68 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni joutuu tekemään työtä, jolla ei ole mitään tekemistä oman ammatinvalinnan kanssa. Kun jää työttömäksi, pitää hakea ties sun mitä ja päätyy jonnekin tekemään jotain mikä ei kiinnosta paskan vertaa. Sillä ei ole mitään tekemistä ammatinvalinnan kanssa.

Vierailija
37/68 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeassahan sinä olet ja itse valitsin ammattini. Nyt en vaan enää jaksaisi. 
- ap

Onnistuiskos alan vaihto sitten? Mä vaihdoin aikuisena alaa mielekkäämpään, tosin enpähän ole sinne työllistynyt, vaan joudun tekemään sellaista työtä mitä nyt sattuu saamaan, eli täyttä paskaa.

Vierailija
38/68 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- eri

Mä en oo kertaakaan päässyt paskan työpaikan kautta parempaan paikkaan, vaikka kuinka olen hakenut. Aina on seurannut työttömyys jakso jonka päätteeksi olen pääsääntöisesti saanut jonkun yhtä kamalan työn kuin edellinen oli, pari kertaa sentäs päässyt oman alan kivoihin töihin. 

No siitä saat vaan syyttää itseäsi. Ja voihan sitä vikaa olla myös sinussa jos koet joka työpaikan huonoksi.

Vierailija
39/68 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko sulla on huono työ tai sitten meni pölönä pitämään koko loman kerralla. Vai molemmat? 

Vierailija
40/68 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on työtä.vieroksuva homo. Varsinainen persläpi.

Ihmisten pahoinvointi on kyllä ihan järkyttävää nykyään. Ei ole tämän kommentin kirjoittajalla kaikki kunnossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi