Te naiset jotka olette ottaneet miehen jolla on lapsia eli " äitipuolet" ! Muutama kysymystä!
Miten pian tapasitten miehen lapset?
Oliko lapset rasite?
Jos miehellä oli yhteishuoltajuus exän kanssa ja mies piti lapsia luonaan esim. 4-10päivää kuusta niin olitteko aina sillon miehenne luona kun nämä lapsetkin olivat?
Oliko nämä päivät ärsyttäviä kun lapset oli teidän luonanne?
Mikä oli sinun roolisi ja puhuitko sinä teistä perheenä? Oliko nämä lapset, mies ja sinä = perhe?
Oliko sinulla koskaan tarvetta/kiirettä esitellä miehen lapsia omille vanhemmillesi/kavereillesi?
Kommentit (23)
Vierailija:
Minusta on enemmän kun ihmeellistä että mun lapset nukkuu samassa sängyssä jonkun vieraan naisen kanssa...
Yleensä lapset eivät tulekaan nukkumaan isänsä kanssa (omasta aloitteestaan), jos siellä on isän naisystävä, paitsi jos ovat kovin pieniä.
Minä olen kyllä isän naisystävänä ollut samassa sängyssä lasten isän ja lasten kanssa, ei siellä seksiä harrasteta ja kaikilla on yövaatteet päällä. Lapset ovat tykänneet siitä.
Miten pian tapasitten miehen lapset?
TAPASIN LAPSEN N PARIN VIIKON KULUTTUA TAPAAMISESTAMME ELI AIKALAILLA HETI
Oliko lapset rasite?
EI OLLUT KOSKA ITSELLÄNI EI OLLUT LAPSIA JA SITEN EI KOKEMUSTA JA TAPASIMME LASTA AINA VIIKONLOPPUISIN !-" PÄIVÄN AJAN
Jos miehellä oli yhteishuoltajuus exän kanssa ja mies piti lapsia luonaan esim. 4-10päivää kuusta niin olitteko aina sillon miehenne luona kun nämä lapsetkin olivat?
EN OLLUT AINA PAIKALLA MUTTA EN MYÖSKÄÄN SUUNNITELLUT NIIN ETTEN OLISI. LAPSI EI VAIKUTTANUT TAPAAMISIIMME.
Oliko nämä päivät ärsyttäviä kun lapset oli teidän luonanne?
MYÖHEMMIN KYLLÄ KOSKA EN HALUNNUT ALUKSI ELÄÄ LAPSIPERHE ELÄMÄÄ KUN ITSELLÄNI EI OLLUT LAPSIA JA HALUSIN KÄYDÄ ULKONA YMS
Mikä oli sinun roolisi ja puhuitko sinä teistä perheenä? Oliko nämä lapset, mies ja sinä = perhe?
TÄLLÄ HETKELLÄ MEILLÄ ON KAKSI YHTEISTÄ LASTA JA MIELLÄN MIEHEN,ITSENI JA YHTEISET LAPSET PERHEENKSI. MIEHEN ETÄLAPSELLA ON OMA PERHEENSÄ. HÄN VIERAILEE MEILLÄ N. 5-6 KERTAA VUODESSA JA LAPSI TUNTUU VIERAALLE JA ULKOPUOLISELLE_
Oliko sinulla koskaan tarvetta/kiirettä esitellä miehen lapsia omille vanhemmillesi/kavereillesi?
EI TIETENKÄÄN OLLUT: VANHEMPANI OVAT LAPSEN TAVANNEET MUTTA EMME VIERAILE SUKUNI LUONA NIIN ETTÄ LAPSI ON MUKANA.
Minusta on enemmän kun ihmeellistä että mun lapset nukkuu samassa sängyssä jonkun vieraan naisen kanssa...