Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äh, taas kauheita motivaatio-ongelmia kuntoilun ja terveellisemmän syömisen suhteen. Miten te muut onnistutte?

Vierailija
04.07.2026 |

Nytkään en saa itseä ylös tästä sohvalta että lähtisi lenkille. Illalla sitä taas sortuu viiniin tai herkkuihin. Kesä on hyvä tekosyy kaikkeen tuollaiseen perseilyyn. 

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei menny niinku strömsöössä tänäänkään tää homma. Puoliso teki ihanaa pastaa ja oli ostanut jälkkäriksi vielä irtokarkkeja joita sorruin syömään. Kalorit ihan parhaassa tapauksessa +-0, ei missään tapauksessa ainakaan kalorivajetta että laihdutus lähtisi käyntiin...ap

Vierailija
42/81 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulle terveys ja myös ulkonäkö on hyviä motivaattoreita. On vaan kivempi olla hyvässä kunnossa ja hyvännäköinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säännöllisyys, vaikkei huvittaisikaan. Arjen aktiivisuus, pyöräily, kävely, venyttely, mitä näitä nyt on. Vaihtaa herkut terveellisempiin / proteiinipitoisiin. Pitää kiinni ruokailu rytmistä ja napostelee mielummin porkkanoita, hedelmiä tai pähkinöitä. Itse tein just banaanilettutaikinan ja sen kanssa sitten kreikkalaista jugurttia ja marjoja. 

Vierailija
44/81 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty. Elän syödäkseni herkkuja. Jotkut syövät terveellisesti elääkseen.

Vierailija
45/81 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säännöllisyys, vaikkei huvittaisikaan. Arjen aktiivisuus, pyöräily, kävely, venyttely, mitä näitä nyt on. Vaihtaa herkut terveellisempiin / proteiinipitoisiin. Pitää kiinni ruokailu rytmistä ja napostelee mielummin porkkanoita, hedelmiä tai pähkinöitä. Itse tein just banaanilettutaikinan ja sen kanssa sitten kreikkalaista jugurttia ja marjoja. 

Jos laihtua haluaa, niin napostelun lopettaminen on kaikkein ensimmäinen ja tärkein homma.

Napostelun sisällöllä tai "terveellisyydellä" ei ole merkitystä, koska ongelma on nimenomaan siinä napostelussa.

Vierailija
46/81 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä elän enää vähän aikaa enkä jaksa moisesta stressata.

Vierailija
47/81 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöminen ei ole minulle ongelma, olen hyvin kurinalainen ja nautin hyvästä ruuasta. Silti päivän kalorit jää 1200. 

Liikkuminen on päivittäistä hyötyliikuntaa, askelia tulee 6000-15000. Talvella vesijumppaa

Vierailija
48/81 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syöminen ei ole minulle ongelma, olen hyvin kurinalainen ja nautin hyvästä ruuasta. Silti päivän kalorit jää 1200. 

Liikkuminen on päivittäistä hyötyliikuntaa, askelia tulee 6000-15000. Talvella vesijumppaa

"Nautin hyvästä ruuasta"-lause ei oikein sovi tuollaiseen kituutteluun.

Vierailija
49/81 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei huvita lähteä lenkille, älä mene. Kuten olet huomannut, se ei toimi. Tai joillekin toimii, mutta monille siitä ei tule tapaa, koska se on pakkopullaa. Kokeile uusia lajeja ja etsi itsellesi sopiva. Lähde vaikka pyöräilemään tai uimaan ajatuksella ulkoilu, maisemien katselu, rentoutuminen, jonkin uuden paikan tutkiminen tms. eli ei kuntoilemaan/urheilemaan, koska siitä voi tulla epämiellyttäviä mielikuvia ja se vaikeuttaa lähtemistä eli rimaa alemmas. Aina ei tarvitse liikkua verenmaku suussa, kevyempikin liikunta lasketaan. Sohvalla löhöämisen sijaan pyöräile jätskinhakureissulle (kiska, ravintola, kauppa kaikki käy, jos jätski ehdoton nounou, niin marjat tai muu terveellisempi vaihtoehto tilalle), pulahda sen jälkeen uimaan ja fiilistele kesää. Jos saat jonkun kivan ihmisen seuraksi, niin aina parempi.

Vierailija
50/81 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kituuta.

Esim eiliset syömiset:

- ohut paahtoleipä, robiolajuustoa, hilloa, maitokahvi, pieni jugurtti  260kcal

- lounas 100g vitello tonnatoa, pala focacciaa. Jälkiruuaksi vesimelonia 360kcal

- päivällinen kanapataa (kanaa, paprikaa, tomaattia, oliiveja, perunaa, valkoviiniä, kanalientä, Barattolino jäätelöä 100g 624kcal

yhteensä 1244kcal

- tänään sama aamupala 260kcal

- lounas minestronekeittoa, vesimelonia 220kcal

- päivällinen bratwurstia ja haudutettua hapankaalia, jäätelöä 100g  584kcal. 

Yhteensä 1064kcal

Minulle pizzat, kebut, sibukat jne eivät ole "nautinto", siinä sinun ja minun ero

Vierailija
51/81 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävelystä on tullut tapa, käyn joka ikinen aamu ja ilta kävelyllä. Mulla toimii se, että vauhdin suhteen ei ole yhtään mitään tavoitetta. Näin ollen se ei tunnu yhtään raskaalta, jos ei ole fiilistä varsinaiseen kuntoiluun. Teen etätöitä ja ulos on pakko päästä.

Herkuttelun suhteen mun täytyy vaan rajoittaa itseäni, ettei se ole jokailtaista vaan ennemminkin jokaviikkoista ja määrää muutenkin rajoittaa.

Vierailija
52/81 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu ei menny niinku strömsöössä tänäänkään tää homma. Puoliso teki ihanaa pastaa ja oli ostanut jälkkäriksi vielä irtokarkkeja joita sorruin syömään. Kalorit ihan parhaassa tapauksessa +-0, ei missään tapauksessa ainakaan kalorivajetta että laihdutus lähtisi käyntiin...ap

Eikö puolisosi tiedä, että yrität laihduttaa vai miksi roudaa herkkuja? 

Vierailija
53/81 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kituuta.

Esim eiliset syömiset:

- ohut paahtoleipä, robiolajuustoa, hilloa, maitokahvi, pieni jugurtti  260kcal

- lounas 100g vitello tonnatoa, pala focacciaa. Jälkiruuaksi vesimelonia 360kcal

- päivällinen kanapataa (kanaa, paprikaa, tomaattia, oliiveja, perunaa, valkoviiniä, kanalientä, Barattolino jäätelöä 100g 624kcal

yhteensä 1244kcal

- tänään sama aamupala 260kcal

- lounas minestronekeittoa, vesimelonia 220kcal

- päivällinen bratwurstia ja haudutettua hapankaalia, jäätelöä 100g  584kcal. 

Yhteensä 1064kcal

Minulle pizzat, kebut, sibukat jne eivät ole "nautinto", siinä sinun ja minun ero

Joku 1000 kcal/pv on kituuttamista, jos et ole pienikokoinen ihminen vuodelevossa. 

Vierailija
54/81 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhuutta vastaan on turha taistella. Stressi mikä pyörii tuon pakko-oireisen elämän ympärillä, ei nuorenna ketään. Ensiksi kannattaa kysyä itseltään mitä varten kiusaa itseään. Meistä ei tule Ig: ssä ihailtuja naisia käymällä kuntosalilla. Siihen tarvitaan sadalla tonnilla kirurgiaa. Miehetkään eivät ole sen arvoisia, että käyttäis elämänsä heidän nuolemiseen

Jos menet terveys edellä: 

ota iisisti, syö kasvispainotteisesti.  

Vierailija
55/81 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rutiinit, rutiinit ja rutiinit. 

Vierailija
56/81 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö puolisosi tiedä, että yrität laihduttaa vai miksi roudaa herkkuja? 

No, se on puolisonkin koti. 

Vierailija
57/81 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhuutta vastaan on turha taistella. Stressi mikä pyörii tuon pakko-oireisen elämän ympärillä, ei nuorenna ketään. Ensiksi kannattaa kysyä itseltään mitä varten kiusaa itseään. Meistä ei tule Ig: ssä ihailtuja naisia käymällä kuntosalilla. Siihen tarvitaan sadalla tonnilla kirurgiaa. Miehetkään eivät ole sen arvoisia, että käyttäis elämänsä heidän nuolemiseen

Kiusaan itseäni, itseäni varten. 

Vierailija
58/81 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntoilen heti aamusta ja puoleen päivään mennessä teen kaikki päivän terveelliset syötävät valmiiksi. Loppupäivän saa sitten ottaa rennommin ja valmiit terveelliset syötävät on yhtä helppo napata kuin olisi ne tyhmemmätkin syötävät. Olen aktiivisempi aamulla ja aamupäivällä niin kaikki tällainen järkevä onnistuu silloin.

Vierailija
59/81 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei historia tule hakemaan pölyttyneet ja menneeseen jämähtäneet täti-ihmiset takaisin. 

Vierailija
60/81 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Motivaattorina toimii mm. Tunisian reissu ensi keväänä. <3

Haluan hyvännäköisen kropan myös seuraelämän vuoksi. Ja näyttäähän vaatteet sitten nätimmiltä, olisi ihanaa olla kokoa S jälleen pitkästä aikaa.

- Mi(n)na/Dina

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi