Mistä tietää jos puoliso pettää
Kommentit (200)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielialan vaihtelut. Saattaa olla kireä ilman ymmärrettävää syytä. (Pieleen mennyt tapaaminen s-rakkaan kanssa). Samoin hyväntuulisuus. Ulkonäköön satsaaminen. Harrastus tai työ (ylityöt) joka viekin aikaa. Käydään ns. salilla. Laukku samassa asennossa autossa. Yllättävät kilometrit auton matkamittarissa, vaikka istuttu toimistolla. Puhelimen vahtiminen. Mukaan jopa suihkuun. Se, että oma vaisto sanoo, että jotain on. Hiukset tai eläimen karvat vaatteissa.
- Ei mieluslan vaihtelua vaan pokka pidetään.
- Ei mitään muutoksia ulkonäköön tai pukeutumiseen.
- Ei muutoksia harrastus- tai työkäyttäytymiseen. Joskus voi harrastuaika lyhentyä tai jäädä väliin, mutta ei muuten muutosta. Ei ylitöitä elleivät ne kuuluneet jo salasuhdetta edeltäneeseen aikaan, mutta joustoa työaikoihin ja etä- ja lähityöhön tarpeen mukaan.
-Laukku voi olla samalla paikalla tai eri paikalla ihan mistä syystä tahansa.
- Salarakkaalkin voi olla auto, joten oman puolison auton käyttö on normaalia.
- Puhelinta Ei tarvitse vahtia, jos sovittu viestittelystä, Viestit ja soittotiedot voi poistaa. Puhelimen voi lukita tai hankkia toisen salasuhdetta varten.
- Hiukset tai eläinten karvat voivat tarttua vaikka kadulta, metrosta, bussista, hissistä. Eivät todista mitään.
- Oma vaisto voi sanoa ihan mitä tahansa, jos on esim. mustasukkainen tai puoliso on vaitelias esim. omien tyerveyshuolten tjs. vuoksi.
Auttoiko vastaus tunnistamaan pettävän puolison?
Niin, mulle riittää nykyään ne ristiriitaiset puheet. Valehtelija unohtaa ennen pitkää, mitä valehteli viimeksi. 😊
Tuossa on vain se ongelma, että salasuhteet eivät välttämättä aiheuta mitään ristiriitaisia puheita. Pettäjä voi elää ihan tavallista elämää, mutta käydä maksullisissa ruokatunnilla. Muistatko, mitä söit kolme kuukautta sitten tiistaina lounaalla*
No jos ruokatunnin pituus on 30min ja siinä ajassa pitää vielä ajaa pois toimistolta käydäkseen kylillä lounaalla, niin jos siinä vieraissa kävis niin joutuis työaikaa paikkaamaan loppupäästä päivää.
Miten vaan, mutta joskus oma intuitio on oikeessa kun joku tarina haiskahtaa. 😊
Tai ruokatunti on tunnin ja thaihieronta viereisessä korttelissa. Yritän siis sanoa, että mistään ulkoisista merkeistä ei voi "tietää". Omat intuitiot ovat puolestaan yhtä päteviä kuin omat sairausdiagnoositkin. Joskus kuume on flunssaa, joskus syöpää.
Tietää, kun niitä tulee tarpeeksi. Ite kun oon samassa kaupungissa töissä niin ei lounastauolla tuosta vaan käydä thai-hieronnassa mun huomaamatta. Kuljen samoja katuja ja käyn samoissa ravintoloissa. Aika nopeasti tulee sotkeennuttua hätävalheisiinsa.
Totta. Jos pariskunta on 24/7/365 yhdessä ja molemmilla vielä nilkkapannat ja käsiraudat, ei tietenkään voi pettää ja sen huomaisi heti. Itse kuotenkin kommentoin oletuksella, että on erilaisia elämäntyylejä, työpaikkoja, asuinseutuja, ikiä, erilaisia käyttäytymismalleja ja parisuhdemuotoja.
Sarjapettäjän projisointia. Niiin helposti havannoitavissa. 😂
En ole pettänyt koskaan, mutta miten voi tietää varmuudella toisen pettämiset ja pettämättömyydet, jos puoliso on esimerkiksi matkatöissä tai pettää työkaverin kanssa tjs. Minusta tuntuu, että monet kommentoivat vain siitä kapeasta omasta elämäntilanteesta vaikka muunkinlaisia elämäntapoja on. Käsitin otsikon kysymyksen enemmän yleisyietoiseksi, kuin kysymykseksi, kuinka juuri minä tiedän, että juuri minun puoliso pettää tai ei petä. Mutta kukin tietysti kommentoi omalla tavallaan.
Ihan miten vaan, kerran kusetetuksi tulleena en aio katsoa enää paskanjauhantaa. Jos ei ole sanansamittainen ja tarinat on ristiriiraisia niin saa mennä, petti tai ei. En aio jäädä selvittämään, siinä pilaa vaan oman elämänsä. Mielummin ukko pihalle ja pitämään hauskaa.
👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko pettäjän taustalla olla lapsuutensa hoitamattomat ongelmat? Jos onkin vaikka niin että pettäjän äiti on mt-ongelmainen ja isä alkoholisti.
Se ei kuitenkaan vapauta pettäjää syyllisyydestään,Jotain tietysti on vialla. Usein pettäjämiehellä on huono äitisuhde.
Jos et ketään muuta keksi syyttää, syytä äitiä.
Joku puhui stigmasta. Tässähän se on äitien ikuinen stigma.
Salasuhteilijoilla on lähes aina psyykkisiä ongelmia. Ja paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko pettäjän taustalla olla lapsuutensa hoitamattomat ongelmat? Jos onkin vaikka niin että pettäjän äiti on mt-ongelmainen ja isä alkoholisti.
Se ei kuitenkaan vapauta pettäjää syyllisyydestään,Jotain tietysti on vialla. Usein pettäjämiehellä on huono äitisuhde.
Jos et ketään muuta keksi syyttää, syytä äitiä.
Joku puhui stigmasta. Tässähän se on äitien ikuinen stigma.
Ei ole mukavaa olla pettäjän vanhempi.
Pettäjille totuus ja rehellisyys on jotain muovailtavaa vahaa.
Mistä tietää, pettääkö puoliso?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vainoharhainen suhtautuminen omaan puhelimeensa.
Tämä ei kyllä ole mikään varma merkki koska itse olen hysteerinen puhelimestani koska yksityisyys, pidän aina äänettömällä ja naureskelen omien kavereiden jutuille enkä niistä puolisolle kerro koska eivät hälle kuulu. Ja en petä. Ei todellakaan puhelimen varjelu kerro muutakuin että ihminen haluaa pitää oman alueensa ja rajansa ja omat asiansa ominaan. Myös siinä suhteessa.
Sama. Minulla on laaja ystäväpiiri ja heistä kaikki eivät ole puolisoni ystäviä. En voisi kuvitellakaan, että puolisoni lukisi puhelimestani, kun ystävä kertoo minulle terveyshuoliaan. Puhelimeni on lukittu ja ystäväni tietävät, kuten puolisonikin, että olen heille luotettava.
Ei sitä tarvi saada nähdä. Mulla epäilys heräsi, kun puoliso suhtautui puhelimeensa eri tavalla kuin ennen.
Otin puhelimen pois lapselta ja mies otti sen paniikissa pois mun kädestä kun huomas sen mulla. Silloin arvasin... kysyin, mitä siellä on. Ei suostunut näyttämään kenen kanssa keskustelee, joten vahvisti lisää epäilyksiäni (eihän mun mitään viestiketjuja tarvi saada nähdä). Käytös paljasti. Yritti se pari kuukautta vielä vakuutellakin, ettei mitään ollut, mutta esitellessään puhelintaan "ei täällä ole mitään" se akka laittoi just viestiä... 🤣🤣 Kaikki aiemmat viestit oli siis poistettu.
Onnittelut., ukkos on amatööri. Salasuhteessa käytetään toista puhelinta, eikä koskaan viestitellä kotiaikana.
Sitten on olemassa myös sellainen mahdollisuus, ettei vaimoa oikeasti enää kiinnosta. Ottaa suhteesta vaan rusinat pullasta, esim. taloudellisen hyödyn ja muuten elää omaa elämäänsä ukon touhuista välittämättä.
Mä en ainakaan enää välitä, mitä mies tekee. Pidän itse kivaa toisten miesten kanssa ja mulle on ihan sama, vieläkö miehellä on salasuhde/suhteita. Mikä velvollisuus itellä olis olla joku puhdas pulmunen enää.
Paheksutko vielä muiden pettämistä, kun nyt itsekin petät? Vai olisiko ok, jos paljastuisi, että äitisi on pettänyt isääsi tai veljesi vaimoaan? tuollainen, "minä jos puolisokin", mielipidettä pettämisestä muutoinkin?
Vierailija kirjoitti:
Makkarapaketista
Mun ukko kärysi myös tästä. Väitti ensin olleensa kaverin (asuu samassa kaupungissa kuin me) sohvalla. Ja kyllä, jo siinä mentiin pieleen. Selvä tapaus. Kun tutkin taskut, löytyi viereisen kaupungin marketista ostettu avattu kinkkuleikepakkaus (matkaa kaupunkien välillä 8 km) ja siihen väitti, että lähtivät sen yövyttäjäkaverinsa kanssa autolla tapaamaan yhtä kolmatta kaveria.
Totuus, minkä päättelin: Kapakasta jonkun matkaan, ja aamulla hortoili sieltä markettiin hakemaan jotain suolaista krapulaansa, ja tuli taksilla kotiin. Siihen se loppui suhde.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnijäämisestä. Tunnustuksesta. Muutoin voi vain arvailla. Mutta jos pitää lähteä arvailemaan, ei ole enää luottoa ja se siitä liitosta. Se on moro sit.
Taitavin ilmoittaa vain menonsa. Ei koskaan selitä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla semmoistakin, että menee aina samaan aikaan viemään roskia, kävelylle tmv. kun soittaakin sille salarakkaalle. Sanoo esim. hyvät yöt ja huomenna nähdään taas.
Miksi menisi aina samaan aikaan? Olisi aika outoa.
No ehkä on niin sovittu, että toinen on silloin vastaamassa puhelimeen, eikä suihkussa tai marketissa, niin saa puhua rauhassa. Oma rakkauden hetki, hyvää yötä, pusuja ja sitten sen oman paskapuolison viereen nukkumaan, toisesta unelmoiden. eri
Vierailija kirjoitti:
Salasuhteilijoilla on lähes aina psyykkisiä ongelmia. Ja paljon.
Jotkut jopa kirjottavat niistä autofiktiota
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun exä otti puhelimen suihkuun niin siitä sain varmistuksen, ei ikinä aiemmin tuota tehnyt.
Hups. Minä otin kerran puhelimen suihkuun, kun lääkärin soittoaika päivän tarkkuudella. Onneksi puoliso ei ole mustasukkainen.
Aika usein ainakin meillä jutellaan labrakäynneistä ja lääkärien soittoajoista, jo senkin takia että sovimme, etten järjestä silloin mitään. Tai mies tietää myös että odotan puhelua.
Vierailija kirjoitti:
Sitä tässä justiinsa puidaan. Varros hetki niin saadaan selko.
Vierailija kirjoitti:
Pettäjille totuus ja rehellisyys on jotain muovailtavaa vahaa.
Draaman voimaa.
Kunnes.
Tyhjää. Tyhjää. Tyhjää.
Kertokaapa miten saa nalkkiin tai kiinni pettäjän?
Vierailija kirjoitti:
Kertokaapa miten saa nalkkiin tai kiinni pettäjän?
Mitäpä tuota vahtaamaan. Tajusin, etten enää luota puolisoni ja rakkaus loppui, joten erosin. Ei tarvinnut saada nalkkiin tai kiinni. En ole sellainen, että järjestäisin jotain "jänskää draamaa". Ei kuulu minun ihmissuhteisiin draamailu.
Vierailija kirjoitti:
Vainoharhainen suhtautuminen omaan puhelimeensa.
Puhelimen kanssa käyttäytyminen kertoo paljon; saa paljon viestejä joita ei näytä sinulle. Viestittelee itse usein ja kun kysyt kenen kanssa, saat jonkun epämääräisen vastauksen.
Varoo jättämästä puhelintaan hetkeksikään vartioimatta, tyyliin menee vessaankin puhelimen kanssa. Saattaa saada puhelun, jota lähtee puhumaan toiseen huoneeseen tai pihalle, jotta sinä et kuule - sanoo olevan työpuhelu tms.
Lisäksi tietenkin ne klassiset lisääntvät poissaolot, työpäivät pitkittyy ja omia menoja on aina vain enemmän.
Usea pettää maksullisissa, sitä tässä ei ole huomioitu. Kaikki ei valitse salasuhdetta.
Mä en ainakaan enää välitä, mitä mies tekee. Pidän itse kivaa toisten miesten kanssa ja mulle on ihan sama, vieläkö miehellä on salasuhde/suhteita. Mikä velvollisuus itellä olis olla joku puhdas pulmunen enää.