Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vanhempia naisia häiritsee se, että joku mies deittailee itseään reippaasti nuorempaa naista?

Vierailija
04.07.2026 |

Nimittäin vakio mörköaihe palstalla. Voisitteko te naiset avata tätä? t. naivii nuori mies

Kommentit (702)

Vierailija
661/702 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se teille kuuluu senkin senkinpohjannuolijat!

Vierailija
662/702 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 32-vuotias mies. Tapailen 16-vuotiasta tyttöä. Arvatkaa kahdesti, tunnenko katumusta, syyllisyyttä tms.? En todellakaan. Tämä on juuri hyvä ja luonnollinen ikäero. Ei kiinnosta, mitä muut asiasta saattavat ajatella. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/702 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei häiritse, noinhan se luonto on tarkoittanut. Nuoria naisia haluaa niin nuoret miehet kuin vanhat miehetkin. Tämä maksimoi lajin lisääntymispotentiaalin.

Vanhus saattaa päästä isäksi vaikka naapurin sivusta-tuella, mutta pysyykö elossa ja terveenä pystyäkseen tarjoamaan jälkeläisille kasvatusta ja elatusta aikuisuuteen asti, kuten myöskin luonto on tarkoittanut.

Jokainen päivä on sekä lapselle, että vanhemmalke isälle onnellista aikaa. Toisin se on palstamammoilla, kun ei ole kakaroilla isää läsnä, vaan on tajunnut nostaa kytkintä heti, kun on tarpeensa tehnyt mammaan.

Vierailija
664/702 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon on taas ollut mielisairaita juoppohullunaisia oksentamassa pahaa oloaan.

Vierailija
665/702 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mua haittaa, jokainen aikuinen valitsee itse suhteensa. Itse tykkään noin 10 vuotta vanhemmista miehistä ja sellaisten kanssa oon yleensä ollutkin. Eläkeläisenä saan sitten varmaan olla yksin. :D

Jos yksinolosta tykkäät niin ei sitä ukonrahjusta tarvi ottaa passattavaksi ollenkaan. 

Vierailija
666/702 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 32-vuotias mies. Tapailen 16-vuotiasta tyttöä. Arvatkaa kahdesti, tunnenko katumusta, syyllisyyttä tms.? En todellakaan. Tämä on juuri hyvä ja luonnollinen ikäero. Ei kiinnosta, mitä muut asiasta saattavat ajatella. 

Kova! Joskus tosiaan katson 42-vuotiasta vaimoani ja mietin, mitä helvettiä oikein teen. Oli toki nuorena ihan nätti. M42

Vierailija
667/702 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

koska tuollaisilla on poikkeuksetta taipumusta pedarointiin

Esimerkiksi 50-vuotias mies, joka deittailee 30-vuotiasta naista, on poikkeuksetta pedofiili? Lukitsetko vastauksen? -ap

50-v ei ole nuori mies. Aloituksessa väitit olevasi nuori. 

Ketään ei kiinnosta se, että 50 v ja 30 v ovat yhdessä, jos se on aidosti vapaaehtoista. Mutta jos toisella on mitä tahansa vallankäyttöä toisen yli, taloudellista tai muuta, se on huono merkki. 

Ja jos nuori mies haaveilee huomattavasti nuoremmista, se on sekä sairasta että rikollista. 

Vierailija
668/702 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen sen naista vanhemman ukon kuivunut ja veltto.. no ei sanota mikä. Ja joskus tyhmä ajattelu(?) ja mustavalkoinen ajattelu, voi olla tuomitseva muille kuin sille vaimolle. Luulis että naisella on joku taso.

Vierailija
669/702 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä terveissä kulttuureissa tuollainen ikäero tuossa vaiheessa, on normaalia? 

Vierailija
670/702 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kts.

Dumpen

Yllätyt

Vierailija
671/702 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette varmasti samalla tasolla, molemmat yhtä lapsellisia. Onnea teille.

Vierailija
672/702 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei häiritse, noinhan se luonto on tarkoittanut. Nuoria naisia haluaa niin nuoret miehet kuin vanhat miehetkin. Tämä maksimoi lajin lisääntymispotentiaalin.

Se maksimoi myös terveydenhuoltokulut, jos vanhat ukot koittaa suuremmissa määrin hankkia tenavia. Se, että mies voi teoriassa saada lapsia liki koko elämänsä, ei tarkoita sitä, että miehillä ei laatu laske samaan tapaan kuin naisillakin iän myötä. 

Vierailija
673/702 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me olemme sen tytön puolella.  Nuorella tytöllä ei ole muuta saatavaa papparaiselta kuin rahat. Toki pyrimme siihen että hän saa ne kaikki mahdollimman nopeasti. 

Ja ettei tyhjätaskupapat tule häsläämään. 

Danny on niin hieno mies, että sadat ellei tuhannet vaihtaisivat koska tahansa Helmin kanssa paikkaa. Kateelliset miehet ei ymmärrä. Danny kun laulaa ihanan tuutulaulun ei tarvitse heti kohta ruokaakaan. Kauheasti ihmettelen kun juuri Danny aiheuttaa niin paljon tuota kateutta. Onhan muillakin nuoria ja nättejä. No, toisaalta olen kateellinen Katri- Helenalle. Miten muka hän  monesti nainut vanha  ansaitsee tuollaisen romskan nuoren miehen? Niillä on takuulla ihanaa, jos on Helmilläkin. Mitä mää teen itseni kanssa? Kateus vie kalatkin vedestä. En voi mennä ongellekaan, vaikka tekisi mieli särkeä.

Vierailija
674/702 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli siis niin tai näin niin aina väärinpäin. Vanhempani taas näkivät vaivaa kun pari kertaa olen seurustellut äitini ikäisen kanssa. 

Vierailija
675/702 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mua haittaa, jokainen aikuinen valitsee itse suhteensa. Itse tykkään noin 10 vuotta vanhemmista miehistä ja sellaisten kanssa oon yleensä ollutkin. Eläkeläisenä saan sitten varmaan olla yksin. :D

Jos yksinolosta tykkäät niin ei sitä ukonrahjusta tarvi ottaa passattavaksi ollenkaan. 

Olet siis ylipainoinen lepakko.

Vierailija
676/702 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet siis ylipainoinen lepakko.

Mistä niin päättelit? Haluaisin tutkia sinun loogisen päättelysi kulkua,kun en itse mitenkään pääse samaan lopputulokseen. Ohis

Vierailija
677/702 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tuon ikäinen tyttö ole paremmassa turvassa asiallisen 32v miehen hoteissa kuin, että tyttö olisi kadulla, mahdollisesti päihteissä ja hyväksikäytettynä/sortuisi huumeisiin. Minä "setämies" saatoin eräänkin nuoren naisen aikoinani joko kotiinsa tai asunnolleni nukkumaan humalansa pois. Useimmat olivat todella kiitollisia, että saivat oikeasti nukkua rauhassa ja aamupäivällä kunnollinen aamupala sekä kyyti kotiin.

Vierailija
678/702 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tuon ikäinen tyttö ole paremmassa turvassa asiallisen 32v miehen hoteissa kuin, että tyttö olisi kadulla, mahdollisesti päihteissä ja hyväksikäytettynä/sortuisi huumeisiin. Minä "setämies" saatoin eräänkin nuoren naisen aikoinani joko kotiinsa tai asunnolleni nukkumaan humalansa pois. Useimmat olivat todella kiitollisia, että saivat oikeasti nukkua rauhassa ja aamupäivällä kunnollinen aamupala sekä kyyti kotiin.

Tässäkö vaihtoehdot? Eikö ennemmin pitäisi soittaa lastensuojelupäivystykseen kuin haalia omaan kotiin. 

Vierailija
679/702 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olette varmasti samalla tasolla, molemmat yhtä lapsellisia. Onnea teille.

Usko pois, on olemassa nuoria ihmisiä, jotka ovat paljon aikuisempia, kuin keskiverto palstalla aamusta iltaan länkyttävä "aikuinen nainen".

Vierailija
680/702 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se maksimoi myös terveydenhuoltokulut, jos vanhat ukot koittaa suuremmissa määrin hankkia tenavia. Se, että mies voi teoriassa saada lapsia liki koko elämänsä, ei tarkoita sitä, että miehillä ei laatu laske samaan tapaan kuin naisillakin iän myötä. 

Ei laske. Naisilla riski saada vammainen lapsi alkaa jo 30v iässä. Tutki tieteellisiä dokumentteja, äläkä usko feministien valheisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi