Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kukaan voi niin paljon miettiä itseään kuin Frans Frangen?

Vierailija
02.07.2026 |

Hirveä määrä energiaa menee sen miettimiseen onko tyttö vai poika eli täysin triviaalia asiaa jota toiset ei koskaan mieti. Se on kuitenkin tapa joka juuri narsisteilla on ja sitä koko vinksahtanutta liikettä vaivaa sama vika. Miettis jotain hyödyllistä välillä. 

Kommentit (98)

Vierailija
81/98 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitä sanoisi? Äitinsä poika, vahvasti. 

Vierailija
82/98 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän henkilön joka teki myheritagen testin ja siinä hän on tyttö vaikka syntynyt pojaksi. No uskovainen suku väittää että myheritagen dna-testi näyttää väärin. Henkilö näyttää naiselta

Ehkä hänellä on naisille kuuluvat kromosomit vaikka näyttää mieheltä. Asialla ei sinällään ole merkitystä, ellei sitten aikanaan ala kiinnostumaan jälkikasvun tekemisestä.

Tuo selviää viimeistään siinä vaiheessa, kun kuukautisten pitäisi alkaa. Ei CAIS tai PAIS tule kenellekään yllätyksenä aikuisiässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/98 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kaikilta onnistu, mutta jos on sopiva tausta ja vanhempien tuki niin harjoittelemalla voi onnistua.

Vierailija
84/98 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliittinen ura vihervasemmistossa on kulman takana. 

Vierailija
85/98 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietipä vanhempiaan.

Mietipä sinä moukka itseäsi ja omia vanhempiasi.  Franssin vanhemmat rakastaa häntä ja Frans  vanhempiaan.

Vierailija
86/98 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon enemmän tällä palstalla on kulunut energiaa Fransin pohtimiseen kuin hänellä itsellään, sen verran pitkiä ketjuja saatu aiheesta aikaan. 

Vierailija
87/98 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vielä oikeaa lääkitystä löytynyt.

Sinulle näköjään löytynyt kun tänne tommosta viitsit kirjoitella.

Vierailija
88/98 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän henkilön joka teki myheritagen testin ja siinä hän on tyttö vaikka syntynyt pojaksi. No uskovainen suku väittää että myheritagen dna-testi näyttää väärin. Henkilö näyttää naiselta

Ehkä hänellä on naisille kuuluvat kromosomit vaikka näyttää mieheltä. Asialla ei sinällään ole merkitystä, ellei sitten aikanaan ala kiinnostumaan jälkikasvun tekemisestä.

Tuo selviää viimeistään siinä vaiheessa, kun kuukautisten pitäisi alkaa. Ei CAIS tai PAIS tule kenellekään yllätyksenä aikuisiässä.

Hyi kun olet hullu. Kyyläät tuntemattomien kuukautisia.  Eikö hävetä 🤭

Vierailija
89/98 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä epäilen, että hän on jälleen vain vastannut kun on kysytty.

Luulen ettei ole koskaan kukaan kysynyt, just tuon tyyliset yleensä kertoo sen ihan itse, ilman että kukaan ois kiinnittäny asiaan huomiota, sitte suuttuu ku ei edelleenkään saa huomiota.

Vierailija
90/98 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ja moni kommenteista päätellen ajattelee vielä enemmän. 

Vierailija
91/98 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ollut paljon tekemisissä varsinkin nuorten homojen kanssa tietää etteivät ne ajattele mitään muuta kuin itseään ja seksiä. 

Miksi olet PALJON HOMOJEN KANSSA.  Itse  homona sanon että en ajattele kokoajan itseäni ja seksiä.

Vierailija
92/98 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuommoinen identiteettileikkihän on normaalia nuorille. Ennen vain lehdet eivät uutisoineet siitä, siitä ei tehty tv-ohjelmia eivätkä aikuiset ylipäätään osallistuneet siihen.

Kyllä mä ja kaverit, sekä tuttavapiiri tiesimme ihan selkeästi, olemmeko tyttöjä vai poikia. Ei ollut mitään sukupuoli-identiteetti ongelmia. Yksi selvästi les.bo koulussamme oli, iso tuhannen oppilaan koilu. Tunsin myös yhden tytön joka pukeutui lähes pojaksi ja pyrki häivyttämään naiselliset piirteet. Häntä oli ahdisteltu sek

.suaalisesti,kertoi itse.

Tämä kasarilla.

Nykyinen "identiteettiongelma" nuorilla johtuu siitä, että heidän päänsä on sekoitettu ulkopuolelta. 

Saattoi silloinkin olla jonkunasteisia kyseenalaistuksia ja miettimisiä. Olin tyttö ja mielsin itseni tytöksi, mutta harrastukset oli ns. poikien harrastuksia kuten pukeutuminenkin useimmiten. Useiden tyttöjen sekä poikien mielestä olin friikki kun en pysynyt siinä roolissa joka oli kulttuurillisesti mulle annettu. Silloin kyllä vähän mietin, että olenko sitten joku sukupuoleton androkyyni.

Ennen nuoret sentään ymmärsi olevansa tyttö joka pitää poikamaisista jutuista tai toisinpäin. Eivät mieltäneet sukupuoltaan silti toiseksi, vaikka olisivat olleet poikamaisia. 

Vierailija
93/98 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trans Frans hieroo sukupuoli-identiteettiänsä muiden naamaan TVssä. Se on seksuaalista häirintää, koska kenenkään ei sitä tarvitse tietää.

Jokainen näkee että Frans on poika eli XY kromosomien kantaja. Siksi on turhaa hieroa omaa seksuaalista identiteettiä toisten naamaan.

Sinä tykkäät hieroa naamaasi Fransin identiteettiin, sillä kukaan ei pakota lukemaan juttuja siitä, senkin sairas hyypiö.

Kyllä pakottaa. YLE ei varoita sairaasta sisällöstä. 

.....ja sitten sinä et pysty kääntämään kanavaa tai sivua ohittamaan vaan kyyläät hyvin tarkkaan ja tänne jaksat vielä kiikuttaa.  Kyllä sulla on raskasta. 😅😅

Vierailija
94/98 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä epäilen, että hän on jälleen vain vastannut kun on kysytty.

Ei kukaan kysy sukupuoli-identiteettiä, koska se ei ole tärkeä.

Sukupuolta ei tarvitse kysyä koska sen erottaa yleensä ulkonäöstä riittävällä tarkkuudella. 

XY kromosomien kantajalla on munat, että se on aina riittänyt kertomaan sukupuolen synnytyslaitoksella. 

Vierailija
95/98 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trans Frans hieroo sukupuoli-identiteettiänsä muiden naamaan TVssä. Se on seksuaalista häirintää, koska kenenkään ei sitä tarvitse tietää.

Jokainen näkee että Frans on poika eli XY kromosomien kantaja. Siksi on turhaa hieroa omaa seksuaalista identiteettiä toisten naamaan.

Sinä tykkäät hieroa naamaasi Fransin identiteettiin, sillä kukaan ei pakota lukemaan juttuja siitä, senkin sairas hyypiö.

Kyllä pakottaa. YLE ei varoita sairaasta sisällöstä. 

.....ja sitten sinä et pysty kääntämään kanavaa tai sivua ohittamaan vaan kyyläät hyvin tarkkaan ja tänne jaksat vielä kiikuttaa.  Kyllä sulla on raskasta. 😅😅

Raskasta on se, että nuoret elävät valheessa ja YLE jakaa tällaista haitallista ja sairasta ideologiaa.

Vierailija
96/98 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on jo 7 vuotiaasta saanut päättää, milloin menee nukkumaan ja valvoa tabletin kanssa puoleen yöhön mutustaen ranskalaisia ja keksejä, voiko muuta odottaa.

Vierailija
97/98 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hemmetin väliä. Jos kyseinen henkilö ärsyttää niin älä seuraa hänen juttuja. Aina voi skipata hänestä tehdyt jutut, ohjelmat yms. 

Minäkin skippaan kaikki, silti toi pikku pälli tunkee tietoisuuteen, kuten nyt. 

Vierailija
98/98 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on jo 7 vuotiaasta saanut päättää, milloin menee nukkumaan ja valvoa tabletin kanssa puoleen yöhön mutustaen ranskalaisia ja keksejä, voiko muuta odottaa.

Törkeää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä