Oletko koskaan soittanut poliiseja?
Jos olet, niin millaisessa tilanteessa? Tulivatko pian?
Oletko ollut tilanteessa, että et soittanut poliiseja ja myöhemmin harmittelit sitä?
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Paskahatut on numero jonne en soita ellei kyse ole siitä että joku kyttä maksaa mulle velkansa, minä muistan ne putkareissut ja nyrkiniskut.
Olet siis joutunut ihan syyttä putaan?
Kerran on pitänyt soittaa poliisit kun silloisen asunnon naapuriin murtautui joku mikälie piripää. Tulivat melko pian ja vuokranantaja oli sitten nostanut syytteen murtoveikkoa vastaan, varsinainen asukas oli jossain muualla.
Monikin varmasti. Tässäkin lienee että usea ei soita koskaan ja jotkut useasti, täältä uskon mitään asiallisia vastauksia nykyään saa. Itse soittanut läheiseen kohdistuvan väkivallan ja turvallisuusuhkan vuoksi muutaman kerran, pieni paikkakunta ja tiedetty tekijä. Kytät voi tulla mutta itse ongelman aiheuttaja usein poistunut jo läheiseen baariin myöhemmin taas terrorisoidakseen, joskus päästetään sisäänkin kun myöhemmin pyrkii. T. Tytär
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskahatut on numero jonne en soita ellei kyse ole siitä että joku kyttä maksaa mulle velkansa, minä muistan ne putkareissut ja nyrkiniskut.
En vaan väkivaltaan kun olin jo pidätetty, kyttiä huvitti lyödä minua.Myöhemmin selvisi olin syytön joten paskalakki mätti minua kovana kyttänä päin naamaa.Eihän se saa mennä niin että pätemällä pitää näytää oon kova kyttä.No aika oli sitä, elossa olen ja en ole enää katkera heille, luotto on kuitenkin mennyt, vetivät liian äkkiä johtopäätöksiä ja minua olin jo syyllinen.Koittakaa pärjätä , älkää kusko kadulle saataa tulla pamppua.
Oon minä soittanut montakin kertaa. Naapurissa mies yritti tappaa naisensa. Jos en olis ollut kotona niin nainen olis kuollut. Se nainen oli pari kuukautta sairaalassa tuli niin vakavat vammat. Kerran soitin kun joku nuori ajoi väärällä puolella tietä ja minä ja mun lapsi meinattiin jäädä alle. Kuvasin kameralla eteenpäin kun mutkassa tuli kaks autoa rinnakkain, ajoivat varmaan kilpaa. Se oli metsätie joka vei venesatamaan
Neljästi elämäni aikana. Kaikki nistinaapurin takia, jotta sai sille häädön, koska melusi useampana yönä asunnossaan. En ymmärrä, miksi tuollaisia paskoja edes annetaan olla ihmisten keskuudessa. Hyödyttömiä apinoita.
Se ei mene niin kuin sarjoissa ja Reinikainen ei ole enää apuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monta kertaa. Asun ma mulähiössä. Viime viikolla huomasin neljä äh lyä ja nee keriä joukkorais kaamassa suomalaistyttöä. Soitin poliisit. Kuulette varmasti tapauksesta parin vuoden viiveellä.
Alapeukuista päätellen ilmeisesti minun ei olisi pitänytkään soittaa mielestänne vai?
Ei, vaan sinun olisi pitänyt jättää paskat satusi kirjoittamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vaan väkivaltaan kun olin jo pidätetty, kyttiä huvitti lyödä minua.Myöhemmin selvisi olin syytön joten paskalakki mätti minua kovana kyttänä päin naamaa.Eihän se saa mennä niin että pätemällä pitää näytää oon kova kyttä.No aika oli sitä, elossa olen ja en ole enää katkera heille, luotto on kuitenkin mennyt, vetivät liian äkkiä johtopäätöksiä ja minua olin jo syyllinen.Koittakaa pärjätä , älkää kusko kadulle saataa tulla pamppua.
Nyt on niin elämämkallua tekstiä että olen täysin poliisien puolella. Jos kerrot vielä mistä laitoksesta kyse niin käyn tarjoamassa pojille munkkikahvit.
Olen toiminut portsarina nuorempana, joten on tullut useamminkin.
Kerran soitin kun joku nuori tyttö ajoi meidän talon aidasta läpi. Tyttö oli aivan kännissä.
Joskus kävellessä näin miten joku auto ajoi väärää ramppia motarille "vastakarvaan". Oletin, että kuski olisi itse huomannut erehdyksensä enkä vaivautunut soittamaan häkeen. Illalla luin lehdestä, että oli ajellut vastaantulevien kaistalla lähes 10km matkan.
Kerran soitin häkeen kun satuin kolaripaikalle ja oli loukkaantuneita. Ambulanssi olin paikalla muutamassa minuutissa, poliisikin tuli sitten vähän myöhemmin. Ehkä kymmenessä minuutissa. Ottivat yhteystietoni ja poistuin paikalta, mutta eipä niistä mitään kuulunut. Toki tilanne oli selvä kun toinen ajoi kolmion takaa kylkeen.
Olen soittanut nuorena kerran, kun toinen auto ajoi kylkeen enkä oikein tiennyt, mitä pitää tehdä.
Toisen kerran jouduin soittamaan hieman aikuisempana, kun ex-mieheni oli pahoinpidellyt.
Soitin poliisin naapurin kaunokaiselle apuun kun renttu ukkonsa hakkasi häntä. Tulivat 10 minuutissa.
Kaunotar palkitsi rentun seksillä sinä iltana, ja parin tappelut jatkuivat myöhemmin viikon päästä. Avunhuudoista välittämättä en enää soitellut poliisia, vaan muutin rauhallisempaan asuntoon kahden kilometrin päässä. Nainen ja mies siellä ansaitsevat tapella rauhassa ilman väliintuloja.
Rattijuoppoja olen käräytellyt useamman kerran.
Vierailija kirjoitti:
Kerran soitin kun joku nuori tyttö ajoi meidän talon aidasta läpi. Tyttö oli aivan kännissä.
Siis alaikäinen ajoi talon aidasta läpi?
Olen soittanut. Poliisi tuli vähän myöhemmin yöllä paikkaan, jota asia koski, eikä sieltä ole sen jälkeen kuulunut samanlaista häiriötä uudelleen. Kyseessä ei ole Suomen poliisi. Suomen poliisille olen myös soittanut ja siitä oli yhtä paljon hyötyä kuin kirjoittamisesta tänne. Mikään kansalaista kiinnostava, kuten oma omaisuus ei näytä kiinnostavan Suomen poliisia ollenkaan.