Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heikotus, palelu ja väsymys

Vierailija
13.05.2025 |

Ensin oli mulla heikotusta, väsytti ja välillä oli kylmä. Nyt on pojallakin samat oireet, sanoi kun laittaa silmät kiinni alkaa melkein huimaamaan, ei kuumetta. Ei mitään flunssan oireita.. 

Mistä ihmeestä voi johtua?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on jokin virus. Tuskin siitä näillä oirein huolestua tarvitsee. 

Vierailija
2/13 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkki kiinni ja piippu piiloon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin pelästyin omia oireita, tulivat niin voimakkaina tuo voimattomuus ja väsymys, luulin että liittyy kuukautisiin.

Mutta nyt kun pojallakin niin tuskin.

ap

Vierailija
4/13 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona? Mahatauti?

Vierailija
5/13 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin joku lievä korona tietty voisi olla.. 

Mulla oli pari yötä sitten myös rajut vatsaoireet, mutta luulin että liittyyy kuukautisiin, joskus niiden aikana myös vatsa sekaisin.

Vierailija
6/13 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevät väsymys? Liian vähäinen nesteen (veden) juominen aiheuttaa itsellä tuon tyyppiset oireet. Olen käyttänyt Vitabalans elektrolyytti jauhetta mitta päivässä ja riittävästi vettä, niin pysyy elektrolyytti tasapaino ok. 

Vierailija
7/13 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verensokeri laskenut ? Juokaa vaikka keltaista jaffaa, mutta ei mitään sokeritonta. Toipumista molemmille.

Vierailija
8/13 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin ensin että hekotus... 

Vierailija
9/13 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä johtuu yhtäkkinen heikotus?

Äkillinen heikotus voi aiheutua matalasta verensokerista, rytmihäiriöistä, stressistä, flunssasta tai vilustumisesta. Terveellä ihmisellä huimauksessa on harvemmin kyse vakavammasta, esimerkiksi aivoinfarktiin viittaavasta merkistä, ainakaan jos tämä ei kärsi samanaikaisesti sydänongelmista

Vierailija
10/13 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan ymmärrä kun meillä tämä samaan aikaan.. eli joku tarttuva varmaan?

Mulla myös sellaista valkoista nielurisoissa vähän (katetta) ollut monta päivää, muttei kurkkukipua.

ap

Vierailija
11/13 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys on mRna-piikin aiheuttamasta haitasta. Immuniteetti on täysin tuhoutunut ja väki kärsii VAIDSista (vaccine aids)

Vierailija
12/13 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä johtuu yhtäkkinen heikotus?

Äkillinen heikotus voi aiheutua matalasta verensokerista, rytmihäiriöistä, stressistä, flunssasta tai vilustumisesta. Terveellä ihmisellä huimauksessa on harvemmin kyse vakavammasta, esimerkiksi aivoinfarktiin viittaavasta merkistä, ainakaan jos tämä ei kärsi samanaikaisesti sydänongelmista

Koska teitä on kaksi, niin tuskin noita vakavampia tauteja tarvitsee  pelätä. Eli voisi olla flunssa tai noro. Mutta soita toki terveydenhoitoon, jos siltä alkaa tuntua.

Vierailija
13/13 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vaan ymmärrä kun meillä tämä samaan aikaan.. eli joku tarttuva varmaan?

Mulla myös sellaista valkoista nielurisoissa vähän (katetta) ollut monta päivää, muttei kurkkukipua.

ap

Kuulostaa joltain virukselta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme