Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko noloa tehdä raskaudenkeskeytys?

Vierailija
29.02.2024 |

Onko noloa tehdä raskaudenkeskeytys?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanon sitä murhaksi

Vierailija
2/36 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sanon sitä murhaksi

Alkaako elarit ja lapsikorotukset juosta heti hedelmöityksen jälkeen? Ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti tarkkaan, moni on joutunut katumaan.  Voi käydä niin että ei myöhemmin enää saa lasta.

Myös syylisyys jää monelle loppuelämän ajaksi.  Ehkä kuitenkin haluaisit elävän lapsen, omasi siihen kasvamaan syliisi, ja kehittymään nuoreksi ja aikuiseksi.  Niinhän siinä käy jos annat lapsen elää.

Vierailija
4/36 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on Itu projekti johon kannattaa tutustua ja sieltä saa myös paljon apua ja tietoutta, jo ennen päätöstäsi.

Vierailija
5/36 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo noloo. Varsinkaan, mikäli raskaus on saanut alkunsa ihan rehellisesti ehkäisyn pettäessä, raiskauksen tms seurana eikä vain oman vastuuttoman hurvittelun seurauksena

Vierailija
6/36 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sitä kellekään tarvi kertoa.

Vierailija
7/36 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole  ,sinä itse teet päätöksen haluatko pitää lapsen vai ei . Oli syysi mikä tahansa.

Vierailija
8/36 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon nolompaa on pitää epätoivottu ja tai huonoihin oloihin syntyvä lapsi. 

Vierailija
9/36 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tehty, eikä kaduta, eikä nolota yhtään. Sellaista sattuu, että tulee vahingossa raskaaksi ja onneksi on olemassa keinot sen keskeyttämiseen. Kyllä tässä maailmassa on ihan tarpeeksi hylättyjä ja ei-toivottuja lapsia jo muutenkin, ei niitä tarvitse lisää tehdä.

Vierailija
10/36 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Osoittaa tuuliviiriyttä. Hankkiutuu paksuksi ja synnyttää tai ei hankkiudu paksuksi eikä synnytä.

Vierailija
11/36 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti tarkkaan. Oletko yksin? Onko puoliso? Puolisoni mielenterveysongelmien vuoksi olin tekemässä itse keskeytyksen mutta peruin sen ja sain elämäni rakkaimman ihmisen. Nyt jo aikuinen.

Vierailija
12/36 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Osoittaa tuuliviiriyttä. Hankkiutuu paksuksi ja synnyttää tai ei hankkiudu paksuksi eikä synnytä.

Incelien ei tarvitse osallistua tähän keskusteluun. Mene vaikka ylikselle mölyämään.

Vierailija
13/36 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Ihmisiä on maailmassa ihan liikaa. Ja ennen kaikkea lapsia syntyy liikaa sellaisiin perheisiin, joissa niistä ei ole kykyä huolehtia. Raskauden keskeytys on vastuullisen ihmisen valinta, sillä se varmasti perustuu tosiasioiden arvioimiseen ja tunnustamiseen.

Vierailija
14/36 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään. Älä tosin kysy täältä, täällä on kaikki mt-ongelmaiset trollit ja 50-luvulle jämähtäneet vastaamassa.

Vierailija
15/36 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
16/36 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on Itu projekti johon kannattaa tutustua ja sieltä saa myös paljon apua ja tietoutta, jo ennen päätöstäsi.

Niin, abortinvastustajien projekti?

Vierailija
17/36 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti tarkkaan. Oletko yksin? Onko puoliso? Puolisoni mielenterveysongelmien vuoksi olin tekemässä itse keskeytyksen mutta peruin sen ja sain elämäni rakkaimman ihmisen. Nyt jo aikuinen.

Mielenterveysongelmaiset alapeukuttaa. Ongelmia on hyvin erilaisia.

Vierailija
18/36 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, abortinvastustajien projekti?

Ei siellä vastusteta aborttia, vaan annetaan jeskusteluapua. Jotkut soittavat sinne abortin jälkeenkin.

Vierailija
19/36 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sana nolo on väärä.

Vierailija
20/36 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sieltä olisi tulossa FAS-tapaus tai muu päihdevauriovauva, niin on enemmän kuin moraalisesti oikein tehdä abortti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan