Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten olette välttäneet virkistyspäivän työissä?

Vierailija
12.01.2024 |

Liikuntaa ja illalla juhlat. En todellakaan aio mennä. Eli teeskentelenkö pahan migreenin ja menen lääkäriin vai mitä?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä noihin ei ole ollut koskaan pakko osallistua. Voi tehdä myös normi työpäivän. Eikä kukaan nillitä.

Vierailija
2/21 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh taas. Ei ne pakollisia ole. Jäät vain pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitin vain etten osallistu. Se on kumma että niitä päiviä järjestetään vaikka suuri enemmistö ei halua niitä. Ainoa hyvä virkistyspäivä on palkallinen vapaapäivä.

Vierailija
4/21 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla diagnoosina menorragia sekä määrittelemättömät alavsatsakivut. pääsen jokaisesta typerästä virkistyspäivästä niiden avulla eroon, koska kuukatset on joko alkamassa, joka aiheuttaa minulle lääkärin toteamia vaivoja tai sitten ne ovat menossa, jolloin en saa tehdä mitään ylimääräistä, muina aikoina voi olla sitten alavatsakipuja ja ne provosoituvat liikunnasta tällä hetkellä. En tosin huijaa oireitani, eli vaivoja oikeasti tulee, mutta silti. Vaikka on ollut hirveää elää näiden kanssa, niin noiden töihhin liityvien tyeprien liiikuntaleikkien ja mukahauskan hölmöilyn suhteen olen nauttinut ja kiittänyt jokaisesta kuukautisvaivasta, joita on noiden päivien aikaan ollut.

Vierailija
5/21 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinvointipiiri järjesti meille varatulla 50 euron virkistysrahalla 30 euroa maksaneen jooga-videon, joka olisi pitänyt katsoa työpaikan tietokoneelta omalla vapaa-ajalla. Jäljelle jääneellä 20 eurolla sai syödä yhden henkilöstölounaan joka normaalisti ostettuna maksaa 6,67 euroa. Näin Keski-Suomessa.

Vierailija
6/21 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvinvointipiiri järjesti meille varatulla 50 euron virkistysrahalla 30 euroa maksaneen jooga-videon, joka olisi pitänyt katsoa työpaikan tietokoneelta omalla vapaa-ajalla. Jäljelle jääneellä 20 eurolla sai syödä yhden henkilöstölounaan joka normaalisti ostettuna maksaa 6,67 euroa. Näin Keski-Suomessa.

Kyl tuohon olisi vaikka ne keravalaiset jumppakepit kuulunut vielä mukaan saada

Vierailija
7/21 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihialla virkistyspäivä jouduttiin perumaan verilöylyn pelossa. Joku idari oli laittanut palkinnoksi sata euroa käteistä rahaa.

Vierailija
8/21 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on kiva juttu. Miksi et halua mennä?

Vierailija
9/21 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen ihminen pitää työpaikkaliikuntaa kivana juttuna?

Vierailija
10/21 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanon vaan etten osallistu ja teen sen ihan normaalina työpäivänä. Ei ne pakkollisia ole. Itse yli 20 vuotta ollut työelämässä, ja mitään pahaa ei ole seurannut siitä, että en osallistu mihinkään tuollaiseen.

Vierailija
11/21 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta mulle nuo on pahempaa h*lvettiä kuin mikään stressaavinkaan työtilanne. Ei kivoja. Noihin saa osallistua ne, joiden mielestä ne on kivoja, me muut jäädään tekemään normi työpäivä. Eihän se virkistyspäivä kaltaisiani edes virkistäisi. (Harmi kyllä kaikki ei uskalla jäädä pois vaikka tekisi mieli, koska pelkäävät että vaikka yt-neuvottelutilanteessa muistettaisiin pahalla kun ei osallistu)

Vierailija
12/21 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättämällä menemättä niihin tilaisuuksiin, jotka eivät ole virallista työaikaa (=joista ei makseta). Jos saan asianmukaisen korvauksen ajastani, niin käyn kyllä tarvittaessa juttelemassa henkeviä asiakasillallisilla tai kuuntelemassa vaikka oopperaa, heittelemässä mölkkyä tms. 

Vierailija
13/21 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sentään juhlia teemana Japanese Game show 

Vierailija
14/21 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä noihin ei ole ollut koskaan pakko osallistua. Voi tehdä myös normi työpäivän. Eikä kukaan nillitä.

Et taida olla työpaikassa jossa pomot korostavat yhteishenkeä joka välissä?

Vierailija
15/21 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jättämällä menemättä niihin tilaisuuksiin, jotka eivät ole virallista työaikaa (=joista ei makseta). Jos saan asianmukaisen korvauksen ajastani, niin käyn kyllä tarvittaessa juttelemassa henkeviä asiakasillallisilla tai kuuntelemassa vaikka oopperaa, heittelemässä mölkkyä tms. 

Mä en osallistu edes silloin. Menen konttorille ja teen normi työpäivän. Se on ihan ok, jonkun pitää päivystää kumminkin.

Vierailija
16/21 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sanon vaan etten osallistu ja teen sen ihan normaalina työpäivänä. Ei ne pakkollisia ole. Itse yli 20 vuotta ollut työelämässä, ja mitään pahaa ei ole seurannut siitä, että en osallistu mihinkään tuollaiseen.

Niin justiin. Miksi pitäisi valehdella jotain vatsakipuja tai migreenejä, ei ne pomotkaan tyhmiä ole. Ei varmasti ole pakko osallistua vaan ap voi tehdä normityöpäivän.

Itse yleensä osallistun kun ei meillä ole pakko mitään jumpata tms. saa oleilla vaan ulkona ja näkee sellaisiakin työkavereita, joita yleenä ei näe (meillä 700 työntekijää eri rakennuksissa) sitten on hyvät safkat ja kahvit yleensä ja joku hieno järvenrantapaikka tms. ja ne on yleensä toukokuussa, jolloin on sattunut hyvät ilmat.

Vierailija
17/21 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reippaasti mukaan vaan!

Vierailija
18/21 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihana kysymys. 👌😉🤣

Mene leikkimään ja syömään.

Vierailija
19/21 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🍾🍷🍸🍹🍺🍻🥂🥃

Kippis!

Vierailija
20/21 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen mieluummin työajalla töitä kun heittelen mölkkyä, ammun jousella, menen tanssitunnille, pelaan sulkapalloa jne. Ei kiinnosta virkistyspäivät eikä edes yhteinen taukojumppa työn ohessa.