Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka muistaa sen murhan, jossa vaimo tappoi miehensä salarakkaan ja kääri mattoon (Töölö 90-luku)?

Vierailija
12.01.2012 |

Siitä tehtiin jakso vielä "Kylmäverisesti Sinun" telkkarisarjaan.

Muistan sen, että salarakas oli 28 v töölöläinen nainen. Mies oli kai lentäjä (?). Kun vaimo sai tietää suhteesta, se meni pimputtaa salarakkaan ovea. Vaimo puukotti salarakkaan, kääri mattoon ja lähti raahaamaan sitä alas autolleen. Ei jaksanu nostaa sitä auton takakonttiin ja silloin sivulliset huomas jotain outoa olevan tekeillä.

Muistiin on jäänyt, että talo oli vanha keltainen kivitalo ja kuva siitä sisäpihasta.

Muistatteko te?

Kommentit (147)

Vierailija
21/147 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän hyvin tuota naista, joka tappoi toisen naisen. Se vihan määrä, joka tuossa tilanteessa hallitsee, on käsittämätön. Olen normaalisti superrauhallinen ja äärimmäisen kiltti, mutta kun mieheni uskottomuus paljastui, olin seuraavan vuoden ajoittain hillittömän vihan vallassa. Muutaman kerran olisin voinut syyllistyä jopa tappoon. Onneksi tilanne ei kuitenkaan ikinä edennyt niin pitkälle. Miettikää, ennen kuin lähdette sotkeutumaan toisten liittoihin, jälki voi oikeasti olla murheellista. Vaarannatte omanne, lastenne, puolisoidenne ja toisen osapuolen perheen hengen. Mitä vaan voi tapahtua ja tapahtuukin, niitä tarinoita voi lukea lähes päivittäin iltapäivälehtien otsikoista. Ennen olin myös kauhuissani muslimien tavasta kivittää aviorikoksen tehneet, nykyään jopa ymmärrän tätäkin tapaa :(

Valitettavasti en ole, ihan normaali äiti lapsineen. Ei kannata sekaantua toisten perheeseen, koska silloin ihmisen alkukantaiset suojelumekanismit aktivoituvat. Jotkut voivat jopa tappaa. Eihän se silti hyväksyttävää ole, mutta ymmärrettävää.

kyllä olet. Eikä tuommonen ole yhtään ymmärrettävää. Suuntaisit tuon vihas edes siihen syylliseen, eli miehees!

Vierailija
22/147 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän hyvin tuota naista, joka tappoi toisen naisen. Se vihan määrä, joka tuossa tilanteessa hallitsee, on käsittämätön. Olen normaalisti superrauhallinen ja äärimmäisen kiltti, mutta kun mieheni uskottomuus paljastui, olin seuraavan vuoden ajoittain hillittömän vihan vallassa. Muutaman kerran olisin voinut syyllistyä jopa tappoon. Onneksi tilanne ei kuitenkaan ikinä edennyt niin pitkälle. Miettikää, ennen kuin lähdette sotkeutumaan toisten liittoihin, jälki voi oikeasti olla murheellista. Vaarannatte omanne, lastenne, puolisoidenne ja toisen osapuolen perheen hengen. Mitä vaan voi tapahtua ja tapahtuukin, niitä tarinoita voi lukea lähes päivittäin iltapäivälehtien otsikoista. Ennen olin myös kauhuissani muslimien tavasta kivittää aviorikoksen tehneet, nykyään jopa ymmärrän tätäkin tapaa :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/147 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
24/147 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

huh

Vierailija
25/147 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 16:31"]

Tämä henkirikos tapahtui Messeniuksenkadulla Töölössä. Ja tämä tuomittu nainen ei ollut mikään kaunotar, vaan todella tavallisen (kenenkään pää ei olisi kääntynyt) näköinen (kylläkin pitkätukkainen) naikkonen. Sellainen vajaa 160-senttinen tummatukkainen nainen. Käyttäytyi käräjillä syystäkin hermostuneesti. Oli änkyttävän kiihtynyt ja luuli suurin piirtein pääsevänsä oikeudenkäynnin jälkeen kotiinsa. Ei nähnyt teossaan mitään väärää. Surmattu nainen oli kaunis blondi (muistaakseni). Näin hänestä kuvia oikeudenkäynnin aikaan.

[/quote]

Niin kuin jollain kauneudella nyt olisi tuossa(kaan) tapauksessa jotain väliä... Pientä rajaa, hei.

Vierailija
26/147 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hui

Vierailija
27/147 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaiks...ja nämä psykot muuttaa vapauduttuaan jonkun naapuriin...

Vierailija
28/147 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutuntuttuja olivat, ei mikään pettäjämies ja salarakas, vaan hajonnut avioliitto ja uusi nainen. Kylmäsi kuulla jutusta aikoinaan.

Vierailija
29/147 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kävi poliisit jututtamassa tän tiimoilta kun asuin viereisessä talossa, kyselivät oliko murhaajan autoa näkynyt useinkin talon edessä. Huh.

Vierailija
30/147 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvalinkki?

Vierailija
31/147 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde oli siis pistetty poikki, nainen ottaa selvää kuka on tämä toinen nainen ja soittaa ovikelloa veitsi kädessä. Päiväpeite ja lapio (mitähän lapiolla tehdään murhan jälkeen) mukana.

Oikeus muuttaa murhatuomion tapoksi, sillä ei ollut näyttöä, että hän tuli veitsi kädessä tappamisaikeissa. Päiväpeittola oli viemässä "pesulaan" ja lapiota samalla reissulla "äidille lainaan". Hieno homma oikeuslaitos, noin se varmasti meni.

Vierailija
32/147 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä työtä mies teki?

Vierailija
33/147 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäköhän tämäkin murhaaja nykyisin asustelee?

Vierailija
34/147 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
35/147 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
36/147 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
37/147 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up.

Vierailija
38/147 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö kukaan muka muista? siitä tehtiin aikoinaan isot lööpit

Vierailija
39/147 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muistan. Tää vaimo meni vankilassa murhaajan kanssa naimisiin. Löysi itselleen kaltaisensa puolison. Oli lehdessä juttua otsikolla "vuoden häviäjät".

Vierailija
40/147 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö niillä muuten ollu lapsiakin? Ja oliko se lentäjä se pettäjämies?

Tuomittiinko vaimo murhasta vai taposta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi