Oletko koskaan soittanut poliiseja?
Jos olet, niin millaisessa tilanteessa? Tulivatko pian?
Oletko ollut tilanteessa, että et soittanut poliiseja ja myöhemmin harmittelit sitä?
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskahatut on numero jonne en soita ellei kyse ole siitä että joku kyttä maksaa mulle velkansa, minä muistan ne putkareissut ja nyrkiniskut.
Olet siis joutunut ihan syyttä putaan?
En vaan väkivaltaan kun olin jo pidätetty, kyttiä huvitti lyödä minua.Myöhemmin selvisi olin syytön joten paskalakki mätti minua kovana kyttänä päin naamaa.Eihän se saa mennä niin että pätemällä pitää näytää oon kova kyttä.No aika oli sitä, elossa olen ja en ole enää katkera heille, luotto on kuitenkin mennyt, vetivät liian äkkiä johtopäätöksiä ja minua olin jo syyllinen.Koittakaa pärjätä , älkää kusko kadulle saataa tulla pamppua.
Nyt on niin elämämkallua tekstiä että olen täysin poliisien puolella. Jos kerrot vielä mistä laitoksesta kyse niin käyn tarjoamassa pojille munkkikahvit.
Tuskimpa käyt, mennään 1980 luvulle joten anna olla.Kytät, on osa jo montussa ja yhdelle lähiasukkaalle ex kytälle voin nostaa kättä hän ei ollut pamputtaja.En minä kaikkia poliiseja tuomitse vaan virkaintoiset idiootit joiden tarkoitus on toimia, ei ajatella, siitä ei hyvää seuraa.
En ole koskaan soittanut, enkä tule koskaan soittamaan. Olen itse hoitanut kaikki asiat koska ei ne poliisit tee asioiden eteen yhtään mitään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soitin poliisin naapurin kaunokaiselle apuun kun renttu ukkonsa hakkasi häntä. Tulivat 10 minuutissa.
Kaunotar palkitsi rentun seksillä sinä iltana, ja parin tappelut jatkuivat myöhemmin viikon päästä. Avunhuudoista välittämättä en enää soitellut poliisia, vaan muutin rauhallisempaan asuntoon kahden kilometrin päässä. Nainen ja mies siellä ansaitsevat tapella rauhassa ilman väliintuloja.
Tämä! Yleensä nainen on ihan itse ukkonsa valinnut, joten tehköön kuten parhaaksi katsoo, pahimmillaan nimittäin vielä kiihottuvat pahoinpidellyksi joutumisestaan. Itse en ainakaan enää soita mistään riidoista häkeen.
Tuli mieleen eräs ex-naapurin muija. Eivät asuneet yhdessä ja se muija tuli yhä vaan uudestaan ärsyttämään sitä miestä. Ikkunasta jos sattui näkemään niin sillä oli psykoottinen hymy ja kohta sitten alkoi kuulumaan hakkaamisen ääniä. Mikä lie masokisti.
Rattijuoppo ajeli edelläni kolmeakymppiä kehä I:llä eikä meinannut pysyä omalla kaistalla. Poliisit tuli pysäyttämään ja puhelimessa annoin tietoa missä juoppo on menossa. Joku venäläinen oli ja ihan kaatokännissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soitin poliisin naapurin kaunokaiselle apuun kun renttu ukkonsa hakkasi häntä. Tulivat 10 minuutissa.
Kaunotar palkitsi rentun seksillä sinä iltana, ja parin tappelut jatkuivat myöhemmin viikon päästä. Avunhuudoista välittämättä en enää soitellut poliisia, vaan muutin rauhallisempaan asuntoon kahden kilometrin päässä. Nainen ja mies siellä ansaitsevat tapella rauhassa ilman väliintuloja.
Tämä! Yleensä nainen on ihan itse ukkonsa valinnut, joten tehköön kuten parhaaksi katsoo, pahimmillaan nimittäin vielä kiihottuvat pahoinpidellyksi joutumisestaan. Itse en ainakaan enää soita mistään riidoista häkeen.
Tuli mieleen eräs ex-naapurin muija. Eivät asuneet yhdessä ja se muija tuli yhä vaan uudestaan ärsyttämään sitä miestä. Ikkunasta jos sattui näkemään niin sillä oli psykoottinen hymy ja kohta sitten alkoi kuulumaan hakkaamisen ääniä. Mikä lie masokisti.
Jep! Sen takia selvistä onnettomuuksista yms. on hyvä soittaa häkeen, mutta ei kannata mistään riidoista, koska siinä ei tiedä millaista porukkaa niissä on osallisina, ja mitä taustalla.
Meillä pitää soittaa häkeen, jos on akuuttia asiaa poliisille. Ilmoitin naapurin rattijuopon lähteneen kännissä ajamaan ja päivystäjä totesi, että jos jotain sattuu, niin olen osasyyllinen ja saan tuomion, koska en estänyt lähtöä. Sen jälkeen olen jättänyt tuollaiset soittelut soittamatta, koska en halua sakkoja muiden teoista.
Se on hyvä päätös koska soittelusta tulee sulle itsellesi ongelmia ja sakkoja sen voin kokemuksesta sanoo
Kerran olen kun vanha pappa pakitti autoni kylkeen. Ei reagoinut mitenkään, vaan jatkoi matkaa. Ajoin perässä ja pussitin toiselle parkkipaikalle. Kiisti kaiken. Soitin poliisit. Poliisit katsoivat, että autossani on lommo ja papparaisen auton väristä maalia. Sai sakot ja vielä korvaamaan korjaukseni. Olisi vähemmällä päässyt kun olisi myöntänyt heti. Minä ruuhkavuosissani elävä mamma tuskin huvikseni alan aikaani kuluttamaan moiseen.
Asiasta toiseen: ambulanssin olen soittanut useamman kerran, kun läheiseni on on ollut vakavasti sairas tai loukkaantunut. Palokunnan kerran, kun taloni meinasi palaa.
Miten poliiseja soitetaan? Rummutetaan päälakeen vai kuinka?
Olen soittanut poliisille, en soittanut poliiseja. Onko uusikin orkesteri.
Vierailija kirjoitti:
Olen soittanut poliisille, en soittanut poliiseja. Onko uusikin orkesteri.
Vanhempi kuin sinä. The Police aloitti 1976.
Naapurit tappeli liian äänekkäästi. Poliisit tulivat heti.