Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Työllä saadut lihakset" - miltä näyttää tällainen mies?

Vierailija
04.07.2026 |

Tämä mainitaan palstalla säännöllisesti. On kuumempaa kun miehellä on työssä eikä salilla hankitut lihakset.
Onko linkata kuvia tällaisesta miehestä? Mitä tämä mies tekee työkseen?

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras kroppa on yhdellä matikanopella. Joo, käy salilla, mutta lopputulos näyttää vaan terveeltä, vahvalta mutta normaalilta mieheltä. Erityisesti heteronaisena minua säväyttää se, että sivusta katsoen hänen rintansa on paksumpi kuin vatsa. Ja se selkä ja hartiat.... Mutta ei todellakaan ole mikään kaappi eikä älyttömän rasvaton. Hauis täyttää t-paidan hihansuun, mutta lihaserottuvuus ei ole semmoinen kuin joillain bodareilla, mikä on vain hyvä. 

Ja lisään vielä, että kyseessä on viisikymppinen mies eikä mikään poikanen.

Vierailija
22/85 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiasta on tehty tutkimusta. Fyysinen työ on rasittavaa, mutta ei niin rasittavaa että siitä olisi terveydellistä hyötyä. Toisin sanoen, fyysisessä työssä ei kasva lihakset tai tule kestävyyttä, mutta se kuluttaa ja kuormittaa.

Työsuojelulakien takia työpaikoilla on painorajoituksia joita ihmiset saavat nostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras on se nallekarhumainen kroppa, mutta myös ne työllä tulleet lihakset on mukavat.

Itse olen työtön, jäntevä ja sixpack.

Vierailija
24/85 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen kuin Koskelan Akseli Täällä Pohjantähden alla - elokuvassa.

Aarno Sulkanen vai Ilkka Koivula?

Vierailija
25/85 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paul Hogan (Crocodile Dundee).

Vierailija
26/85 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkottaa salilla vuosia käynyttä miestä, joka ei kuitenkaan käytä roinaa. Naiset lulee että tällainen mies on normaali vähän töissä paiskinut.

Niin tämä. Joillain naisilla on huono käsitys siitä, mitä se Thor -kroppa tmv. vaatii ja olettavat suunnilleen, että jokainen mies saa sen automaattisesti jos vähän käy veivaamassa painoja tai tekee fyysistä työtä (wink wink, siihen Thorin kroppaankin on suurella todennäköisyydellä tarvittu steroideja)

Vierailija
27/85 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyysistä työtä tekevällä miehellä on sopivien lihasten lisäksi myös isot kädet. Vahvat sormet, kämmenet ja ranteet sekä kyynärvarret. On väännetty ja veivattu sormilla ja ranteilla. Nykymiehillä on monesti naismaiset pikku kätöset ja hoikat kapeakyntiset sormet. Eivät ole järin miehekkäitä. 

Vierailija
28/85 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäukko, fyysisellä työllä itsensä elättänyt ennen maanviljelijä ja sodassa pitkiä matkoja hiihtänyt ja marssinut mies naureskeli kehonrakentajien lihaksia, sanoi, että niiden hapetus ei onnistu kovassa työssä. Ovat siis enempi koristeita.

Kuten täällä joku sanoi, entisajan miehet olvat jänteviä ja lihakset eivät pullistelleet, silti voimaa löytyi.

Nuo kehonrakentajien keinotekoiset lhakset on miesten vastine naisten silikonirinnoille.

Vierailija
29/85 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiasta on tehty tutkimusta. Fyysinen työ on rasittavaa, mutta ei niin rasittavaa että siitä olisi terveydellistä hyötyä. Toisin sanoen, fyysisessä työssä ei kasva lihakset tai tule kestävyyttä, mutta se kuluttaa ja kuormittaa.

Työsuojelulakien takia työpaikoilla on painorajoituksia joita ihmiset saavat nostaa.

Kyllä ne jänteet, nivelet ja välilevyt rasittuvat ja hajoavat. Ei työmailla näe viisikymppisiä raudoittajia tai tasoitemiehiä.

Vierailija
30/85 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon käyny salilla, aika vähän ottanut nappia ja hormonia (moni vetää paljon enemmän), on hyvät lihakset.

Vierailija
31/85 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole sitten sattunut paikalle kun palomiehet riisuu märkäpukua, minä olen. Et ole koskaan asfaltti miehiä nähnyt ? 

Vierailija
32/85 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isäukko, fyysisellä työllä itsensä elättänyt ennen maanviljelijä ja sodassa pitkiä matkoja hiihtänyt ja marssinut mies naureskeli kehonrakentajien lihaksia, sanoi, että niiden hapetus ei onnistu kovassa työssä. Ovat siis enempi koristeita.

Kuten täällä joku sanoi, entisajan miehet olvat jänteviä ja lihakset eivät pullistelleet, silti voimaa löytyi.

Nuo kehonrakentajien keinotekoiset lhakset on miesten vastine naisten silikonirinnoille.

Painonnostajathan repivät hirveitä rautoja omaan painoonsa nähden, eikä heillä monesti ole erityisen erottuvia lihaksia, eli matalaa rasvaprosenttia. Kehonrakennuksen koko pointti on rakentaa mahdollisimman isot/sopusuhtaiset lihakset, joiden erottuvuutta sitten lisätään vetämällä kehonrasvat todella alas. Vähän sama kuin vertaisi mallia ja pikajuoksijaa. 

Vierailija
33/85 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fyysistä työtä tekevällä miehellä on sopivien lihasten lisäksi myös isot kädet. Vahvat sormet, kämmenet ja ranteet sekä kyynärvarret. On väännetty ja veivattu sormilla ja ranteilla. Nykymiehillä on monesti naismaiset pikku kätöset ja hoikat kapeakyntiset sormet. Eivät ole järin miehekkäitä. 

Se on kyllä geeneistä kiinni se käsien koko.

Vierailija
34/85 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännästi fyysisessä työssä paino nousi ja mutta vaatekoko pieneni. Vaikka olin hoikka jo mennessä. Arvaappa miten noin voi käydä 

Vierailija
35/85 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihakset kasvavat ihan samalla tavalla, hankki ne sitten salilla tai "työllä". Tuo on vain joku lihavien urheilusta mitään tietämättömien palstamammojen mantra, koska ilmeisesti luulevat, että salilla käyvät vain mömmöjä vetävät sekopäämiehet, kun oikeasti salilla käy ihan tavallisia ihmisiä. Lihava mamma ei tiedä, koska ei itse käy. 

Oon itse tehnyt raksaa ja muuttoa ja ai hitto että olin tikissä. En olis sellasta saanut salilla, ei siellä käytetä kroppaa niin monipuolisesti ja vielä pitkää päivää. 

Vierailija
36/85 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite oon käyny salilla, aika vähän ottanut nappia ja hormonia (moni vetää paljon enemmän), on hyvät lihakset.

Omasta mielestä ja äidin mielestä myös.

Vierailija
37/85 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan miehet jauhavat täällä "työllä saaduista lihaksista". Joku manosfäärin vähä-älyinen jankkaus.

Vierailija
38/85 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne jänteet, nivelet ja välilevyt rasittuvat ja hajoavat. Ei työmailla näe viisikymppisiä raudoittajia tai tasoitemiehiä.

Mun mies on 57-vuotias tasoitemies. Kyllä on kulumia olkapäissä, vaikka on sitä voimaakin. Hoikka ja jäntevä on myös.

Vierailija
39/85 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko että rakennuksilla kukaan katselee jotain painorajoituksia?

Jos Rakennustelinettä pitää siirtää nostamalla se siirretään jos vain voimat riittää.

Tasoite ja Betonisäkit menee rappuja ylös ihan olkapäällä.

Laastisaavit nousee myös ihan käsivoimin.

Samoin erilaiset työkoneet. Isot Sirkkelit Lattiahiomakoneet. jne..

Vierailija
40/85 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies on maatalon poika. Hänellä oli nuorena ihan uskomaton kroppa, fyysisellä työllä saatu aikaan. Tosin leveät hartiat oli isänperintöä, mutta nekin oli lihaksikkaat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi