Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan soittanut poliiseja?

Vierailija
03.07.2026 |

Jos olet, niin millaisessa tilanteessa? Tulivatko pian?

Oletko ollut tilanteessa, että et soittanut poliiseja ja myöhemmin harmittelit sitä? 

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräässä nistitalossa kolmesti. Kahdesti kun kaksi eri naapuria hakkasivat naistaan ja kolmannen kerran kun joku murtautui kellariin. Kaksi vuotta siinä asuin, mikä oli ihan liian kauan. Onneksi oli sentään halpa vuokra. Kaikki noista tapahtui arkena myöhäisillasta, joten poliisit oli 10-15min paikalla.

Vierailija
2/53 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen soittanut monesti. Rattijuopon takia,tappelun takia, murtovarkauden takia, sen näin ikkunasta livenä. Harmittaa kun en teininä saanut suuta auki kun näin ryöstön ja paikalle sattui sen jälkeen poliisi pyörän kanssa. Polveni meno lukkoon ja en saanu suusta sanoja. Puukolla uhaten lähettyvillä eräältä humalaiselta vietiin lompakko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran soitin teininä omaa isää hakemaan kun kuulin uhkaavan äitiä retuuttaessaan että ottaa hengen koko porukalta. Äiti sitten kuitenkin suostutteli peruuttamaan.

Vierailija
4/53 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kerran, yksi virolainen oli tyyliin paljain jaloin kaupan katoksessa, kun sen kaveri oli haettu aiemmin.

Poliisit kiinnostui ja tuli kai aika nopeaan, seurasin kauempaa, nimetön paku ja pikkuauto, en tiedä oliko jotain huumepoliiseja / vai haettiinkin jonnekin yömajaan se kaveri olo ehkä nimenomaan haettu syystä.

Vierailija
5/53 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Police, aika paskaa musaa

Vierailija
6/53 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein soitin poliisit kun naapurin ukko pieksi vaimoaan/ty:ää joka kirkuen huusi apua. Toivottavasti nainen on päässyt irti väkivaltaisesta äijästään jota hiukan epäilen, mutta toivon, että heidän nykyiset naapurinsakin soittavat naiselle avun hädänhetkellä.

M50

Vierailija
7/53 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä niille soittelemaan, ei ne kuitenkaan tuu !

Vierailija
8/53 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kotirauhaa rikkovalle känniselle isälle juoppokaverinsa kanssa olen soittanut.  Hakivat putkaan

Vierailija
9/53 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kun eräs sammunut mies makasi rappukäytävässä kuka ei asunut talossamme , kävin poliiseille avaamassa ulko oven, veivät miehen putkaan

Vierailija
10/53 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monesti. En ole jäänyt paikalle vahtimaan tulevatko vai eivät.

Vierailija
11/53 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikäli että se on turhaa.

Vierailija
12/53 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliiseja on tämän hallituksen aikana vähennetty partiotyöstä, joten eivät ehi joka paikkaan, rellestä rauhassa ja riko paikkoja.

Vierailija
13/53 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan soittanut poliiseja, mutta usein kyllä vanhaa harppua.

Vierailija
14/53 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran soitin kun yksi mökkiläinen tuhosi känniajollaan meidän graniittisen portin (tai kaatoi portinpylvään ja tuhosi mersunsa). Poliisi ei ehtinyt paikalle, mutta sanoi että älä päästä sitä enää rattiin. Vaikeaa sen olisi ollut mersunsa kyllä enää saadakaan liikkeelle.

Vierailija
15/53 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen soittanut, kun kuorma-auto peruutti oman autoni kylkeen parkkipaikalla ja autonkuljettaja ei vaikuttanut oikein yhteistyöhaluiselta. Onneksi soitit poliisit paikalle, sillä muuten asian selvittäminen olisi ollut varmasti äärimmäisen hankalaa.

Vierailija
16/53 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monta kertaa. Asun ma mulähiössä. Viime viikolla huomasin neljä äh lyä ja nee keriä joukkorais kaamassa suomalaistyttöä. Soitin poliisit. Kuulette varmasti tapauksesta parin vuoden viiveellä. 

Alapeukuista päätellen ilmeisesti minun ei olisi pitänytkään soittaa mielestänne vai? 

Vierailija
17/53 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En soita poliisia, elkää että se tulee reisille.

Vierailija
18/53 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme soittaneet ex-naapureille, ulkkis raksaukkoja. Tappelivat ja joivat yötä päivää lähes joka viikonloppu. Käytiin sanomassa, että nyt vähän pienempää ääntä. No ei mennyt puhe perille. Soitettiin poliisit, eivät tulleet ja mekkala vain jatkui. Soitettiin vielä kaksi kertaa ja eivät tulleet sittenkään. Kuulin myöhemmin, että naapuri oli soitellut myös poliisille, sama tulos, eivät vaivautuneet paikalle. Jäi kyllä vähän paskamaku tuosta hommasta. Onneksi raksaukot älysivät muuttaa pois ja talo on nyt todella rauhallinen.

Vierailija
19/53 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monta kertaa. Asun ma mulähiössä. Viime viikolla huomasin neljä äh lyä ja nee keriä joukkorais kaamassa suomalaistyttöä. Soitin poliisit. Kuulette varmasti tapauksesta parin vuoden viiveellä. 

Alapeukuista päätellen ilmeisesti minun ei olisi pitänytkään soittaa mielestänne vai? 

Tyyppi on tämä kuuluisa trolli!

Vierailija
20/53 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole soittanut, mutta kerran poliisi soitti minulle. He kyselivät, olinko kuullut yöllä mitään erikoista. Talon edessä oli ollut tappelu, mutta minä nukuin pihan puolella enkä kuullut mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän