Onko noloa tehdä raskaudenkeskeytys?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Minä sanon sitä murhaksi
Alkaako elarit ja lapsikorotukset juosta heti hedelmöityksen jälkeen? Ei.
Mieti tarkkaan, moni on joutunut katumaan. Voi käydä niin että ei myöhemmin enää saa lasta.
Myös syylisyys jää monelle loppuelämän ajaksi. Ehkä kuitenkin haluaisit elävän lapsen, omasi siihen kasvamaan syliisi, ja kehittymään nuoreksi ja aikuiseksi. Niinhän siinä käy jos annat lapsen elää.
Suomessa on Itu projekti johon kannattaa tutustua ja sieltä saa myös paljon apua ja tietoutta, jo ennen päätöstäsi.
Ei oo noloo. Varsinkaan, mikäli raskaus on saanut alkunsa ihan rehellisesti ehkäisyn pettäessä, raiskauksen tms seurana eikä vain oman vastuuttoman hurvittelun seurauksena
Ei ole ,sinä itse teet päätöksen haluatko pitää lapsen vai ei . Oli syysi mikä tahansa.
Paljon nolompaa on pitää epätoivottu ja tai huonoihin oloihin syntyvä lapsi.
Mulle on tehty, eikä kaduta, eikä nolota yhtään. Sellaista sattuu, että tulee vahingossa raskaaksi ja onneksi on olemassa keinot sen keskeyttämiseen. Kyllä tässä maailmassa on ihan tarpeeksi hylättyjä ja ei-toivottuja lapsia jo muutenkin, ei niitä tarvitse lisää tehdä.
On. Osoittaa tuuliviiriyttä. Hankkiutuu paksuksi ja synnyttää tai ei hankkiudu paksuksi eikä synnytä.
Mieti tarkkaan. Oletko yksin? Onko puoliso? Puolisoni mielenterveysongelmien vuoksi olin tekemässä itse keskeytyksen mutta peruin sen ja sain elämäni rakkaimman ihmisen. Nyt jo aikuinen.
Vierailija kirjoitti:
On. Osoittaa tuuliviiriyttä. Hankkiutuu paksuksi ja synnyttää tai ei hankkiudu paksuksi eikä synnytä.
Incelien ei tarvitse osallistua tähän keskusteluun. Mene vaikka ylikselle mölyämään.
Ei ole. Ihmisiä on maailmassa ihan liikaa. Ja ennen kaikkea lapsia syntyy liikaa sellaisiin perheisiin, joissa niistä ei ole kykyä huolehtia. Raskauden keskeytys on vastuullisen ihmisen valinta, sillä se varmasti perustuu tosiasioiden arvioimiseen ja tunnustamiseen.
Ei tietenkään. Älä tosin kysy täältä, täällä on kaikki mt-ongelmaiset trollit ja 50-luvulle jämähtäneet vastaamassa.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on Itu projekti johon kannattaa tutustua ja sieltä saa myös paljon apua ja tietoutta, jo ennen päätöstäsi.
Niin, abortinvastustajien projekti?
Vierailija kirjoitti:
Mieti tarkkaan. Oletko yksin? Onko puoliso? Puolisoni mielenterveysongelmien vuoksi olin tekemässä itse keskeytyksen mutta peruin sen ja sain elämäni rakkaimman ihmisen. Nyt jo aikuinen.
Mielenterveysongelmaiset alapeukuttaa. Ongelmia on hyvin erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, abortinvastustajien projekti?
Ei siellä vastusteta aborttia, vaan annetaan jeskusteluapua. Jotkut soittavat sinne abortin jälkeenkin.
Jos sieltä olisi tulossa FAS-tapaus tai muu päihdevauriovauva, niin on enemmän kuin moraalisesti oikein tehdä abortti.
Minä sanon sitä murhaksi