Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää jos puoliso pettää

Vierailija
03.07.2026 |

Kysymys otsikossa. Mistä sen tietää? 

Kommentit (630)

Vierailija
201/630 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen kehuu mustaa munaa, miehellä kulli kelluu vedessä ollessa.

Vierailija
202/630 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkkaile löytyykö eri värisiä hiuksia kuin omasi hänen vaatteista. Tarkkaile miehen kampausta, onko siisti takaa, vai onko maannut jossain, onko käynyt suihkussa poissa olleessaan? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/630 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vainoharhainen suhtautuminen omaan puhelimeensa. 

Tämä ei kyllä ole mikään varma merkki koska itse olen hysteerinen puhelimestani koska yksityisyys, pidän aina äänettömällä ja naureskelen omien kavereiden jutuille enkä niistä puolisolle kerro koska eivät hälle kuulu. Ja en petä. Ei todellakaan puhelimen varjelu kerro muutakuin että ihminen haluaa pitää oman alueensa ja rajansa ja omat asiansa ominaan. Myös siinä suhteessa.

Sama. Minulla on laaja ystäväpiiri ja heistä kaikki eivät ole puolisoni ystäviä. En voisi kuvitellakaan, että puolisoni lukisi puhelimestani, kun ystävä kertoo minulle terveyshuoliaan. Puhelimeni on lukittu ja ystäväni tietävät, kuten puolisonikin, että olen heille luotettava.

Ei sitä tarvi saada nähdä. Mulla epäilys heräsi, kun puoliso suhtautui puhelimeensa eri tavalla kuin ennen. 

Otin puhelimen pois lapselta ja mies otti sen paniikissa pois mun kädestä kun huomas sen mulla. Silloin arvasin... kysyin, mitä siellä on. Ei suostunut näyttämään kenen kanssa keskustelee, joten vahvisti lisää epäilyksiäni (eihän mun mitään viestiketjuja tarvi saada nähdä). Käytös paljasti. Yritti se pari kuukautta vielä vakuutellakin, ettei mitään ollut, mutta esitellessään puhelintaan "ei täällä ole mitään" se akka laittoi just viestiä... 🤣🤣 Kaikki aiemmat viestit oli siis poistettu. 

Onnittelut., ukkos on amatööri. Salasuhteessa käytetään toista puhelinta, eikä koskaan viestitellä kotiaikana.

Sitten on olemassa myös sellainen mahdollisuus, ettei vaimoa oikeasti enää kiinnosta. Ottaa suhteesta vaan rusinat pullasta, esim. taloudellisen hyödyn ja muuten elää omaa elämäänsä ukon touhuista välittämättä. 

Mä en ainakaan enää välitä, mitä mies tekee. Pidän itse kivaa toisten miesten kanssa ja mulle on ihan sama, vieläkö miehellä on salasuhde/suhteita. Mikä velvollisuus itellä olis olla joku puhdas pulmunen enää. 

You go girl!

Vierailija
204/630 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko pettäjän taustalla olla lapsuutensa hoitamattomat ongelmat? Jos onkin vaikka niin että pettäjän äiti on mt-ongelmainen ja isä alkoholisti.

Se ei kuitenkaan vapauta pettäjää syyllisyydestään,

Jotain tietysti on vialla. Usein pettäjämiehellä on huono äitisuhde.

Jos et ketään muuta keksi syyttää, syytä äitiä.

Joku puhui stigmasta. Tässähän se on äitien ikuinen stigma.

Ei ole mukavaa olla pettäjän vanhempi.

Ei ne kuule, ei näe. Elävät kuplassaan.

Vierailija
205/630 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkkaile löytyykö eri värisiä hiuksia kuin omasi hänen vaatteista. Tarkkaile miehen kampausta, onko siisti takaa, vai onko maannut jossain, onko käynyt suihkussa poissa olleessaan? 

🤦‍voi hyvänen aika

Vierailija
206/630 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso sen kännykkä ja sieltä ilmoitushistoria. Näkyy, jos on viestejä tai puheluita poistanut ja jos, niin mitä.

Vierailija
207/630 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaapa miten saa nalkkiin tai kiinni pettäjän?

Luepas tätä palstaa ajatuksella kertaalleen. Hyviä vinkkejä. Tosi monipuolisia ja sopivan selkeitä. No, puhelin on tietenkin lailla suojattu viestintäväline. Että ei sentään laittomuuksia kannateta... 

Vierailija
208/630 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on pieni nysä

Vierailija
209/630 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi paras on katsoa kantatiedot. Yleensä esimerkiksi maksullisissa käyvät teettävät testejä itsestään aina välillä. Olisi aika epäilyttävää huomata miehen tarvitsevan testejä jos olen ainut. 

Vierailija
210/630 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaapa miten saa nalkkiin tai kiinni pettäjän?

Luepas tätä palstaa ajatuksella kertaalleen. Hyviä vinkkejä. Tosi monipuolisia ja sopivan selkeitä. No, puhelin on tietenkin lailla suojattu viestintäväline. Että ei sentään laittomuuksia kannateta... 

Voihan siihen toisen kännykkään olla lupakin. 

Vierailija
211/630 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usea pettää maksullisissa, sitä tässä ei ole huomioitu. Kaikki ei valitse salasuhdetta. 

Olen aina ihmetellyt riskinottoa jos siis myös kotona harrastetaan seksiä. Vai onko pettäminen sellaisten juttu jotka ei oikeasti mieti että suuseksistä voi saada pöpön tai kortsu pettää.

Vierailija
212/630 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi paras on katsoa kantatiedot. Yleensä esimerkiksi maksullisissa käyvät teettävät testejä itsestään aina välillä. Olisi aika epäilyttävää huomata miehen tarvitsevan testejä jos olen ainut. 

Tästä niin moni jäisi rysän päältä kiinni.

Vierailija
213/630 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen vaan vaistoaa. Vaikka mitään varsinaisia merkkejä ei olisi näkyvissä. 

Vierailija
214/630 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usea pettää maksullisissa, sitä tässä ei ole huomioitu. Kaikki ei valitse salasuhdetta. 

Olen aina ihmetellyt riskinottoa jos siis myös kotona harrastetaan seksiä. Vai onko pettäminen sellaisten juttu jotka ei oikeasti mieti että suuseksistä voi saada pöpön tai kortsu pettää.

Kumia käyttävät ja lisäksi testaavat itseään välillä. Maksullisten haastetteluja koski lukenut ja he sanovat joidenkin varattujen olevan aivan maanisia ettei maksullisella vaan ole tauteja. Varmaan ovat aika hiessä tästä. 

Vierailija
215/630 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä niin moni jäisi rysän päältä kiinni.

Tämä. Miten moni lääkärikäynti on selitettävissä jollain aivan muulla.

Vierailija
216/630 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ehkä mies epäilee että jaat itseäsi kylillä joten siksi teettää testejä tietääkseen onko saanut sinulta pippelikupan.

Vierailija
217/630 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun exä otti puhelimen suihkuun niin siitä sain varmistuksen, ei ikinä aiemmin tuota tehnyt.

Hups. Minä otin kerran puhelimen suihkuun, kun lääkärin soittoaika päivän tarkkuudella. Onneksi puoliso ei ole mustasukkainen.

Niin ja luultavasti olit muutenkin puhunut hänelle että odotat lääkäriltä soittoa. Ellet ollut niin onhan se epäilyttävää käytöstä.

Vierailija
218/630 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma naiseni alkoi tekemään pidempää "työpäivää" useamman kerran viikossa kunnes hänen työkaverinsa käräytti pettäjän. 

Alapeukutus tähän koska eihän naiset koskaan petä tietenkään ja olet valehteleva sika :D

Vierailija
219/630 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon hyviä kommentteja täällä. Lisäksi, kun pienet rakkaudelliset tekosi, kuten aamukahvin keitto, vaikka et itse juo ym , jotka ennen hän ymmärsi hyvällä tarkoitetuiksi, alkavat yhtäkkiä ärsyttää pettäjää suuresti. Tiuskii ja äyskii kuin teini.

Joo että voi hitto kun joutuu tuota vastenmielistä haahkaa katsella tuossa kun olisi paljon parempi ja jännempi tuolla ulkona... Ärsyttäähän se pettäjää.

Vierailija
220/630 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma naiseni alkoi tekemään pidempää "työpäivää" useamman kerran viikossa kunnes hänen työkaverinsa käräytti pettäjän. 

En ole tähän päivään mennessä (63v) pettänyt, mutta pettäisin idioottia, joka sanoo "minun naiseni".

Miksi olet parisuhteessa jos se hävettää ja ärsyttää olla jonkun PTHYI miehen nainen? Kukaan mieshän ei minua omista ja saan liihottaa kuin taivaan lintu!

?????

Missä tuossa kommentissa puhuttiin häpeämisestä tai ärsyyntymisestä? Mikä on PTHYI mies? 

Onneksi olkoon vapaana olemisesta, mutta ei kaikki parisuhteet ole sitovia, vaan niissäkin voi elää vapaana.

-sivusta

Eli halutaan vähän kuin säästää ja syödä kakku samalla? Olet parisuhteessa muttet kuitenkaan ole ja järkytyt jos kumppani sanoo omaksi mieheksi/naiseksi? Voi tätä nykyaikaa ja sitoutumis_kammoisia....

Nyt menee jollain kovaa🤡

Niin menee, ei voi muuten käsittää miten voi vetää noin kauheat pultit siitä että joku kutsuu naisekseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän