Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vanhempia naisia häiritsee se, että joku mies deittailee itseään reippaasti nuorempaa naista?

Vierailija
04.07.2026 |

Nimittäin vakio mörköaihe palstalla. Voisitteko te naiset avata tätä? t. naivii nuori mies

Kommentit (702)

Vierailija
621/702 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se johtuu siitä, että me vanhemmat naiset tiedetään, että mitä mies voi olla kykenevä tekemään. Kyse ei ole niinkään miehestä vaan siitä, että miehen henkinen kehitys on jäänyt jälkeen jotenkin jos häntä ei oman ikäiset naiset kiinosta ja huoli kohdistuu enemmän sen nuoremman naisen kohtaloon "hoitaa" vanhempaa ongelma miestä. Toki poikkeuksiakin saattaa olla, jossa rakkaus on aitoa, mutta todennäköisempää on se, että miehellä on jotakin erittäin ikäviä piirteitä ja nuorta naista on helpompi manipuloida ja alistaa. Vanhempia naisia ei voi enää niinkään vedättää tai laittaa epäreiluun tilanteeseen. Esim 40 vuotiaalla ja 20 vuotiaalla ei ole juuri mitään yhteistä, täysin erilainen elämäntilannekin joten se tuntuu todella oudolta, että miten 40-50 vuotias esim. voi edes kiinostua parisuhde  mielessä jostain parikymppisestä, koska 40 vuotiaan pitäisi olla jo tutustunut itseensä. Minusta liian nuorista kiinostuminen parisuhde mielessä on merkki siitä, että henkilö ei ole ikätasolla eikä välttämättä koulinut itseään ihmisenä. Oman ikäinen nainen ei katsele asioita enää sormien läpi. 

Vierailija
622/702 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parikymppinen nainen elää taatusti onnellisempana esim. 15 vuotta vanhemman miehen kanssa, kuin palstamatami, jolla kakaroita vähintään kahdelle eri miehelle ja nykyisin miehettömänä istuu aamusta iltaan palstalla mollaamassa nuoria naisia ja vanhempia herrasmiehiä. Muutenkin nuorella naisella onnelliset vuodet ovat edessäpäin, kun taas elähtäneillä palstakantturoilla niitä ei ole edessä eikä takana.

Miksi viihdyt täällä "kantturoiden palstalla"? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/702 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua ainakaan haittaa. Olen itsekin ollut aina kiinnostunut itseäni vanhemmista miehistä. Oma puoliso on 9 vuotta vanhempi ja tavatessa ikäero näkyi varmaan enemmän kuin nyt neli-viisikymppisinä. Miehet on naisia jäljessä kehityksessä aina aikuistumiseen saakka ihan biologian puolesta. Ja sanoisin, että intressit niin ikään ainakin itseni kohdalla esiintyivät eri ikävuosikymmenellä. Parissa kympissä monella miehellä oli vielä mielessä juhliminen, itse olin saanut tarpeekseni lukio-opiskeluaikana. Kolmekymppisinä miehillä on pinnalla ostiskelu, pitää saada taloa ja autoa ja moottorikelkkaa. Inhosin tuota hamstraamis-velkaantumis-projektivaihetta aiemman kumppanin kanssa joka oli vain 5 v itseäni vanhempi. Halusin lopulta erota. Ja löysin vanhemman miehen, joka halusi keskittyä uraan ja perheeseen kuten minä. Yksinkertaisempaan elämään. Luontoon. Rauhoittumiseen. Oppimiseen ja saavutuksiin.  Elämyksiin mieluummin kuin materiaan. Keskustelutkin pyörii kiinnostavammissa aiheissa kuin jonkun auton ominaisuudet ja rahoitusvaihtoehdot.

Vierailija
624/702 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"- nuorta naista on helpompi huijata tekemään sängyssä asioita joita tämä itse ei haluaisikaan"

Väärin. Nuori ja utelias, aisteiltaan herkkä nainen on hyvinkin aloitteellinen itse etsimäån ja kokeilemaan, mikä tuntuu mahdollisimman nautinnolliselta.

Vierailija
625/702 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"- vanhempi mies käyttää valta-asemaansa ja rahaa pitääkseen nuoren naisen hallinnassaan"

Väärin. Yleensä ensimmäinen, se vanha nainen on vienyt jo kaikki miehen rahat.

Vierailija
626/702 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se johtuu siitä, että me vanhemmat naiset tiedetään, että mitä mies voi olla kykenevä tekemään. Kyse ei ole niinkään miehestä vaan siitä, että miehen henkinen kehitys on jäänyt jälkeen jotenkin jos häntä ei oman ikäiset naiset kiinosta ja huoli kohdistuu enemmän sen nuoremman naisen kohtaloon "hoitaa" vanhempaa ongelma miestä. Toki poikkeuksiakin saattaa olla, jossa rakkaus on aitoa, mutta todennäköisempää on se, että miehellä on jotakin erittäin ikäviä piirteitä ja nuorta naista on helpompi manipuloida ja alistaa. Vanhempia naisia ei voi enää niinkään vedättää tai laittaa epäreiluun tilanteeseen. Esim 40 vuotiaalla ja 20 vuotiaalla ei ole juuri mitään yhteistä, täysin erilainen elämäntilannekin joten se tuntuu todella oudolta, että miten 40-50 vuotias esim. voi edes kiinostua parisuhde  mielessä jostain parikymppisestä, koska 40 vuotiaan pitäisi olla jo tutustunut itseensä. Minusta liian nuorista kiinostuminen parisuhde mielessä on merkki siitä, että henkilö ei ole ikätasolla eikä välttämättä koulinut itseään ihmisenä. Oman ikäinen nainen ei katsele asioita enää sormien läpi. 

Itse koen että mulla on nimenomaan ollut itseäni vanhempien miesten kanssa enemmän yhteistä kuin oman ikäisten. Kaikkien elämä ei kulje samaa polkua, itse koin vieraimmaksi sen polun jossa "pitää" vakiintua, hankkia työpaikka, okt, kaksi autoa ja lapset. Tuossa järjestyksessä. Halusin noista vain kaksi, no, korkeintaan kolme. Siis ainakin lapsen ja uran.

Muistan kun vietin iltaa noin 35-vuotiaana ystävieni ja heidän miestensä kanssa. Miehet alkoivat humaltua ja meluta isoon ääneen voimailuharrastuksestaan, jostain sykekelloista ja lisäravinteista, nuoruuden kännimuistioistaan jne. Istuin tilanteessa ikään kuin kehoni ulkopuolella ja mietin että minä en kuulu tähän.

Vierailija
627/702 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"- usein nämä nuorten perässä olevat miehet ovat mustasukkaisia ja eristävät nuoren naisen ystävistään ja sukulaisistaan"

Väärin. Kun nuori nainen haluaa vanhemman miehen, se on selvä merkki, että nainen on uskollinen ja mikäs sen mukavampaa (verrattuna muumioihin) kuin keskustella nuorten ja elinvoimaisten nuorempien ihmisten kanssa. Suvun pahansuovista kantturoista on syytäkin olla etäällä ihan oma-alotteisesti.

Vierailija
628/702 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"- usein nämä vanhat ukot saattavat olla jopa väkivaltaisia jos nuori nainen yrittää jättää heidät"

Väärin. "Vanhat ukot" tietävät jo, että kun on kerran nuoren naisen suosiossa, se voi toistua hyvinkin helposti. 

Vierailija
629/702 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkerat miehet tänne kokoontuu haukkumaan vanhemmat naiset vaikka ovat ihan itse niitä kantturoita. Huoh.  

Vierailija
630/702 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksesta tiedämme, että "lika barn leker bäst". Suurin todennäköisyys onnistua hyvän suhteen rekentamisessa on suunnilleen saman ikäisten, saman koulutusasteen ja samanlaisten arvojen kan tajien kesken. Poikkeuksia tokki on.

olen poikkeus tästä lika barn-ideasta. katastrofi. nuoremman duunarimiehen kanssa kaikin puolin hyvä. mm. yhteensopiva luonne tärkeämpää.

Vierailija
631/702 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parikymppinen nainen elää taatusti onnellisempana esim. 15 vuotta vanhemman miehen kanssa, kuin palstamatami, jolla kakaroita vähintään kahdelle eri miehelle ja nykyisin miehettömänä istuu aamusta iltaan palstalla mollaamassa nuoria naisia ja vanhempia herrasmiehiä. Muutenkin nuorella naisella onnelliset vuodet ovat edessäpäin, kun taas elähtäneillä palstakantturoilla niitä ei ole edessä eikä takana.

Mitä ihmettä se mies on tehnyt omat ikävuotensa 20...35 v. Kuinkahan monta parisuhdetta tällä miehellä on ollut? Kuinka monta tällä nuorella ehtiikään vielä olla? Iäkäs mies ei ole ikuinen. Ihan eri elämänvaiheet ja nuoruus menee lähinnä hukkaan jonkun setämiehen kanssa. 

No mietipä vaikka niin, että ei ne palstakantturoiden kakarat mistään pyhästä hengestä ole alkuaan saaneet. Eli mies on voinut erehdyksessä sotkeentua palstakantturaan ja sitten vahingosta viisastuneena etsinyt nuoremman ja paremman.

Vierailija
632/702 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katkerat miehet tänne kokoontuu haukkumaan vanhemmat naiset vaikka ovat ihan itse niitä kantturoita. Huoh.  

Eipä täällä taida olla kun pari innokasta sovinistisikapossua jotka haaveilee fantasioissa nuoresta naisesta. Heillä on puolustusmekanismit päällä kun tajuntaan iskeytyy pikkuhiljaa, että he ovat itse juuri niitä vanhoja kantturoita ja ikäkriisi pukkaa päälle. Huomaa hyvin että kaikki ei kasva aikuiseksi koskaa.

Vierailija
633/702 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häiritse. Itse pidän samanikäisistä miehistä kuin itse olen.

Vierailija
634/702 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoria naisia on liian helppo huijata paskoihin suhteisiin.

Vierailija
635/702 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli deittailet lapsia, niin häiritseehän se, ap.

Vierailija
636/702 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi viihdyt täällä "kantturoiden palstalla"? 

Olen Sonni for palstakantturas.

Vierailija
637/702 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä häiritse tuntemattomien ihmisten suhteet, mulla on omakin elämä. T. Vanhempi nainen

Vierailija
638/702 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teksteistä kyllä selviää kuinka katkeria naiset ovat. Aivan niinkuin 40+ miehestä ei olisi kiinnostuneet alle 30v naiset. Kyllä ovat ja monet ja usein enemmän syy jonka naisen suusta kuulee on se että oman ikäiset miehet ovat jotenkin vähän lapsoisia. 

Koskaan ikinä milloinkaan ei ole ollut mitään pervoa tai rahallista sidettä nuorempaan naiseen, mutta on yhdistäviä tekijöitä kuten kiinnostuksenkohteet. M41 

Vierailija
639/702 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei lähtökohtaisesti kannata pedofiliaa. 

Vierailija
640/702 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä häiritse, mistä olet sellaista saanut päähäsi? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän