Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MTV: Malmin raiskaustapauksen tyttö ei hae valituslupaa korkeimmasta oikeudesta

Vierailija
04.07.2026 |

Näin siinä sitten kävi. Ks. https://www.hs.fi/helsinki/art-2000012121207.html

Kommentit (322)

Vierailija
181/322 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä keissi vaan todistaa sen että kaikki saatanan ulkomaalaiset helvettiin maleksimasta Suomesta. Täällä ei tarvita yhtään elättiä. Ukrainaa autetaan rahallisesti todella suurilla summilla joten sieltä ei tarvitse tänne tulla ainakaan asepalvelukseen kelpaavia.

Sinusta voidaan r-yssä aloittaa.

Vierailija
182/322 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä syy raiskatulla on valehdella?

Ei hän tiennyt, että valvontakamerat kuvasi.

Mutta joo. Nolo juttu tytön kannalta, että valvontakamerat paljastivat hänen valheensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/322 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan tyttöä on peloteltu ulkomaalaisten toimesta.

Tytön oli pakko antaa periksi, ei ollut varaa maksaa enää enempää oikeudenkäyntikuluja. 

Tämä on niin helvetin väärin kaikilla mahdollisilla tasoilla.Jos olisin varakas, maksaisin kaikki tytön oikeus- ja muut kulut myös uuden oikeuskäsittelyn osalta.

Sai kolkyttonnia joukkorahoituksena.

Ja muut teinitytöt sai hyvän vinkin miten rikastua: Ei muuta kuin ryhmäseksiä harrastamaan ja heti perään raiskaussyytteet päälle. Sen jälkeen nettiin uhriutumaan ja ulisemaan niin rahaa ja sympatiaa tulee ovista ja ikkunoista.

Mitä iniset nöösipoju?

Eli argumentit loppu. Oikeus on puhunut eli nyt palstamammat ne suut suppuun.

Minä en ole mikään mamma vaan olen aikuinen mies. Sinä keskenkasvuisen tasolle jäänyt nettiuhoaja et uskaltaisi minun seurassani edes suutasi avata mutta netissä olet kova poju uhoamaan. Tuollainen soijalla ruokittu komukka.

Vierailija
184/322 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä keissi vaan todistaa sen että kaikki saatanan ulkomaalaiset helvettiin maleksimasta Suomesta. Täällä ei tarvita yhtään elättiä. Ukrainaa autetaan rahallisesti todella suurilla summilla joten sieltä ei tarvitse tänne tulla ainakaan asepalvelukseen kelpaavia.

Tule aloittamaan sitten nettisoturi! :D 

Vierailija
185/322 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesarissahan oli hiljattain artikkeli, jossa neuvottiin miten seksistä saa eläimellisempää. Neuvottiinkohan siinä paneskelemaan pusikossa 3 miehen kanssa ja antamaan kaikki reiät käyttöön? 

Vierailija
186/322 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta joo. Nolo juttu tytön kannalta, että valvontakamerat paljastivat hänen valheensa.

Näin, ilman valvontakameroita olisi syyttömät miehet tuomittu. Axel Smith oli kaukaa viisas vaikka syyte tulikin sitten salakatselusta.

Vierailija
187/322 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisitko siis itse halunnut heidän paikalleen?

Vierailija
188/322 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M U L T I N U O L I R A L L A A ! ! !

Vierailija
189/322 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menikö usko oikeuslaitokseen? Miten tuosta eteenpäin?

Vierailija
190/322 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olisit varmaan halunnut itse olla mukana raiskaamassa kun olet tuollainen palstalla uhoava sohvasoturi.

Vierailija
191/322 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hesarissahan oli hiljattain artikkeli, jossa neuvottiin miten seksistä saa eläimellisempää. Neuvottiinkohan siinä paneskelemaan pusikossa 3 miehen kanssa ja antamaan kaikki reiät käyttöön? 

Se, että lasta oltaisiin pantu kaikkin reikiin on valhe.

Vierailija
192/322 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole rssä enkä ukrainalainen. Sinä taidat henkisesti olla kun noin muna pystyssä slaaviroistoja puolustelet.

Vierailija
193/322 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikea päätös oli koska todistusaineisto oli vahvaa. Vapaaehtoinen seksi ei ole raiskaus vaikka se kevytkenkäistä naista alkaisi myöhemmin harmittaa.

Vierailija
194/322 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole rssä enkä ukrainalainen. Sinä taidat henkisesti olla kun noin muna pystyssä slaaviroistoja puolustelet.

R-yssä sinä olet vaikka voissa paistaisi. Ainoastaan r-yssät asialla elämöi ja yrittää rapauttaa suomalaisten uskoa oikeuslaitokseen.

Vierailija
195/322 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että lasta oltaisiin pantu kaikkin reikiin on valhe.

Miten spermaa sitten päätyi tytön perseeseen? 

Vierailija
196/322 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

R-yssä sinä olet vaikka voissa paistaisi. Ainoastaan r-yssät asialla elämöi ja yrittää rapauttaa suomalaisten uskoa oikeuslaitokseen.

Tule sohvatuhnu sanomaan päin naamaa rssäksi niin seuraavat vttuilusi mässytät ilman hampaita.

Vierailija
197/322 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olisit varmaan halunnut itse olla mukana raiskaamassa kun olet tuollainen palstalla uhoava sohvasoturi.

Ahaa! Igor onkin nyt täällä raivoamassa ja hämmentämässä. Monta rautaa tulessa?

-eri

Vierailija
198/322 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ei naisia riitä meillekään niin muut pois täältä!

Vierailija
199/322 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tule sohvatuhnu sanomaan päin naamaa rssäksi niin seuraavat vttuilusi mässytät ilman hampaita.

R.ssä sinä olet vaikka voissa paistaisi. Vituttaako Krimin menetys?

-eri

Vierailija
200/322 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikea päätös oli koska todistusaineisto oli vahvaa. Vapaaehtoinen seksi ei ole raiskaus vaikka se kevytkenkäistä naista alkaisi myöhemmin harmittaa.

Kysymykseni oli näille ruikuttajille. Itse uskon Suomen oikeuslaitokseen.