Miksi vanhempia naisia häiritsee se, että joku mies deittailee itseään reippaasti nuorempaa naista?
Nimittäin vakio mörköaihe palstalla. Voisitteko te naiset avata tätä? t. naivii nuori mies
Kommentit (702)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 32-vuotias mies. Tapailen 16-vuotiasta tyttöä. Arvatkaa kahdesti, tunnenko katumusta, syyllisyyttä tms.? En todellakaan. Tämä on juuri hyvä ja luonnollinen ikäero. Ei kiinnosta, mitä muut asiasta saattavat ajatella.
Missä terveissä kulttuureissa tuollainen ikäero tuossa vaiheessa, on normaalia?
Eiköhän tuon ikäinen tyttö ole paremmassa turvassa asiallisen 32v miehen hoteissa kuin, että tyttö olisi kadulla, mahdollisesti päihteissä ja hyväksikäytettynä/sortuisi huumeisiin. Minä "setämies" saatoin eräänkin nuoren naisen aikoinani joko kotiinsa tai asunnolleni nukkumaan humalansa pois. Useimmat olivat todella kiitollisia, että saivat oikeasti nukkua rauhassa ja aamupäivällä kunnollinen aamupala sekä kyyti kotiin.
Tässäkö vaihtoehdot? Eikö ennemmin pitäisi soittaa lastensuojelupäivystykseen kuin haalia omaan kotiin.
Suomen lastensuojelu ei tunnu toimivan.
Olen melko varma, että kyseisissä tapauksissa nuoren elämä olisi mennyt aivan perseelleen, jos sekä sossutantat, että kotiväki olisivat syyllistäneet nuorta. Minä kerroin heille aina hyvin koruttomasti, mitä pahimmassa tilanteessa olisi voinut käydä, eli väärässä seurassa ehkä käytetty hyväksi ja oikein huonossa tilanteessa päässyt hengestään. Ihmiselle tekee hyvää ihan itse havahtua/säikähtää tekosiaan ja järkiintyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 32-vuotias mies. Tapailen 16-vuotiasta tyttöä. Arvatkaa kahdesti, tunnenko katumusta, syyllisyyttä tms.? En todellakaan. Tämä on juuri hyvä ja luonnollinen ikäero. Ei kiinnosta, mitä muut asiasta saattavat ajatella.
Olette varmasti samalla tasolla, molemmat yhtä lapsellisia. Onnea teille.
Usko pois, on olemassa nuoria ihmisiä, jotka ovat paljon aikuisempia, kuin keskiverto palstalla aamusta iltaan länkyttävä "aikuinen nainen".
Sielun syvyyden perusteellako sinä teinityttöjä valitset? Olisit edes rehellinen.
Aikuismaisuuden perusteella olen aina valinnut, alanko yleensäkään keskustelemaan kenenkään kanssa. Ja koskee kumpaakin sukupuolta. Sinä näemmä ajattelit jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Jättää sut viimeistään, kun täyttää 17. Tuskin viitsii silloin enää 15-16-ikätasoisen pöljäkkeen kanssa hukata aikaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jättää sut viimeistään, kun täyttää 17. Tuskin viitsii silloin enää 15-16-ikätasoisen pöljäkkeen kanssa hukata aikaansa.
Olen eri, mutta minun silmään näyttää siltä, että tälle palstalle on kerääntynyt pelkästään "naisia", joilla henkinen kehitys on todellakin jäänyt varhaisteinin tasolle, ellei jopa vielä alemmalle tasolle. Äo:sta en kehtaa sanoa mitään.
Ei häirinnyt, mutta kovasti ihmetytti kun entinen lukioaikainen luokkakaverini, nuori nainen alkoi vähän päälle 2-kymppisenä seurustella,miehen kanssa, jonka iäksi arvioimme 40-45v. Nainen oli tosi näyttävän näköinen, ei ymmärretty miksi otti toisella kierroksella olevan vanhan äijän, jolla oli teini-ikäisiä lapsia. Jos ovat vielä yhdessä, niin nainen on nyt 60v ja mies jotain 80-85v. En osaa kuvitella, että minulla olisi noin vanha ukko, omani on 6: vuotta vanhempi ja ikäero on juuri sopiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa, että olet alempaa, ellet alinta sosiaalista tasoa.
Vierailija kirjoitti:
Ei häirinnyt, mutta kovasti ihmetytti kun entinen lukioaikainen luokkakaverini, nuori nainen alkoi vähän päälle 2-kymppisenä seurustella,miehen kanssa, jonka iäksi arvioimme 40-45v. Nainen oli tosi näyttävän näköinen, ei ymmärretty miksi otti toisella kierroksella olevan vanhan äijän, jolla oli teini-ikäisiä lapsia. Jos ovat vielä yhdessä, niin nainen on nyt 60v ja mies jotain 80-85v. En osaa kuvitella, että minulla olisi noin vanha ukko, omani on 6: vuotta vanhempi ja ikäero on juuri sopiva.
Tuo nainen on niitä harvahkoja naisia, jotka katsovat millainen mies on kyseessä parisuhdetta silmällä pitäen. Silloin on sivuseikkoja ulkonäkö, ikä ja mennyt elämä.
Kyllähän palstamammatkin perustelevat ns. uusioperheitä kaikenmaailman rikollisten, pedareiden ja narkkien kanssa. Minusta kaverisi toimi oikein fiksusti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MInkäs ikäinen sinä olet?
Varmaan samoista syistä kuin joitain häiritsee, että selkeästi nuorempi mies vanhemman naisen kanssa. Ei ole niin tavallista kuin pariskunnat pienellä ikäerolla niin jaksaa puhuttaa ihmisiä. Itsellä 11 vuotta itseäni nuorempi mies. Aluksi osa jaksoi hämmästellä ja miettiä miten jompi kumpi käyttää toista hyväksi.
Yleensä pari eksääkin tulee näiden vanhojen miesten mukana. Käydään ex anopeille jotain duunailemassa siinä sivussa.
Se on pedofiliapointti, minkä takia nämä jutut pysäyttävät. Mutta eivät, jos esim. nainen on 55 ja mies 30 - kyseessä voi olla suhde. Itselläni on aina ollut nuorempia miehiä, mutta en koe mitään vetoa lapsenkasvoisiin. Kyllä miehen pitää näyttää mieheltä eli miehen kasvot miehen kroppa miehen käytöstavat miehen lihaksisto. Jollain parikymppisellä pojanklopilla kasvotkin ovat kapeat ja leukaa ei ole lainkaan.
Sitä ihmettelen aidosti että miehet näkevät jotain s eksu aalista alle 3-kymppisissä naisissa. Itse ainakin olin ihan lapsi siihen asti, en tiennyt omista tarpeistani mitään, ja itsetuntonikin oli täysin olematon. Mitä vanhemmaksi nainen elää, sen enemmän hän uskaltaa olla rohkeasti oma itsensä - ellei käyttäydy itsetuhoisesti, kuten elä väkisin suhteessa, josta ei saa itse mitään irti.
N56
Varmaan joku äitigeeni. On vaikea ajatella esim.itseäni 20 vuotta nuorempia miehiä, muuta kuin lapseni ikäisinä "poikina', vaikka jo jonkun verran yli 20 ovatkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta minun silmään näyttää siltä, että tälle palstalle on kerääntynyt pelkästään "naisia", joilla henkinen kehitys on todellakin jäänyt varhaisteinin tasolle, ellei jopa vielä alemmalle tasolle. Äo:sta en kehtaa sanoa mitään.
"Olen eri"
Vierailija kirjoitti:
Se on pedofiliapointti, minkä takia nämä jutut pysäyttävät. Mutta eivät, jos esim. nainen on 55 ja mies 30 - kyseessä voi olla suhde. Itselläni on aina ollut nuorempia miehiä, mutta en koe mitään vetoa lapsenkasvoisiin. Kyllä miehen pitää näyttää mieheltä eli miehen kasvot miehen kroppa miehen käytöstavat miehen lihaksisto. Jollain parikymppisellä pojanklopilla kasvotkin ovat kapeat ja leukaa ei ole lainkaan.
Sitä ihmettelen aidosti että miehet näkevät jotain s eksu aalista alle 3-kymppisissä naisissa. Itse ainakin olin ihan lapsi siihen asti, en tiennyt omista tarpeistani mitään, ja itsetuntonikin oli täysin olematon. Mitä vanhemmaksi nainen elää, sen enemmän hän uskaltaa olla rohkeasti oma itsensä - ellei käyttäydy itsetuhoisesti, kuten elä väkisin suhteessa, josta ei saa itse mitään irti.
N56
Vaikka yksilöissä on eroja, tietyssä mielessä ihminen kasvaa je kehittyy aikuiseksi 25v. asti. Sen jälkeen ei mitään väliä ikäeroista. Mut max kakskytvuotias ja joku 35v+v. herättää huolestuneita ajatuksia. Oli kumpi vaan se vanhempi/nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
N56
Vaikutat edelleen jälkeenjääneeltä.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan joku äitigeeni. On vaikea ajatella esim.itseäni 20 vuotta nuorempia miehiä, muuta kuin lapseni ikäisinä "poikina', vaikka jo jonkun verran yli 20 ovatkin.
Naisten kohdalla näyttäisi insesti olevan yllättävän yleistä. En minä miehenä ole koskaan verrannut omaa tytärtäni seksuaalisessa mielessä vaimooni. Heillä on ikäeroa 5 vuotta. Miksi suomalaisilla äideillä pyörii seksiasiat mielessä kohdistuen omiin poikiinsa?
Valehtelet! Aloituksesi on VALETTA! Ketään ei häiritse! Kunhan taas keksit OMIASI, ETTÄ SAAT JOTKUT TÄNNE VASTAAMAAN. Mene pois, olet ällöttävä.
Sinä kulmakarvojasi kohautteleva kukkahattu täti, miksi mulkoilit tuomitsevasti, hieman yli 50 vuotiaan komean miehen ja lähes 18 vuotiaan humalaisen tytön kiihkeätä suutelua Stokan edessä tänään? Kävikö kateeksi? Vai oletko rasisti, vihaatko mustia miehiä?
Sielun syvyyden perusteellako sinä teinityttöjä valitset? Olisit edes rehellinen.