Feministit jaksaa Tiktokissa ja muualla uhriutua jatkuvasti siitä, miten miehet surmaa naisia parisuhteessa
Ja tekevät siitä jonkun tasa-arvokysymyksen. Kummissakohan esiintyy kuitenkin suhteellisesti enemmän parisuhdesurmia: hetero- vai homoseksuaalisissa parisuhteissa? Itse en tiedä vastausta, mutta jos niitä esiintyy kummassakin parisuhdemuodossa yhtä paljon, niin silloin kyse ei ole kai erityisesti sukupuolittuneesta ilmiöstä.
Kommentit (141)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No yleisintä on että mies tappaa naisen eli eiköhän ole ihan heterosuhteista kyse.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/traaginen-ennatys-jo-14-naista-surm…
Tilastojen mukaan lesbosuhteissa esiintyy suhteessa huomattavasti enemmän parisuhdeväkivaltaa kuin heteropareilla.
Tällaisfahan tilastoa ei Suomesta löydy ja se ulkomainen tutkimus, johon viittaat, mittasi naisten kokemaa väkivaltaa kaikissa suhteissaan, myös homoseksuaalista suhdetta edeltäneissä heterosuhteissa, joissa toki seksuaalinen suuntautuminen on saattanut aiheuttaa kitkaa. Edelleenkin vain 4 % tapetuista naisista Suomessa on naisten tappamia eli naiset aniharvoin tappaa Suomessa toisiaan.
Kouluihin tarvittaisiin väkivaltakasvatusta. Opettaa jo pojille että väkivalta ei ole ok. Keinoa käsitellä vaikeita tunteita ilman että ne kulminoituvat väkivallaksi. Kotikasvatus myös tärkeää
Vierailija kirjoitti:
Latelan Laurihan oli miettinyt vuoden exänsä murhaamista...Liekö yleistäkin miehillä eron jälkeen. Onneksi sentään ei ryhtynyt sanoista tekoihin
Kun kokee naisen esineeksi, jonka omistaa, käy välillä näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vittuako sen on väliä, asia hoituu sillä että se murhaaminen loppuu
Niin, mutta jos sekä homo- että heteroseksuaalisissa parisuhteissa esiintyy suhteessa yhtä paljon mur hia, niin turha sitä on silloin erikseen korostaa, että tekijät on miehiä ja uhrit naisia.
No jos juuri niissä homosuhteissa tapahtuu suhteellisesti ottaen paljon murhia, niin siinäkin tapauksessa mies on se väkivallan tekijä ja tappaja. Vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät vain tajua, että itse ovat kyseiset miehet valinneet🤭🤭
Kerro mistä tunnistaa tappajan 100% varmuudella? Ei ainakaan kysymällä, koska moni osaa valehdella.
Voisi varmaan auttaa asiaan, jos ei pistäisi hynttyitä yhteen tunnetun huume- ja väkivaltarikollisen kanssa🤷🤷
Aika harva näistä oli rikollisia tai huumeidenkäyttäjiä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/jo-14-naista-kuollut-tana-vuonna-ep…
Ratkaisu on, mutta poliittinen tahto puuttuu.
Pitää vaan hyväksyä, että nainen ei ole kykeneväinen valitsemaan puolisoaan ja että naisen ei kuulu liikkua kodin ulkopuolella ilman miesseuraa.
Mitenköhän moni näistä naissurmaajista on mmuuttajia tai romaneja? Kiinnostavaa seurata sitä mukaan, kun on oikeudenkäynnit pidetty.
Vierailija kirjoitti:
Latelan Laurihan oli miettinyt vuoden exänsä murhaamista...Liekö yleistäkin miehillä eron jälkeen. Onneksi sentään ei ryhtynyt sanoista tekoihin
Luin että poliisi oli käskenyt Laurin eksän hakeutua turvakotiin koska piti riskiä todellisena. Aika hyytävää, kuinkahan moni mies oikeasti suunnittelee toisen tappamista jos tulee ero...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vittuako sen on väliä, asia hoituu sillä että se murhaaminen loppuu
Niin, mutta jos sekä homo- että heteroseksuaalisissa parisuhteissa esiintyy suhteessa yhtä paljon mur hia, niin turha sitä on silloin erikseen korostaa, että tekijät on miehiä ja uhrit naisia.
No jos juuri niissä homosuhteissa tapahtuu suhteellisesti ottaen paljon murhia, niin siinäkin tapauksessa mies on se väkivallan tekijä ja tappaja. Vai mitä?
Kyllä, mutta turha siitä on silloin vääntää jotain sukupuolten välistä tasa-arvokysymystä.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin on aina naisten syytä, että miehet ovat nuppi sekaisin.
Olisi outoa, jos kaikki miehet käsittäisivät, kumpi sukupuoli tekee valtaosan rikoksista ja täyttää vankilat.
Silti nämä samat feministit haluavat, että tänne tuodaan lisää miehiä. En ymmärrä heidän logiikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin kuolema kuin loputon nalkutuksen ja vähättelyn ja juorujen kohteena oleminen.
#naisvihanäkyväksi
Vierailija kirjoitti:
Kouluihin tarvittaisiin väkivaltakasvatusta. Opettaa jo pojille että väkivalta ei ole ok. Keinoa käsitellä vaikeita tunteita ilman että ne kulminoituvat väkivallaksi. Kotikasvatus myös tärkeää
Vähän erikoista että kun lasten kuritus, eli lieväkin tarttuminen kurinpitomielessä kiellettiin, niin lasten väkivalta on levinnyt uusiin mittoihin. Senhän piti mennä päinvastoin. Kun lapsilla ei ole mitään hajuakaan väkivallasta, ei he osaa sitä itsekään käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Niitä joille nuo opit on mennyt perille kutsumme inceleiksi.
Vierailija kirjoitti:
Hänen nykyisenä vaimonaan pelkäisin milloin mies pimahtaa lopullisesti...
Mä olen ollut terapiassa ja vertaus ryhmissä lähisuhdeväkivallan takia. Ja kylä se nyt vaan näin on, että tilastollisesti suomalaista naista pahoinpitelee suomalainen mies. Ja nämä naiset ja miehet ovat suureksi osaksi tavallisia suomalaisia, joita ei katukuvassa erota.
Terapiassa sain puhua siitä, mnkä moni yhä haluaisi kieltää, että minun sukupolveni kärsii yhä sodan traumasta. Minun (49v) ikäluokkani on sotaveteraanien lapsenlapsia. Meidän vanhempamme heidän lapsiaan. Puhumattomuutta ja tunnevammaisuutta (eli traumatisoitumista) on pidetty miehisyyden merkkinä. Miehen on täytynyt olla vahva ja pärjätä sodassa, ja sen jälkeen rakentaa uusi elämä kuin ei mitään. Ihmissuhdetaidot ovat jääneet sivuun. Naiset eivät ymmärrä tätä ja haluavat tulla kuulluiksi, mikä on otettu nalkutuksena. Näin kärjistettynä.
Omat poikani olen kasvattanut niin, että kaikesta saa ja pitää puhua. Heistä onkin tullut kivoja ja avoimia, vaikka valitettavasti ovat myös saaneet traumoja isänsä vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro mistä tunnistaa tappajan 100% varmuudella? Ei ainakaan kysymällä, koska moni osaa valehdella.
Voisi varmaan auttaa asiaan, jos ei pistäisi hynttyitä yhteen tunnetun huume- ja väkivaltarikollisen kanssa🤷🤷
Se espoolainen psykiatrikin, joka murhasi vaimonsa, oli "tunnettu huume- ja väkivaltarikollinen"? Oliko useinkin Alibissa? Nimi?
Vai tulitko tänne vain kiukuttelemaan, koska olet niin alkeellinen mies, että kadehdit naisilta kaikkea - jopa hakatuksi ja tapetuksi tulemista?
Tämän hetken npc-bottien trendikäs meemi.
Viimeksi oli karhu ja sitä ennen kuukautisköyhyys. Jnejne.
Antaa puhuvien päiden hokea jankkauksiaan, jotka ovat tuuleen huutelua
Vierailija kirjoitti:
Silti nämä samat feministit haluavat, että tänne tuodaan lisää miehiä. En ymmärrä heidän logiikkaansa.
Olen feministi mutta en halua maa han muu ttajia
N41
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän moni näistä naissurmaajista on mmuuttajia tai romaneja? Kiinnostavaa seurata sitä mukaan, kun on oikeudenkäynnit pidetty.
Näinhän se menee mutta sitä ei saa sanoa ääneen.